Naslovna ECO2 VW želi da EU ublaži ciljeve vezane za emisiju ugljen-dioksida

VW želi da EU ublaži ciljeve vezane za emisiju ugljen-dioksida

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Proizvođači automobila suočavaju se s kaznom od 95 evra za svako vozilo registrovano u EU, koje ne ispunjava strože ciljeve vezane za smanjenje CO2.

Volkswagen grupacija želi da evropski regulatori odstupe od ciljeva vezanih za emisiju ugljen-dioksida, koji bi trebalo da stupe na snagu sledeće godine i izlože proizvođače automobla visokim kaznama.

Prema firmi JATO Dynamics, poznatoj po istraživanju tržišta, VW treba da smanji emisiju za oko 15 odsto sledeće godine, baš kada potražnja za električnim vozilima u Evropi trpi udarce. Od 2025., proizvođači automobila u EU moraju da smanje količinu CO2 koja se emituje u okviru novih voznih parkova, što je zadatak koji će biti još teže ostvariti zbog novog standarda merenja, koji je bliže usklađen na stvarnim uslovima vožnje.

„Nema smisla da industrija mora da plaća kazne kada nisu uspostavljeni okvirni uslovi za povećanje broja električnih vozila“, rekao je generalni direktor VW grupacije, Oliver Blume, tokom prezentacije godišnjih rezultata kompanije u sredu.

„U zavisnosti od okvira koji imamo na različitim tržištima, važno je prilagoditi ciljeve vezane za emisiju i razmišljati o tome šta je realno“, rekao je Blume.

Proizvođači automobila osećaju napetost zbog usporavanja prodaje električnih vozila, dok je nove kupce sve teže pridobiti kako podsticaji nestaju a cene automobila ostaju visoke. Generalni direktor Stellantisa, Karlos Tavares, u januaru je upozorio da će se žurba s ponudom pristupačnih električnih vozila završiti „krvoprolićem“ zbog visokih troškova proizvodnje.

VW je u sredu obelodanio planove da ove godine predstavi 30 novih i unapređenih modela širom grupacije, kako bi se povećao zamah na planu prodaje, od kojih će mnogi biti čisto električni, uključujući Porsche Macan Electric, Audi Q6 e-tron i VW ID.7.

Međutim, tranzicija ka električnim vozilima je otežana, jer se potrošači uzdržavaju u svetlu visokih kamatnih stopa i spore ekonomije. U Nemačkoj, najvećem evropskom tržištu, prodaja baterijski pogonjenih automobila je naglo opala nakon što je vlada smanjila subvencije.

Emisija ugljen-dioksida prosečnog voznog parka evropskih proizvođača biće predmet strože WLTP regulative od 2025. godine.

Automobilske kompanije koje posluju u Evropi, moraće da smanje prosečnu emisiju CO2 novih automobila na 93,6 g/km 2025. (na osnovu WLTP ciklusa), sa standarda iz 2021. od 95 g/km (po NEDC ciklusu). Da bi ispunio svoj udeo u smanjenju emitovanja štetnih gasova, VW treba da redukuje emisiju za oko 15 odsto 2025., pokazuje analiza JATO-a.

Majkl Din iz Bloomberg Intelligencea, rekao je da je zadatak otežan smanjenjem državnih subvencija i povećanom konkurencijom iz Kine.

Nepoštovanje novih pravila će podrazumevati kaznu od 95 evra za svako vozilo registrovano u EU, pomnoženo na godišnjem nivou sa svakim gramom po kilometru CO2 iznad dozvoljenog.

Mada evropska prodaja električnih vozila i dalje raste, putanja je nešto skrenula s kursa, što izaziva neizvesnost kod kupaca, kao i industriju koja je uložila milijarde evra u tranziciju.

Za sledeću godinu, VW i drugi proizvođači automobila, mogu da udruže svoje flote s firmama koje proizvode isključivo baterijski pogonjena vozila, kao što je Tesla primera radi, što bi u velikoj meri pomoglo ostvarivanju ciljeva, iako je i to skupa opcija. Tesla je od 2009. zaradio gotovo devet milijardi dolara od proizvođača automobila kojima je potrebna pomoć za ispunjavanje emisionih standarda.

Blume je rekao da je udruživanje predstavlja opciju za VW, koji ćeli da izbegne plaćanje penala s kojima bi se suočio. Podsticaji za prodaju većeg broja automobila s nižom emisijom je još jedna opcija koju nemački konglomerat može koristiti u cilju smanjivanje prosečne flotne emisije.

Citygroup je smanjio očekivanja vezana za EU, nakon što se prošlog meseca smanjio udeo električnih automobila u ukupnim isporukama. Prema analitičaru Haraldu Hendrikseu, na baterijski pogonjena vozila će se ove godine odnositi 15,5 odsto prodaje, što je pad s 18 odsto. City je takođe umanjio prognozu za 2025., za tri procentna poena na 18 odsto.

EU planira da postepeno ukine prodaju novih automobila koja koriste fosilna goriva do 2035., uz određene klauzule koje se tiču sintetičkih goriva. U 2026. kreatori politike će proceniti tempo tranzicije i njenu izvodljivost za potrošače.

Nedostaci u infrastrukturi naplate i visoke cene vozila ostaju ključne prepreke za ambicioznu politiku, pogodnu za klimu koja će da preoblikuje poslovni slučaj za proizvođače automobila u regionu, uključujući Renault, BMW i Mercedes.

„Tranzicija u oblasti električnih vozila će uvek biti ciklična, a ne prava linija“, rekao je Blume pred pripadnicima sedme sile u sredu, dodajući da želi da se EU drži plana okončanja prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem do 2035. „Potrebna nam je sigurnost planiranja, nije od pomoći da vodite razgovore o promeni kursa baš onda kada postoji mali vetar u leđa.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime