Naslovna AKTUELNO Volkswagen i Renault zajednički rade na novom elektromobilu?

Volkswagen i Renault zajednički rade na novom elektromobilu?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Da li bi duhovni naslednici Volkswagen Up!-a i Renault Twinga četvrte generacije mogli biti blizanci „ispod lima“?

Izgleda da je tako nešto sasvim moguće.

S kineskim proizvođačima automobila koji ubrzano zauzimaju pristupačniji segment evropskog tržišta električnih automobila, Evropljani muku muče da iznađu odgovarajuće rešenje.

Jedna od mogućih solucija je udruživanje tradicionalnih rivala, kako bi zajedno razvili, male, pristupačne električne automobile. Podelom troškova u oblasti istraživanja i razvoja, kao i sticanjem ekonomije obima, evropski brendovi bi mogli da nakoknade konkurentske prednosti Kine.

Nemački Handelsblatt izveštava da su Volkswagen i Renault u pregovorima da urade upravo to. Naime, nemački i francuski proizvođač razmatraju da li mogu da razviju automobil koji bi se prodavao po ceni od oko 20.000 evra, sa zajedničkom godišnjom prodajom između 200.000 i 250.000 jedinica godišnje.

Prema izvorima nemačke publikacije, razgovori su u „veoma ranoj fazi“, i moguće je da dogovora neće biti.

Iako je Volkswagen odbio da komentariše navode, Renault je potvrdio za Handelsblatt da je „u razgovorima, mada ništa nije finalizovano“.

Portparol Renaulta je izjavio da je saradnja neophodna kako bi se takmičio na tržištu električnih vozila na ulaznom nivou.

Prošlog meseca, Renault je predstavio koncept Twingo Legend retro stajlinga, za koji se smatra da je prethodnica četvrte generacije Twinga, koja dolazi s čisto električnim pogonom i trebalo bi da se pojavi 2026.

Prilikom debitovanja koncepta, Renault je nagovestio da će novi Twingo koštati od 20.000 evra, ali nije pružio bilo kakve detalje vezane za pogonski sklop. Takođe nije rečeno da li će koristiti neku od svojih postojećih arhitektura kao što je CMF-BEV (aka AmpR Small) platforma, na kojoj počivaju predstojeći Renault 5 hečbek i Renault 4 krosover.

S obzirom na to da Renault verovatno neće želeti da ponudi dva različita elektromobila sa startnom cenom od 20.000 evra u Evropi, mogući scenario mogao bi podrazumeva da Volkswagenov EV slične cene koristi istu platformu kao i novi Twingo.

Ovo ne bi bio prvi slučaj da se Renault udružuje s nekim direktnim rivalom kako bi pripomogao razvoju Twinga. Da podsetimo, aktuelni model treće generacije koristi istu arhitekturu sa zadnje postavljenim motorom i pogonom na zadnje točkove kao Smart ForTwo i ForFour. Twingo i ForFours se proizvode i stoj fabrici u Novom Mestu u Sloveniji.

Zajednički poduhvati kompanija u ovoj tržišnoj niši, u kojoj proizvodni obim može da bude velik a profitne marže male, nisu neobični, jer podsetimo da su Peugeot, Citroen i Toyota radili na projektovanju i proizvodnji dve generacije C1, 106/107 i Aygoa, od 2005. do 2022.

Otkako je Renault kupio kontrolni udeo u Nissanu krajem devedesetih, francuski proizvođač automobila je od podele platformi između kompanija napravio instituciju.

Ni Volkswagen grupaciji nije strana interna upotreba zajedničkih platformi za potrebe velikog broja modela i marki. Osim nekoliko spoljnih saradnji poput sestrinskih Volkswagen Sharana, Ford Galaxyja i Seat Alhambre, kao i nesrećnog Volkswagen Routana baziranog na Chrysleru, nemački koncern je uglavnom stvari završavao u svojoj kući.

Međutim, to se nedavno promenilo, sa širokim partnerstvom kompanije s Fordom, koje uključuje Ford Ranger/VW Amarok, Volkswagen Caddy/Ford Transit Connect i Ford Transit Custom/Volkswagen Transporter.

Ford takođe koristi Volkswagenovu MEB arhitekturu za svoj evropski Explorer električni krosover i električni kupe krosover, koji će poneti naziv „Capri“.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime