Naslovna ECO2 Restilizovana Dacia Spring donosi brojna poboljšanja

Restilizovana Dacia Spring donosi brojna poboljšanja

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Najjeftiniji električni automobil u Evropi prošao je kroz temeljno ažuriranje za 2024. godinu, uključujući uvođenje dvosmernog punjenja.

U Renaultu su smislili kako da prodaju jeftine električne automobile i ujedno ostvare profit na njima. Niskobudžetna marka francuskog konglomerata, Dacia, uživa u velikom uspehu sa Springom, lansiranim 2022.

Više od 140.000 jedinica je prodato do sada, a za 2024., ovaj ulazni električni hečbek prošao je kroz značajna unapređenja.

Naravno, ne radi se o modelu nove generacije, budući da je reč o redovnom revidiranju, koje je ovoga puta urađeno nešto sveobuhvatnije. Promene na spoljašnjosti su Spring za 2024. dovele u liniju s aktuelnim dizajnerskim jezikom Dacije, viđenim na novom Dusteru. Ono što možemo da vidimo su obilje plastičnih oplata i četvrtasti lukovi točkova, koji ovaj mali elektromobil čine robusnijim. Unapređenja su definitivno učinila najjeftiniji evropski elektromobil modernijim u poređenju s prvobitnom verzijom, koja je izgledala kao da je izašla iz devedesetih godina u najboljem slučaju.

Značajne promene su izvedene u unutrašnjosti, gde je Spring dobio novu armaturnu tablu. Uz 7,0-inčni digitalni klaster instrumentacije i 10-inčni ekran info zabavnog sistema, kabinski prostor takođe poseduje redizajnirane kontrolne jedinice klima uređaja i nove ventilacione otvore. Na izmenjenom volanu sada počiva „DC“ korporativni logo, i što je još važnije, podesiv je po visini. Takođe primećujemo novu ručicu „menjača“, uz držač za mobilni telefon iza nje.

Za tako mali automobil, radi se o prilično praktičnom vozilu. Prednji prtljažnik raspolaže zapreminom od 35 litara, dok je zadnji od 308 litara, što je šest više nego ranije. Ukoliko se nasloni zadnje klupe preklope, zapremina prtljažnika raste na 1.004 litra. Nekoliko odeljaka za odlaganje predmeta unutar kabinskog prostora dodaju još 33 litra korisne zapremine.

Čitav paket je prilično pristojan ako uzmemo u obzir da je Spring dugačak samo 3.701 milimetar, širok 1.767 i visok 1.519 milimetara. U zavisnosti od nivoa opreme, dijagonala naplataka iznosi 15 ili 16 cola. Safari „bež“ i „Brick“ crvene nijanse debituju s restilizovanim modelom.

Osnovni Spring isporučuje samo 45 ks, ali se kupci mogu odlučiti za potentniji elektromotor sa 65 konja. Potonji obezbeđuje sprint do „stotke“ za manje od 14 sekundi, dok i slabiji ovu radnju može da obavi za ispod 20 sekundi. Mala baterija od 26,8 kWh pruža domet od 220 kilometara, a može od 20 do 80 odsto da se napuni za 45 minuta uz pomoć 30-kilovatnog DC punjača. Ukoliko koristite AC wallbox od 7 kW, moraćete da sačekate nekih 11 sati da se baterija napuni od 20 do 100 odsto. Kao što smo spomenuli na početku, podržava dvosmerno punjenje, tako da može da napaja vaš toster ili neke druge uređaje.

Domet je daleko od impresivnog, ali u Daciji kažu da je to više nego dovoljno za tipičnog korisnika Springa. Nakon analiziranja podataka sakupljenih iz info-zabavnog sistema modela od pre restilizacije, rumunska marka je otkrila da vlasnici svojim automobilima prelaze dnevno oko 37 kilometara. Oko 90 odsto svih putovanja je kraće od 70 kilometara. Podaci takođe pokazuju da se Spring vozi prosečnom brzinom od 37 km/h, kao i da 75 odsto vlasnika puni svoje automobile kod kuće.

Dacia je ponosna što može da kaže da Spring ostaje jedini elektromobil u Evropi mase ispod 1.000 kilograma. Mada nova verzija ima više standardne opreme i bolju vozačku asistenciju radi usklađivanja s evropskom regulativom, ona je tek šest kilograma teža u odnosu na ranije. Bogato „napakovana“ varijanta u najvišem nivou opreme mase je 984 kilograma.

Naravno, Spring sigurno neće učiniti da krv počne brže da vam struji žilama, ali oni koji žele opušten prevoz po niskoj ceni uz nultu emisiju, znaće da cene ovaj automobil. Idealan je za urbanu džunglu, obavljanje poslova i isporučivanje robe. Cena nove verzije još uvek nije obelodanjena, ali znamo da „stara“ u Rumuniji košta oko 20.000 evra pre zaračunatih povlastica.

Vredno je istaći da se Spring proizvodi u Kini, kao i da ima Renaultovu verziju poznatu pod imenom City K-Ze. Interesantno je da koreni ova dva elektromobila dosežu do Renault Kwida, predstavljenog 2015., koji je posedovao konvencionalni pogonski sklop.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime