Naslovna INFO Renault 5 – zvezda Salona automobila u Ženevi

Renault 5 – zvezda Salona automobila u Ženevi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novi Renault 5 definitivno poseduje harizmu, a dobre vesti su da uz njegov atraktivan dizajn idu i sjajne specifikacije.

Bez dileme, premijera broj jedan na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi je novi Renault 5. Kultni model francuske marke se vraća na scenu, ali u čisto električnom izdanju.

Da podsetimo, proizvodnja prvobitne „petice“ je prekinuta 1996., a novajlija je spreman da se uhvati ukoštac s urbanom džunglom. Ono što raduje je što dizajn serijskog modela ne predstavlja preveliki iskorak u odnosu na koncept predstavljen početkom 2021. Novajlija, zvaničnog naziva Renault 5 E-Tech Electric, usvaja retro-futuristički stajling, koji je dizajnerski tim francuske marke sjajno odradio, tako da smo dobili dostojnog naslednika ikone.

Simpatični farovi i vertikalne zadnje signalne grupe, omaž su originalnom modelu, baš kao i naglašeni lukovi točkova. Renault je odlučio da integriše ručke zadnjih vrata na spoju s C stubovima, što pruža utisak kao da se radi o karoserijskoj varijanti s troje vrata. Dok su prve dve generacije bile dostupna u verzijama s petoro ili troje vrata, novajlija isključivo dolazi s prvonavedenom izdanju. Neke varijante dobijaju crvene akcente, što podseća na Renault 5 Turbo, a treba reći da će „hot heč“ uslediti nešto kasnije tokom 2024. u obliku Alpine A290.

Što se enterijera tiče, francuska kompanija se takođe potrudila da oda počast prethodniku. Vertikalni šavovi na armaturnoj tabli evociraju na stare modele, baš kao i pravougaoni ventilacioni otvori. Veliki okvir digitalnog klastera instrumentacije i ekrana info-zabavnog sistema, varijacija su na temu nekadašnjeg rešenja. Displej ispred vozača biće dostupan u dijagonalama od sedam ili 10 inča, u zavisnosti od verzije, dok je ekran info-zabavnog sistema u svakom slučaju od 10 inča.

Novi Renault 5 dugačak je 3,92 metara, širok 1,77 i visok 1,5 metara, s međuosovinskim rastojanjem od 2,54 metra. Zapremina prtljažnika iznosi 326 litara. Uprkos tome što se radi o malom automobilu, naplaci su od 18 cola, obuveni u pneumatike dimenzija 195/55 R18. Novi elektromobil je veći od Twinga ali manji od Clija, i prvi je model koji počiva na AmpR Small platformi, prethodno poznatu kao CMF-B EV.

Najlakša verzija s manjom baterijom od 40 kWh ima masu od 1.350 kilograma, dok najteža s paketom od 52 kWh, raspolaže s 1.450 kilograma. Osnovna varijanta s prednje postavljenim motorom isporučuje 95 ks i 215 Nm, odnosno 120 ks i 225 Nm. Ko se odluči za veću bateriju, moći će da uživa u 150 ks i 245 Nm, što u prevodu znači da sprint do „stotke“ traje ispod osam sekundi, dok je za međuubrzanje od 80 do 120 km/h potrebno ispod sedam sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 150 km/h.

Osnovna baterija pruža domet (po WLTP-u) od 300 kilometara u kombinovanom ciklusu, dok unapređena poseduje dovoljno energije za prelazak 400 kilometara. Maksimalno punjenje naizmeničnom strujom može da se obavi pri 11 kW, dok u slučaju brzog DC punjenja manja baterija može da se puni pri 80 kW a veća pri 100 kW. Kada je reč o brzom punjenju, obe baterije mogu od 15 do 80 odsto da se napune za pola sata. Treba napomenuti da osnovni Renault 5 s 95 ks ne pruža DC punjenje.

Neobično za model iz ovog segmenta, bilo da je električni ili ne, je to što Renault 5 poseduje multilink ogibljenje. Ovaj simaptični gradski automobil je konstruisan tako da podržava dvosmerno punjenje, tako da može da napaja vaše uređaje, poseduje toplotnu pumpu za brzo zagrevanje kabine, dok rekuperacija kočne energije puni bateriju. Interesantan detalj predstavlja „hipertrofirani“ logo „5“ služi kao indikator napunjenosti baterije.

Najjeftinija verzija će koštati oko 25.000 evra. Renault će novu „peticu“ sklapati u Francuskoj, a biće uskrsnuta i kultna „četvorka“. Takođe će se raditi o čisto električnom automobilu, baš kao i u slučaju nove generacije Twinga. Oba modela su u konceptnoj fazi, pred oficijelne premijere koje će biti obavljene 2025., odnosno 2026.

Novi Renault 5 je ono što je Honda e propustila da bude. Japanski model je takođe izgledao sjajno kako spolja tako i iznutra, ali je bio preskup i ograničenog dometa. Električna „petica“ je eliminisala oba problema, tako da joj se smeši tržišni uspeh.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime