Naslovna PREMIJERE Renault Clio restilizovan za 2024.

Renault Clio restilizovan za 2024.

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Renault je skinuo veo s pete generacije Clija pre nešto više od četiri godine, tako da je idealno vreme za redovnu restilizaciju, da bi francuski pulen iz B segmenta ostao svež i aktuelan.

Konkurencija je više nego oštra u ovoj kategoriji, budući da se tu nalai trio Volkswagen grupacije u vidu modela kao što su VW Polo, Škoda Fabia i Seat Ibiza.

Promene su značajne budući da je Clio dobio potpuno restilizovan prednji deo s tanjim kućištima farova i širom maskom. Dnevna svetla su i dalje u odbojniku, oblikovane u vidu polovine uspravnog romba, što je evociranje na Renaultov logo, koji u hromiranom finišu počiva na “nosu” automobila. Ono što je interesantno je da se francuska marka potrudila da zadnja svetla ponovo učini modernim. Pored toga, dizajn lažnog difuzora dolazi u šest različitih varijanti u zavisnosti od nivoa opreme ili da li se radi o hibridu ili ne. Model koji možemo da vidimo je Esprit Alpine, vrhunski paket koji zamenjuje RS Line.

Renault ažuriranom Cliju dodaje i izbor u vidu pet stajlinga naplataka, čija razmera ide do 17 cola, s tim što se kod svake opcije u centralnom delu nalazi korporativni logo finišu od brušenog aluminijuma. Bilo da se radi o Esprit Alpineu ili Techno paketu, kupci dobijaju krovnu antenu u vidu „ajkulinog peraja“, dok kolor opcije uključuju Arctic belu, Platinum sivu, Black Pearl crnu, Iron plavu, Decir crvenu, Valencia narandžastu i novu troslojnu Rafal sivu.

Enterijer je u velikoj meri prenesen kada je dizajn u pitanju, ali su u igru ušli novi održivi materijali. Zapravo, više ne možete kupiti Cliio s kožnim tapacirungom. Umesto toga, sedišta su presvučena materijalom napravljenim od organskih i poliesterskih vlakana, pod imenom TEP. Esprit Alpine ujedno dobija sportska prednja sedišta s boljom lateralnom podrškom.

Što se tiče tehnologije, digitalni klaster instrumentacije dolazi u dijagonalama od 7 i 10 inča, dok je ekran info-zabavnog sistema, osetljiv na dodir, dostupan u konfiguracijama od 7 ili 9,3 inča. Android Auto i Apple CarPlay funkcije su dostupne uz „fabričku“ navigaciju. Tu je i kamera od 360 stepeni i čak 20 sistema vozačke asistencije. Ono što treba istaći je adaptivni tempomat (sa stop & go funkcijom) i nivo 2 delimične autonomne vožnje.

U pogonske sklopove su uključeni poznati „dežurni krivci“, počev od atmosferskog, 1,0-litarskog trocilindraša sa 65 ks i 95 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pogon je na prednje točkove uz asistenciju petostepenog manuelnog menjača. Sledeći je takođe trocilindraš radne zapremine 1,0 litra, ali uz turbo ispomoć, tako da isporučuje 90 konja i 160 Nm. Menjač je šestostepeni manuelni.

Najprimamljivi i najprestižniji pogonski sklop poseduje Clio E-Tech Full Hybrid 145, koji kombinuje 1,6-litarski četvorocilindarski agregat s tandemom elektromotora i litijum-jonskom baterijom kapaciteta 1,2 kWh. Kako se može primetiti iz naziva, u igri je 145 ks, koje se putem dvostepene transmisije bez kvačila u EV režimu, odnosno četiri kada je angažovan motor SUS, isporučuju na točkove.

Ako ste se pitali da li je Renault odustao od dizela kada je Clio u pitanju, odgovor je – ne. Model za 2024. koristi usluge Blue dCi 100 jedinice radne zapremine 1,5 litara, koja proizvodi 100 ks i 260 Nm i uparena je sa šestostepenim manuelnm menjačem.

Izvor: Renault

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime