Naslovna ECO TECH Tehnologija zamajaca može predstavljati rešenje kada je reč o brzim punjačima

Tehnologija zamajaca može predstavljati rešenje kada je reč o brzim punjačima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ova komponenta, prisutna u automobilskoj industriji dugi niz godina, mogla bi da poboljša isporuku i pouzdanost, a jedna britanska kompanija već razvija dugotrajne sisteme.

Zamajac kao oblik skladištenja energije se vraća, i mogao bi da nas spasi od dugih redova na stanicama za brzo punjenje električnih automobila.

On postoji već dugo, a najčešća upotreba se tiče uglađivanja isporuke energije u klipnom motoru, gde zamajac funkcioniše tako što skladišti kinetičku energiju, garantujući neometanu isporuku obrtnog momenta dok motor koristi milisekunde pauze između sagorevanja goriva u cilindrima.

Veći i mnogo brži zamajci deluju kao mehaničke baterije, a njihova upotreba u okviru različitih oblika transporta (kao što su železničke lokomotive i tramvaji) i stacionarne primene nije nova.

Umalo ih je koristio Williams tokom KERS perioda u Formuli 1, ali je umesto toga Williams Hybrid Power bio nominovan da razvije ideju s komercijalnog aspekta. Ostale firme koje su se bavile razvojem malih, veoma brzih zamajaca, uključivale su Flybrid Systems iz Velike Britanije i Volvo, koji su ujedno kreirali i testirali prototipove.

Međutim, ono što bi moglo da zablista su sistemi za skladištenje energije, mehaničke baterije pričvršćene na ultrabrze punjače.

Pouzdana javna mreža za punjenje, odnosno nedostatak iste, predstavlja izvor sve veće zabrinutosti, kako postojećih tako i potencijalnih vozača električnih vozila. Rast prodaje elektromobila je naravno poželjan, ali je u međuvremenu anksioznost u vezi s dometom zamenjena anksioznošću vezanoj za punjenje, pošto vozači ovog tipa vozila sve češće imaju problema s punjačima koji su zauzeti, blokirani ili van funkcije.

U razvijenim zemljama generalno ima dovoljno energije za pokrivanje ekspanzije električnih automobila, s tim što se u isto vreme radi na osiguravanju stabilne isporuke.

Međutim, suočavanje s povećanjem količine neophodne električne energije neophodne unutar lokalnih mreža i dalje predstavlja izazov. Brzi i ultrabrzi punjači ne mogu da rade kako treba ako lokalne trafostanice, na koje su povezani, ne mogu da zadovolje potražnju, a njihova nadogradnja je skupa i dugotrajna.

Sistemi bazirani na zamajcima imaju prednost jer mogu relativno sporo da stvaraju zalihe energije, koristeći postojeći kapacitet mreže, nakon toga oslobađajući energiju mnogo višeg nivoa, kao neku vrstu pojačanja kada se „napune“. To znači da bi ultrabrzi punjač od 350 kW mogao biti instaliran u kombinaciji sa sistemom za skladištenje baziranom na zamajcu, bez sporih, ometajućih i skupih nadogradnji lokalne električne mreže.

Ovo se zapravo već dešava, jer britanska firma Levistor razvija tehnologiju zamajaca koja se koristi u Zoozovom Zoozter Kinetic Power Boosteru. Ovaj sistem je napravljen od kaljenog, toplo valjanog laminiranog čelika, za koji se, zajedno sa svim materijalima korišćenim u mašini, kaže da se može 100% reciklirati.

Zooz kaže da se očekuje da će tipičan brzi punjač napuniti 20 elektromobila dnevno, što predstavlja oko 7.000 ciklusa godišnje, što je nešto što bi brzo degradiralo hemiju stacionarne baterije koja radi isti posao. Nausprot tome, najnoviji sistem zamajaca, Zoozter 100, ne degradira.

Prošlog meseca, Levistor je postao jedan od finalista za Sweedish Steel Prize priznanje.

Izvor: Autocar

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime