Naslovna ISTORIJA Audi V8: model koji je napravio prekretnicu za marku iz Ingolštata

Audi V8: model koji je napravio prekretnicu za marku iz Ingolštata

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Lansiran krajem osamdesetih, ovaj automobil je praktično prethodnica modernog A8.

Kako je automobilski pejzaž u to vreme evoluirao u smeru kreiranja rafiniranijih i komfornijih vozila, marka iz Ingolštata je svoj prvi korak u premijum segment napravila uvođenjem Audija V8. Lansirana 1988., ova sjajna limuzina ne samo što je označila prekretnicu za svog proizvođača u smislu ulaska u visoko društvo, već je u igru uvela novu tehnologiju, koja je ostavila dubok trag u automobilskoj industriji.

Voljen s razlogom

Audi V8 je cenjen prvobitno zbog svog pionirskog duha. Ne samo što je bio perjanica kompanije iz Ingolštata, već je sjedinio V8 motor s čuvenim quattro pogonom i automatskim menjačem, što je bilo po prvi put da je Audi u ponudu stavio takvu kombinaciju. Ovaj amalgam je utabao put za evoluciju visokoperforantnih luksuznih limuzina ove nemačke marke, koja je kasnije lansirala A8 kao naslednika i rivala Mercedes-Benza S klase i BMW-a serije 7.

V8 je bio daleko najluksuzniji automobil koji je Audi proizvodio u to vreme. Standardna oprema je uključivala kožom presvučena sedišta, automatski klima uređaj, tempomat, električne podizače stakala, Bose audio sistem s osam zvučnika, elektropodesiva prednja sedišta itd. Mada većina tih detalja (ako ne i svi) može da se pronađe u jeftinijim „mejnstrim“ vozilima u današnje vreme, u to vreme su predstavljali novinu za drugu bavarsku marku.

Audi V8 je veliki ulazak na tržište imao u oktobru 1988. Bio je lansiran kao perjanica, odnosno prethodnica A8, koji je prisutan i danas.

Motori

Rane iteracije Audija A8 su bile pogonjene robusnim 3,6-litarskim V8 motorom. Međutim, kako je automobil evoluriao, docnije verzije su dobile veću, 4,2-litarsku jedinicu s 280 ks i 400 Nm. Kombinacija V8 motora i quattro pogona obezbeđivala je uzbudljivo vozačko iskustvo, cementirajući poziciju Audija V8 među najprestižnijim nemačkim limuzinama. U zavisnosti od motora i modelne godine, dostupan je bio manuelni menjač s pet ili šest stepena prenosa, odnosno četvorostepeni automatik.

Prodaja

Audi V8 je bio dostupan između 1989. i 1993., ali nemački proizvođač je uspeo da proda tek oko 4.000 jedinica. S tim u vezi treba napomenuti da tržište ove luksuzne limuzine nije bilo tako veliko kao što je sada, kao i da je V8 bio Audijev prvi pokušaj kreiranja istinskog premijum vozila.

Interesantne činjenice

Jedan interesantan aspekt vezan Audi V8 odnosi se na njegovu karoseriju od pocinkovanog čeličnog lima, s desetogodišnjom garancijom na koroziju. Ovo obraćanje pažnje na trajnost i kvalitet, ukazivalo je na Audijevo posvećivanje isporučivanju ne samo visokih performansi, već i vozila koje je napravljeno da traje.

Audi V8 je praktično bio povećana  i redizajnirana verzija Audija 100 i 200, koji su bili zasnovani na Volkswagenovoj C3 platformi (takođe poznati kao D1 i D11). Luksuzna limuzina je posedovala duže međuosovinsko rastojanje i širi trag točkova, uz drugačiju haubu motora, odbojnike, farove, zadnja svetla i lukove točkova u poređenju s manjim 100/200. Alu naplaci dolazili su u rasponu od 15 do 17 cola.

Audi je takođe konstruisao jedinstvenu karavansku verziju svoje tadašnje perjanice. Nalog za ovaj automobil je da bivši šef kompanije, Ferdinand Pih. Vozilo je bilo namenjeno za njegovu suprugu, a kasnije je izloženo u Audi Forumu u Ingolštatu.

Izvor: Motor1

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime