Naslovna ECO2 Nova Lancia Ypsilon predstavlja prvu premijeru italijanske marke nakon 13 godina

Nova Lancia Ypsilon predstavlja prvu premijeru italijanske marke nakon 13 godina

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Posrnula italijanska marka kreće se ka svom „uskrsnuću“ s prvim do sada čisto električnom modelom.

Mnogi su sumnjali da će do ovoga doći, ali lepe vesti su da ćemo konačno imati jednu novu Lanciju, dok će i druge uslediti uskoro.

Stellantis se nakon spajanja FCA i PSA obavezao da će u portfoliju zadržati svih 14 marki koje su se našle pod njegovim krovom. To znači da će Lancia, koja je tokom istorije iznedrila mnoge kultne modele, dobiti još jednu šansu. Naime, ove godine na scenu stupa novi Ypsilon, kao vesnik nekih boljih vremena.

 

Ono što je važno je da se radi o prvom čisto električnom modelu italijanske marke, mada će uslediti blago hibridna verzija s benzinskim motorom. Hečbek iz B segmenta koristi istu CMP/eCMP platformu kao i Peugeot 208/e208, ali je potpuno drugačijeg stajlinga, kako spolja tako i iznutra. Neki od dizajnerskih detalja su prvobitno prikazani na Pu+Ra HPE konceptu koji u izvesnoj meri poseduje DNK kultnog Stratosa.

U Lanciji kažu da su farovi i zadnja svetla inspirisani reli ikonom, i zaista, cirkularne zadnje signalne grupe doduše podsećaju na one kod Stratosa. Stellantis je integrisao „Y“ motiv kako u zadnje, tako i prednje osvetljenje, dok odvojena dnevna svetla usvajaju sličnu temu. Stvari su „začinjene“ lukovima točkova, retrovizorima i zadnjim stubom u sjajno crnom finišu.

Vredno je pomena da verzija pred nama pripada specijalnoj ediciji ograničene serije, koja je razvijena u saradnji s firmom Cassina, a radi se o italijanskom proizvođaču luksuznog nameštaja. Shodno tome, niže pozicionirane verzije novog Ypsilona neće izgledati ovako glamurozno. Za razliku od Peugeota 208 i njegovim ručkama na zadnjim vratima, Lancia se odlučila da ih „sakrije“ u C stub, na kojem se nalazi ažurirana oznaka kompanije.

Enterijer takođe predstavlja značajan iskorak u poređenju s francuskim „rođakom“. Međutim, budući da se nalazimo u 2024., rešenje u vidu dva digitalna ekrana je „obavezno“. Srećom, tu je i niz fizičkih dugmića uz pomoć kojih se može brzo pristupiti funkciji kontrole klima uređaja.

Oba ekrana su dijagonale 10,25 inča, a Lancia je dodala i platformu za bežično punjenje mobilnih telefona, tri USB-C priključka i Apple CarPlay i Android Auto funkcije. Ovaj „šik“ gradski automobil poseduje i audio sistem u skladu sa svojim imidžom, ambijentalno osvetljenje i specijalan filter klima uređaja koji zaustavlja 99 odsto štetnih čestica.

Što se pogona tiče, novi Ypsilon poseduje prednje postavljeni elektromotor sa 156 ks i 260 Nm, što je takođe u skladu s Peugeotom e-208. Koristi identičan baterijski paket od 51 kWh, koji obezbeđuje autonomiju kretanja od 403 kilometra po WLTP kombinovanom ciklusu. Kombinacija dotičnog elektromotora i paketa baterija se takođe nalazi i u Opel e-Corsi.

Dugačka 4,08 i široka 1,76 metara, nova Lancia Ypsilon je veća od modela koji zamenjuje. Doduše s visinom od 1,44 metara nešto je niža od prethodnika. Naravno, ono što je neminovno je veća masa. Električni model teži 1.584 kilograma, što neće biti slučaj s blagim hibridom. Kada smo već kod baterije, ona može od 20 do 80 odsto da se napuni za 24 minuta putem DC konekcije.

Dok je stari Ypsilon prodavan isključivo u Italiji, nova generacija će se naći kod 70 dilera širom Evrope. Belgija i Holandija su prve na listi, tako da će se novi gradski elektromobil u ovim zemljama naći sredinom godine. Uslediće Francuska i Španija, kao i Nemačka 2025. Lancia želi prvenstveno da privuče klijentelu od 40 do 45 godina starosti sa svojim „premijum hečbekom“, koji je ujedno poslednji koji će u ponudi imati motor s unutrašnjim sagorevanjem.

Nakon Ypsilona, uzdizanje Lancije će se nastaviti 2026., kada će biti „obrisana prašina“ s oznake „Gamma“, predviđene za perjanicu marke. Reč je o „fastbek“ modelu koji će počivati na Stellantisovoj STLA Medium platformi i pružati se u dužinu gotovo 4,7 metara. Delta će se u vidu kompaktnog hečbeka iz C segmenta vratiti 2028.

Oba buduća modela će biti čisto električna, budući da je cilj Lancije da već od 2028. prodaje isključivo elektromobile. To znači da će Ypsilon s blago hibridnim pogonom u ponudi biti tek nekoliko godina.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime