Naslovna INFO Fiat povećava proizvodni obim Pande za 20 odsto

Fiat povećava proizvodni obim Pande za 20 odsto

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Italijanska kompanija pod krovom Stellantisa potvrđuje da će se proizvodnja najprodavanijeg modela A segmenta u Evropi nastaviti u Italiji bar do 2027.

Fiat će ove godine povećati proizvodnju Pande za 20 odsto, kako bi zadovoljio veliku potražnju od strane italijanskih i evropskih kupaca.

To znači da će proizvodnja Pande porasti na 175.000 jedinica sa 144.000 u 2023.

Generalni direktor Fiata, Olivije Fransoa, saopštio je nove informacije juče, u fabrici Stellantisove podružnice kraj Napulja, gde se proizvodi Panda.

„U prošlosti smo često ovde sklapali 180.000 automobila godišnje, tako da mislim da je ta brojka vrlo izvodljiva“, dodao je Fransoa. On je takođe potvrdio da će se proizvodnja Pande nastaviti u fabrici „bar do 2027., a moguće je i duže“.

Šef Stellantisa, Karlos Tavares, upozorio je prošle godine da bi proizvodnja Pande mogla biti ugrožena ako bi Evropa usvojila strožu verziju ekološke Euro 7 regulative.

Međutim, budući da je Evropska komisija spremna da odobri umekšanu verziju novih eko standarda, Fiat će moći da izbegne ažuriranje Pandinog pogonskog sklopa i sistema kontrole emisije izduvnih gasova, produžavajući na taj način životni ciklus ovog modela iz A segmenta.

Fiat je proizveo više od osam miliona Panda otkada je lansirana 1980. Prošle godine je nadmašila „rođačkog“ 500 kao najprodavaniji automobil iz A segmenta, pre svega zahvaljujući sjajnoj prodaji u Italiji, na koju se odnosilo 80 odsto Pandinog prodajnog obima prošle godine. Ujedno, u 2023. popularni Fiatov model je bio apsolutno najprodavaniji u Italiji.

Fiat će ovog leta ažurirati Pandu, kako bi bio usaglašen s novom bezbednosnom regulativom EU, koja stupa na snagu 7. jula. Kao rezultat toga, standardna oprema će uključivati automatsko kočenje u slučaju nužde, pomoć pri održavanju vozne trake, detekciju pospanosti vozača, prepoznavanje saobraćajnih znakova i zadnje parking senzore. Dalje nadogradnje uključuju tempomat i automatsko podešavanje dugih svetala, ali će to biti opcionali.

Pandina

Te opcije će biti standardne kod nove verzije modela iz A segmenta, pod imenom Pandina.

Da bi se dodatno razlikovala od Pande, Pandina će imati belu instrument tablu, sedišta s nazivom „Pandina“ ušivenim u naslon, žute bočne retrovizore i malo lice pande na točkovima.

U okviru promena unutar kabinskog prostora, i ažurirana Panda i Pandina će imati novi digitalni klaster instrumentacije od 7 inča i novi ekran info-zabavnog sistema iste dijagonale, osetljiv na dodir, s Apple CarPlay i Android Auto funkcijama.

Proizvodnja oba modela će započeti u junu. Cene nisu objavljene, a Fransoa je rekao da se nada da će tehnička ažuriranja pomoći Fiatu da proda više Panda van Italije.

„U Evropi nema mnogo konkurenata u ovom segmentu, tu su samo neki iz Azije“, rekao je on. „Ovo će biti kineska teritorija, a Panda može da brani našu poziciju.“

Šef Fiata je dodato da je Panda jedini automobil pod Stellantisovim krovom s pet sedišta i petoro vrata, dužine 3,6 metara.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime