Naslovna ECO2 Mercedes priznaje da je bio previše optimističan u vezi s EV ciljevima

Mercedes priznaje da je bio previše optimističan u vezi s EV ciljevima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Štutgartski proizvođač priznaje da neće ispuniti ranije utvrđenu projekciju, koja je podrazumevala da će do 2025. PHEV i EV činiti 50 odsto prodaje.

Mercedes priznaje da je bio previše uzbuđen zbog prelaska na električna vozila.

Tokom konferencije za medije u vezi s rezultatima za 2023., nemačka premijum marka je saopštila da sada predviđa da će priključni hibridi i električni automobili činiti 50 odsto ukupne prodaje do 2030. To je petogodišnje kašnjenje u poređenju s prvobitnim planom. U julu 2021., kompanija je procenila da će PHEV i baterijski modeli predstavljati polovinu prodajnog obima do 2025.

Setimo se samo Mercedesove strategije „Ambicija 2039.“, predstavljene pre nekoliko godina. U jednom trenutku, u okviru dugačkog dokumenta, kako to štutgartska kompanija zna da uradi, pažnju mnogih novinara privukla je jedna rečenica: „Do kraja ove decenije, Mercedes-Benz automobili imaju za cilj da budu potpuno električni, tamo gde to dozvoljavaju tržišni uslovi“. Ova izjava je bila pomalo nejasna, ali svakako dovoljno jasna da istakne ciljeve vezane za električna vozila.

U novom dokumentu pripremljenom za investitore, Mercedes procenjuje da će se na hibridna i električna vozila odnositi „do 50 odsto“ prodaje u drugoj polovini decenije, ali ponovo samo „tamo gde to dozvoljavaju tržišni uslovi“. Kompanija dalje pominje da će „moći da zadovolji različite potrebe kupaca sve do 2030-ih“. To je pametan način da se kaže da će nastaviti da isporučuje automobile s motorima s unutrašnjim sagorevanjem u sledećoj deceniji.

U međuvremenu, generalni direktor kompanije, Ola Kelenijus, priznaje da automobili na konvencionalni pogon ostaju okosnica novčanih tokova kompanije. On je izjavio da je paritet troškova između SUS i EV automobila „udaljen mnogo godina“. Prezentacija upriličena za investitore pokazala je da se troškovi proizvodnje električnih vozila neće spustiti na nivo konvencionalnih tokom ove decenije, uprkos činjenici što će benzinski pogonjeni automobili postati skuplji kada na snagu stupe Euro 7 standardi za nekoliko godina.

U 2023., kombinovane isporuke Mercedesovih priključnih hibrida i elektromobila, dostigle su brojku od 401.943 jedinice, što je povećanje od 20,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu. PHEV modeli su doživeli pad od 12,5 odsto na 161.275, dok su elektromobili napredovali za 61,3 odsto na 240.668 primeraka. Udeo priključnih hibrida i čisto električnih automobila u ukupnom obimu iznosio je 19,7 odsto (u odnosu na 16,3 odsto u 2022.). Cilj ove godine je da PHEV i EV vozila čine između 19 i 21 odsto ukupnog obima.

Gledajući unapred, MMA platforma razvijena s elektromobilima na umu, ali uz prisutnu podršku za motore s unutrašnjim sagorevanjem, biće osnova za najmanje četiri modela potvrđena u planu proizvoda: CLA, CLA Shooting Brake i GLB. Očekuje se da će i „mali G“ o kojem se „šuška“ po internetu, koristiti ovu arhitekturu kada pristigne drugoj polovini decenije.

Čisto električni modeli će uživati u dometu od čak 750 kilometara u WLTP ciklusu i posedovaće sistem punjenja od 300 kW. Biće potrebno 15 minuta da se baterija napuni za vožnju dugačku 400 kilometara. Mercedes takođe obećava dvosmerno punjenje. U zavisnosti od verzije i modela, snaga će varirati od 205 do 540 ks.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime