Naslovna INFO Opel Grandland GSe pristiže s 300 ks i pogonom na sve točkove

Opel Grandland GSe pristiže s 300 ks i pogonom na sve točkove

Nakon prošlomesečnog obelodanjivanja Astre GSe, Opel udvostručuje svoju „grand sport električnu“ ponudu s Grandland GSe.

Da budemo precizni, ovo nije novi model sam po sebi, jer gledamo Hybrid4 verziju novog imena. Plug-in hibridni krosover bio je prvi Opelov serijski automobil koji je kombinovao motor s unutrašnjim sagorevanjem s električnim motorom kada je lansiran još u maju 2019., pre nego što je usledila restilizacija u junu 2021.

Ubuduće će biti plasiran kao Grandland GSe, koji će biti uz Astra GSe hečbek i karavan. Kompaktni krosover kombinuje 1,6-litarski benzinski turbomotor s parom elektromotora, što u zbiru isporučuje ukupnu snagu od 300 „konja“.

Elektromotori odrađuju svoj deo posla s momentalno dostupnim visokim obrtnim momentom, tako da Opelov krosover do „stotke“ ubrzava za respektabilnu 6,1 sekundu, dok se kazaljka brzinomera zaustavlja na maksimalnih 235 km/h. Kada se vožnja obavlja u čisto električnom režimu, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 135 km/h.

Slično kao i Astra GSe, i Grandland dobija rekalibrisano ogibljenje i sistem upravljanja, što za rezultat ima unapređen kvalitet vožnje i dinamičnije vozne karakteristike.

Grandland GSe se može pohvaliti MacPherson oslanjanjem napred i multilink postavkom pozadi, s čvršćim oprugama i amortizerima, koji su profitirali na tehnologiji amortizacije sa selektivnom frekvencijom (Koni FSD). Ovaj sportski PHEV se vozi na točkovima od 19 inča s dizajnom izvedenim od legura ugrađenih u Manta GSe koncept.

Da bi ga izdvojila od običnih Grandland verzija, ekipa iz Riselshajma može opciono da ofarba haubu u crno, kako bi bila komplementarna s krovom i bočnim retrovizorima. GSe varijanta takođe dobija zadnji difuzor po meri i specijalne oznake na vratima prtljažnika. Unutrašnjost, sedišta su umotana u alkantaru i pružaju snažniju bočnu podršku.

GSe efektivno zamenjuje Gsi, dok se nemački brend priprema za neizbežnu električnu eru, koja dolazi ranije nego što ste mislili, budući da je matična kompanija Stellantis obećala da će ukinuti Opel/Vauxhall modele s motorima s unutrašnjim sagorevanjem u Evropi do 2028. Samo dve godine kasnije, svi brendovi ovog automobilskog konglomerata aktivni na Starom kontinentu imaće u ponudi isključivo elektromobile.

Auto Moto Show

Izvor: Opel

Prethodni tekstAudi i zvanično sa Sauberom u Formuli 1 od 2026.
Sledeći tekstAcura Integra pokazuje svoje potencijale na planu tjuninga

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime