Naslovna INFO VESTI Sportski automobil s 1,0-litarskim motorom u režiji Toyote i Suzukija

Sportski automobil s 1,0-litarskim motorom u režiji Toyote i Suzukija

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Sredinom septembra 2021., Toyota nas je sve iznenadila kada je predstavila Sports EV, konceptni automobil s čisto električnim pogonskim sklopom.

Pojavivši se s Gazoo Racing oznakama, „dvosed sa središnje pozicioniranim motorom“ entuzijasti su odmah etiketirali kao duhovnog naslednika MR2.

Kao što možemo da uvidimo iz oficijelnih prikaza, poseduje naglašeno velike usisne otvore, kratke prepuste, obilje ugljeničnih vlakana i uklonjivi targa krov.

Toyota je bila škrta na rečima u vezi sa Sports EV-om, ali novi izveštaj iz Japana tvrdi da je kompanija još uvek zainteresovana za mogućnost lansiranja nove iteracije MR2. Best Car magazin izveštava da se mali sportski automobil trenutno razvija u saradnji sa Suzukijem i Daihatsuom. Doduše glasine ovog tipa slušamo već godinama, a Toyota je konceptualni sportski moel predstavila još u oktobru 2015. u vidu S-FR koncepta, mada je dotični primerak posedovao postavku s prednje pozicioniranim motorom.

Japanski magazin tvrdi da tri domaća proizvođača automobila rade na priuštivom Toyotinom sportskom modelu s 1,0-litarskim turbomotorom. Naravno, reč je o trocilindrašu koji proizvodi gotovo 120 ks i 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Smatra se da će motor SUS imati blago hibridnu asistenciju, koja će obezbediti dodatnu energiju pri startovanju, kao i bolju ekonomičnost.

Mada izlazna snaga koja se spominje nije impresivna, „sportista sa središnje pozioniranim motorom“ po Best Caru ima masu od samo 1.000 kilograma, što ga laganim poput ulazne Mazde MX-5 s 1,5-litarskim agregatom, koja poseduje 130 ks i 150 Nm. Takođe se govori da će biti značajno veći od MX-5, s tim što će treća generacija MR2 biti dugačka 4.200 milimetara, 1.700 milimetara široka i 1.220 milimetara visoka. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.250 milimetara.

Suzuki navodno razvija motor, dok će prednje ogibljenje biti modifikovana verzija aktuelne generacije Yarisa. Stajling će preuzeti smernice od Daihatsu Copena, mada renderi koje je objavio Best Car ukazuju na elegantniji sportski automobil, koji deluje ozbiljnije. Striktno se radi o dvosedu s Toyotinim bedžom.

Budući (navodni) „Midshiop Sports“ bi trebalo da košta između 2,2 i 2,8 miliona jena, što je od 16.500 do 21.000 dolara. Kao i obično kada je reč o glasinama, sve treba uzeti s blagom dozom rezerve dok se prava stvar ne materijalizuje u stvarnosti.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime