Naslovna INFO Renault Clio – naredna generacija će biti dostupna s motorima SUS

Renault Clio – naredna generacija će biti dostupna s motorima SUS

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novi Renault Clio će stupiti na scenu pre nego što francuska marka postane čisto električna 2030.

Renault napreduje s planovima koji podrazumevaju oživljavanje kultnih imena kao što su R5 i R4, naravno u električnom reizdanju. Međutim, Francuzi ne zaboravljaju na aktuelan model iz B segmenta – Renault Clio.

Rad na novoj generaciji je već započeo, koja će biti dostupna i s benzinskim motorima.

Poslednjih meseci, tržište malih gradskih automobila je dramatično uzdrmano nestankom Ford Fieste, jednog od glavnih, tradicionalnih rivala Clija.

Renaultov pulen trenutno egzistira u restilizovanoj verziji koja je usvojila hibridni pogon na nekoliko ključnih tržišta. Dugoročno gledano, francuski brend je posvećen tome da poseduje čisto električnu gamu počev od 2030. pa nadalje.

Međutim, u Renaultu su odlučni u tome da će Clio postojati i nakon isteka aktuelne generacije, što znači da će se prodavati uz nove verzije Renaulta 5 i 4. To podrazumeva da se na novajliji već radi, a ono što su dobre vesti za tradicionaliste je da će biti dostupan s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, jer će s prodajom krenuti pre 2030.

Novi model će na scenu stupiti 2026., a za očekivati je da bude tehnička, tehnološka i dizajnerska nadgradnja trenutnog modela.

Takođe se očekuje da se u kabinskom prostoru nađu unapređeni materijali, uz prebacivanje na info-zabavni sistem baziran na Androidu, koji se već nalazi u Meganeu i Scenicu.

Možemo pretpostaviti da će se hibridnom pogonskom sklopu u neko doba pridružiti čisto električna verzija, koja će u odnosu na Renault 5 pružiti više na praktičnom planu.

Ono što čitavoj ovoj priči ide u prilog je činjenica da su CMF-B i CMF-BEV arhitekture blisko povezane, što omogućava paralelnu proizvodnju.

To znači da „ispod lima“ možemo imati kako čisto električni, tako i SUS pogonski sklop. Doduše, generalna arhitektura R5 i R4 je namenski električna, ali čvrste tačke, sa stanovišta industrijskog dizajna, mogu biti modifikovane tako da se omogući instalacija konvencionalnog pogona.

Renault prolazi kroz temeljan program smanjenja troškova, da bi CMF-BEV bila finansijski izvodljivija. Očekuje se da će bar neke od modifikacija biti vraćene nazadu u CMF-B, da bi se povećala profitabilnost SUS varijanti.

Pogonski sklopovi koji će se naći u novom Cliju bi mogli da budu razvijeni od strane nove kompanije koju su formirali Renault i Geely. Kineska i francuska kompanija su u taj program uključile 17 postojećih fabrika, pet razvojnih kompleksa i više od 19.000 zaposlenih. Nova kompanija ima zadatak da proizvede još efikasnije benzinsko-hibridne sisteme, koji bi mogli da pronađu kupce van Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse.

Šef Renault grupacije, Luka de Meo, veruje da je odvajanje ove divizije u skladu s vladajućim tržišnim silama, kao i da je pogodnije za ostvarivanje veće ekonomije obima.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime