Naslovna ECO2 Jeep planira da bude vodeća marka na tržištu električnih SUV vozila

Jeep planira da bude vodeća marka na tržištu električnih SUV vozila

Marka Jeep® će predstaviti četiri potpuno električna SUV-a u Severnoj Americi i Evropi do 2025.

Svi brendovi Stellantisa posvećeni su postizanju udela prodaje putničkih električnih vozila na baterije (BEV) od 100% u Evropi i 50% udela prodaje putničkih vozila i lakih kamiona na baterije u SAD do kraja 2030.

Brend Jeep će podržati Stellantisova investicija u elektrifikaciju i razvoj softvera od više od 30 milijardi evra za period do 2025.

Pokretanje prodaje električnih vozila na baterije će pomoći Stellantis-u da smanji emisije kako bi se postigao Stellantis-ov cilj nultih neto emisija ugljenika do 2023.

Robna marka  Jeep® , globalni SUV brend kompanije Stellantis N.V, danas je najavio opsežan plan za svoju sledeću generaciju potpuno električnih 4xe vozila u okviru održive transformacije, kako bi postao vodeći brend električnih terenaca na svetu. Najava dolazi samo nekoliko nedelja nakon što je Dodge napravio ogroman korak unapred na brendovom putu ka električnoj budućnosti, predstavivši Dodge Charger Daytona SRT, koncept koji razbija percepcije i iznova definiše šta je zapravo električno vozilo na baterije (BEV).

Ram će predstaviti vesti o izuzetno iščekivanom Ram Revolution električnom vozilu u novembru. Brend obećava da će sledećoj generaciji kupaca Ram-a ponuditi portfolio proizvoda koji zadovoljava njihove stvarne potrebe. Ram će nadmašiti ono što konkurenti najavljuju i ono što kupci očekuju kako bi ponudio još kompletniji portfolio tehnologije sa više dometa, snage, produktivnosti i pogodnosti.

Chrysler je takođe najavio da će taj brend predstaviti svoje prvo električno vozilo na baterije do 2025. i ponuditi gamu potpuno električnih Chrysler vozila do 2028. Chrysler Pacifica Hybrid, prvi i još uvek jedini plug-in hibrid u segmentu, nudi potpuno električnu autonomiju od više od 30 milja, što je ekvivalent više od 80 milja po galonu (MPGe) sa ukupnom autonomijom od više od 500 milja.

„Današnje vesti brenda Jeep su još jedan primer kako se naši američki brendovi transformišu kako bi podržali naše planove za agresivnu dekarbonizaciju,” rekao je Karlos Tavares, izvršni direktnor Stellantis-a. „U okviru celog našeg portfelja od 14 omiljenih brendova nudimo uzbudljive elektrifikovane proizvode, dok radimo na tome da predstavimo još 28 dodatnih potpuno novih električnih vozila na baterije do 2024. Sigurni smo da će naši novi modeli oduševiti naše kupce i da će zbog toga nastaviti da vole velike američke brendove sa kojima su odrasli.“

Stellantis je tokom Dana električnih vozila u julu 2021. najavio da planira da uloži više od 30 milijardi evra između 2021. i 2025. u elektrifikaciju i razvoj softvera, uključujući kapitalne investicije u zajedničke kompanije kako bi se finansirale njihove aktivnosti, dok planira da nastavi da bude 30% efikasniji od ostatka industrije u pogledu ukupnih kapitalnih troškova i odnosa troškova istraživanja i razvoja i prihoda.

Najave o elektrifikaciji podržavaju ključne ciljeve strategije „Dare Foward 2030“, uključujući: 

  • postizanje nultih neto emisija ugljenika do 2038. sa smanjenjem emisija ugljenika za 50% do 2030. u odnosu na količine iz 2021.
  • postavljanje cilja od udela prodaje putničkih električnih vozila na baterije od 100% u Evropi i udela od 50% prodaje putničkih vozila i lakih električnih kamiona na baterije u SAD do kraja ove decenije. 
  • plan da ima više od 75 električnih vozila na baterije i postigne globalnu godišnju prodaju električnih vozila na baterije od pet miliona godišnje do 2030.

„Naša etička odgovornost je da obezbedimo održivu budućnost mobilnosti za naše kupce, zaposlene i našu planetu,“ rekao je Carlos Tavares.  „Globalna ofanziva elektrifikacije Jeep-ovih SUV modela odgovara današnjim tržišnim zahtevima i drago nam je što smo na čelu sveta na ovom putu.“

Globalno liderstvo u elektrifikaciji SUV-ova

Na osnovu uspeha modela Jeep Wrangler 4xe, najprodavanijeg plug-in hibridnog vozila (PHEV) u SAD, i nedavno predstavljenog Grand Cherokee 4xe, brend Jeep razvija opsežnu gamu elektrifikovanih proizvoda posebno razvijenih tako da unaprede legendarne sposobnosti brenda i prošire njegov domet. 

Brend će predstaviti četiri potpuno električna SUV-a u Severnoj Americi i Evropi do kraja 2025.

Danas je brend prikazao prve fotografije dva potpuno električna SUV-a – potpuno novi Jeep Recon i potpuno novi Wagoneer, nazvan Wagoneer S – koji će stići u Severnu Ameriku i druge regione širom sveta, i potvrdio je da će potpuno novi, potpuno električni Jeep Avenger biti dostupan u Evropi početkom sledeće godine nakon debitovanja na Sajmu automobila u Parizu 17. oktobra.

Plan je premijerno prikazan na YouTube kanalu brenda Jeep.

Izvor: Stellantis

Prethodni tekstToyota Yaris GR Cross – vrhunske performanse i visok stil
Sledeći tekstMaks Ferstapen u Monci do pete uzastopne pobede

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime