Naslovna AKTUELNO VW ID.7 je konačno pred nama

VW ID.7 je konačno pred nama

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen ID.7 je konačno debitovao, kao nova, električna perjanica nemačke marke.

Pristiže u Evropu i Kinu ove jeseni, dok će se u Severnoj Americi naći 2024.

ID.7 je dostupan u dva nivoa opreme: Pro i Pro S. U oba slučaja elektromotor proizvodi 286 ks (210 kW). Pro dolazi s baterijom kapaciteta 82 kWh (77 kWh neto), koja po WLTP-u obezbeđuje maksimalnu autonomiju do 615 kilometara. Ovaj sistem podržava brzo DC punjenje od 170 kW.

Pro S dobija paket od 91 kWh (86 kWh neto), koja nudi procenjen domet od 700 kilometara. U ovom slučaju punjenje može da se obavlja pri 200 kW.

ID.7 je dugačak 4.961 milimetar,  s međuosovinskim rastojanjem od 2.966 milimetara. Ove brojke su uporedive s Mercedes-Benzom EQE (5.000 i 3.119 mm). Kada se isključe spoljni retrovizori, širina vozila iznosi 1.862 milimetra, dok koeficijent otpora vazduha ide do samo 0,23, u zasvisnosti od opreme.

Što se unutrašnjosti tiče, ID.7 je standardno opremljen head-up displejem s proširenom realnošću. Ova tehnologija dizajnerima omogućava da instaliraju pojednostavljen klaster instrumentacije, na kojem može da se očita info koji nalaže zakon, poput brzine vozila i različitih upozorenja.

Sistem proširene realnosti takođe čini das se informacije pojavljuju na različitim distancama od vozača. Primera radi, brzina se nalazi „bliže“, dok su strelice pokazivača pravca „udaljenije“. Podaci na displeju mogu uključiti i stvari poput oznaka na putu, informacija o udaljenosti i brzine kretanja. Kontrolne jedinice na volanu omogućavaju podešavanje onoga što se prikazuje na HUD-u.

Na centralnom delu armaturne table se nalazi sistem ekrana info-zabavnog sistema dijagonale 15 inča. Osvetljeni klizači osetljivi na dodir omogućavaju podešavanje temperature u kabini i jačine zvuka.

Travel Assist sistem uključuje adaptivni tempomat i asistenciju pri promeni vozne trake. Ova tehnologija je sposobna da detektuje ograničenja brzine i automatski prilagodi brzinu vozila.

VW tvrdi da ID.7 poseduje najnapredniji sistem klimatizacije brenda još od Phaetona. Ventilacioni otvori imaju motore koji ih pomeraju vertikalno i horizontalno, tako da sistem može da distribuira vazduh preko velikih površina unutar kabine. Takođe odgovara na glasovne komande. Primera radi, ako kažete „Halo IDA, hladno mi je na rukama“, sistem će usmeriti toplo strujanje vazduha na vaše prste i aktivirati grejanje obruča volana.

Kupci se mogu odlučiti i za visokotehnološka sedišta. Prednja su dostupna s maksimalnih 14 smerova podešavanja. Climatronic funkcija koristi senzore temperature i vlage koji su u službi automatskog zagrevanja ili rashlađivanja sedišta. Sistem masaže poseduje 10 vazdušnih jastuka, a premijum verzija dodaje još dva u visini karlice i kičme putnika.

Opcioni panoramski krov poseduje „pametni“ stakleni panel, gde sloj tečnih kristala s raspršenim polimerima omogućava prebacivanje s neprozirne na providnu opciju putem dugmeta ili glasovne komande.

Volkswagen će ID.7 za evropsko i severnoameričko tržište proizvoditi u fabrici u Emdenu, gde sklapanje novajlije počinje u drugoj polovini godine.

Detalji o cenovniku još uvek nisu dostupni.

Izvor: Volkswagen

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime