Naslovna AKTUELNO Salon automobila u Šangaju ukazuje na rastući rivalitet evropskih i kineskih proizvođača

Salon automobila u Šangaju ukazuje na rastući rivalitet evropskih i kineskih proizvođača

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen i Mercedes će debitovati s novim modelima, dok će kineski proizvođači predstaviti električna vozila namenjena evropskim kupcima.

Kineske automobilske marke koje su u usponu, rame uz rame su s etabliranim evropskim brendovima na ovogodišnjem Salonu automobila u Šangaju, koji je ponovo glavni događaj u kalendaru nakon okončanja pandemije Kovida 19.

Volkswagen grupacija je u Kinu poslala svog šefa, Olivera Blumea, uz rukovodeće u markama VW i Audi, Tomasa Šefera, odnosno Markusa Dismana, signalizirajući do koje mere je za nemački koncern bitno kinesko tržište. Generalni direktor Mercedes-Benza, Ola Kelenijus, takođe će prisustvovati manifestaciji.

Kako tržišna bitka na domaćem tržištu dobija na intenzitetu, posebno u oblasti električnih automobila, kineske marke žele da izvrše „invaziju“ na Stari kontinent, i to elektromobilima koji raspolažu visokom tehnologijom i pet uknjiženih zvezdica na Euro NCAP testu.

SAIC-ov MG je prošle godine udvostručio prodaju na 113.917 vozila u Evropi, te se na taj način stavio ispred drugih kineskih novajlija u regionu, kao što su BYD, Great Wall, Xpeng i Nio. U Šangaju, Nio i Xpeng uz startap firme kao što su HiPhi i Zeekr (u Geelyjevom vlasništvu) debitovaće s modelima predviđenim za evropsko tržište.

Što se ključnih premijera evropskih proizvođača tiče, one uključuju Volkswagen ID.7 električnu liuzinu, koja će biti perjanica ove modelne linije, zatim Porsche Cayenne koji dobija temeljnu restilizaciju, kao i Mercedes-Maybach EQS, ultraluksuzni SUV, namenjen prvenstveno bogatim Kinezima. Ujedno, ovo će biti prvi čisto električni model superpremijum Mecedesovog ogranka.

Da podsetimo, šou iz 2021. nije imao ni izbliza takav uticaj kakav će imati ove godine, budući da je održan pod senkom pandemije. Ovogodišnja izložba će biti najraznovrsnija na svetu po pitanju učešća različitih proizvođača, nakon obustavljanja otkazivanja drugih značajnih manifestacija ovog tipa, kao što je ona u Ženevi.

Novinarski dani su utorak i sreda, a evo nekih ključnih premijera:

Audi

Marka iz Ingolštata će obelodaniti više detalja u vezi s Formula 1 projektom. Kao što je poznato, oznaka „četiri prstena“ će biti prisutna u „Najbržem cirkusu na svetu“ od 2026., kada će se naći na Sauberovim bolidima, koji će zapravo biti fabrički Audijev tim.

BYD

Ova kineska marka će predstaviti YangWang U9 električni superautomobil i U8 električni SUV. U9 koristi novi sistem ogibljenja koji podiže ugao vozila da bi se izbeglo oštećivanje kočnih diskova u slučaju gumi-defekta ili otkazivanja točka.

Pored dva gore navedena modela, očekuje se da će BYD skinuti veo sa Seagull električnog gradskog hečbeka i novog modela iz Denza premijum marke. Dynasty B-Class električni SUV će takođe imati svoju globalnu premijeru, što je BYD najavio na svom profilu na društvenoj mreži Weibo.

HiPhi

Human Horizons Technologyjeva marka HiPhi, u Šangaju će prikazati HiPhi Y, svoj treći model, za koji kompanija kaže da je kreiran s globalnim tržištem na umu.

Trenutno, HiPhi prodaje X SUV i Z limuzinu u Kini. Planira da pokrene prodaju na odabranim evropskim tržištima. Human Horizons je formiran u Šangaju 2017., od strane Ding Leja i Fila Mertoua, dva bivša viša rukovodioca u SAIC-GM-u. Iz HiPhija javljaju da je model X spreman za prodaju na Starom kontinentu s TÜV SÜD homologacijom.

Honda

Hondina električna podmarka, e:N, skinuće veo s prototipova druge serije proizvoda po prvi put. Prva dva lokalno proizvođena e:N modela, e:NP1 i e:NS1, krenuli su s prodajom u Kini prošle godine, a radi se o kompaktnim krosoverima.

Lexus

Novi LM minivan će imati svoju globalnu premijeru. Japanska premijum marka će po prvi put u Evropi prodavati jedan monovolumen, koji će se staviti naspram Mercedesove V klase. Lexus je prvu generaciju LM-a prikazao na Salonu automobila u Šangaju 2019.

Lincoln

Američka premijum marka će predstaviti novu verziju Nautilus premijum SUV-a srednje veličine, uz stajling koji će ispratiti detaljne smernice postavljene od strane Zephyr limuzine, ekskluzivno namenjene kineskom tržištu. Vrlo je verovatno da će u ponudi biti i hibridna verzija.

Maserati

Čisto električna verzija Grecalea, SUV-a srednje veličine, imaće svoju oficijelnu premijeru. Grecale Folgore, čisto električna verzija, u evropske prodajne salone će pristići u trećem kvartalu, a u SAD do kraja godine. Grecale Folgore počiva na adaptiranoj verziji Giorigo platforme, na kojoj počiva i Alfa Romeo Stelvio.

Mercedes-Benz

Štutgartska marka će skinuti veo s najnovije edicije iz Maybachove game – EQS SUV. Ovo će biti prvi čisto električni model „superpremijum“ Mercedesovog ogranka, a radi se o revidiranoj verziji Mercedes-Benza EQS.

Mini

Mini je revidirao Aceman koncept na način da sada uključuje digitalnog personalnog asistenta u formi lika engleskog buldoga pod imenom Spajk. Lik simpatičnog četvoronošca se pojavljuje na cirkularnom Acemanovom OLED ekranu osetljivom na dodir, pomažući korisnicima u snalaženju s digitalnim komandama. Ovo rešenje će biti uključeno u buduće male električne Minije.

Aceman, mali baterijsko-električni krosover, proizvodiće se u Kini pored novog Mini hečbeka. Oba modela će koristiti platformu zajednički razvijenu s Great Wallom. Mini će takođe debitovati s kabriolet verzijom aktuelnog električnog hečbeka.

Nio

Kineski premijum električni brend će u Šangaju predstaviti novu verziju ulaznog ES6, malog SUV-a koji će za evropsko tržište biti preimenovan u EC6, zbog Audijeve pretnje tužbom, budući da u Ingolštatu smatraju da je naziv sporan jer navodno može da izazove zabunu s Audijevom sportskom S linijom. Nio će takođe prestaviti treću generaciju stanice za zamenu baterija, koja obećava brže zamene.

Nissan

Novi električni koncept japanske marke, posebno dizajniran za kinesko tržište, biće prva zvezda Nissana u Šangaju. Pored njega, na štandu će se naći i Max-Out, koncept električnog kabrioleta, koji je prvi put predstavljen 2021., doduše u digitalnoj formi.

Polestar

Švedska premijum električna marka će debitovati s Polestarom 4, kupe krosoveru srednje veličine, koji će se na evropskom tržištu staviti naspram Tesla Modela Y, odnosno Audija Q4 e-tron i BMW-a iX3. Tomas Ingenlat, šef Polestara, kaže da je reč o GT-u povišenog klirensa, koji će biti najbrži model u gami.

Porsche

Veliki SUV Cayenne, po proizvođaču iz Cufenhauzena će proći kroz „jedno od najekstenzivnijih unapređenja proizvoda u istoriji Porschea“. Revidiran model koji debituje u Šangaju, imaće novi digitalni displej, novi sistem šasije i inovativne tehnološke atribute. Inače, Kina je najveće Porscheovo globalno tržište.

Smart

Smart #3, čisto električni SUV u kupe stilu, imaće svoj javni debi. Ovo kompaktno vozilo je drugi novi model marke nakon manjeg #1. Smart je, kao što je poznato, u međuvremenu postao čisto električni proizvođač u okviru zajedničkog poduhvata Geelyja i Mercedesa. #3 će u prodaju u Kini krenuti krajem godine, dok će u Evropu pristići početkom 2024.

Toyota

Dva nova modela u okviru Toyotine bZ porodice električnih automobila, debitovaće u Šangaju. Naravno, reč je o elektromobilima namenjenim kineskom tržištu, na koje će stupiti sledeće godine.

Volkswagen

Velika premijera marke iz Volfsburga se odnosi na ID.7 limuzinu, koja će preuzeti ulogu perjanice kada je reč o modelima na MEB platformi. Mada će biti prvenstveno namenjen američkim i kineskim kupcima, biće prisutan i u Evropi. VW kaže da novi, optimizovani pogonski sklop pruža domet do 700 kilometara u WLTP ciklusu, što ga čini pogodnim za dalekometna putovanja. Premijeru u ID.7 će imati i 15-inčni ekran osetljiv na dodir, po prvi put u modelu na MEB platformi. Po pitanju veličine, ID.7 je sličan Mercedesu EQE, a startna cena u Nemačkoj će iznositi ispod 60.000 evra, kažu izvori iz kompanije.

Xpeng

Kineska premijum električna marka, Xpeng, predstaviće G6 SUV srednje veličine u kupe stilu. Ovaj model će se staviti naspram Teslinog Modela Y i Nia EC6. Očekuje se da bude lansiran na evropska tržišta na kojima postoji značajna potražnja za električnim automoblima.

Zeekr

Geelyjeva premijum električna marka, Zeekr, skinuće veo s X električnog kompaktnog krosovera. Novajlija će se prodavati u Evropi i staviće se naspram nemačkih premijum modela kao što su Audi Q4 e-tron, BMW iX1 i Mercedes EQA. X koristi istu SEA (Sustainable Electric Architecture) platformu kao Smart #1, na kojoj će počivati i električni modeli Volvoa i Link & Co. Zeekr obećava autonomiju do 560 kilometara između dva punjenja, bazirano na kineskom testnom ciklusu.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime