Naslovna AKTUELNO Tesla i BYD vode na električnoj teritoriji, Japanci kaskaju

Tesla i BYD vode na električnoj teritoriji, Japanci kaskaju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novi izveštaj otkriva koje kompanije su lideri u oblasti električnih automobila, koje su usred tranzicije i koje kasne za rivalima.

Globalni proizvođači automobila su rangirani na osnovu svojih postignuća u sferi baterijski pogonjenih vozila, a ono što je primetno na prvi pogled je da Japanci prilično kaskaju.

Što se „lidera“ tiče, ovaj epitet se može prikačiti samo Tesli i BYD-u, a izveštaj je sastavljen od strane Međunarodnog saveta za čist transport (ICCT). Na osnovu podataka uključenih u istraživanje, Tesla i BYD su vodeći među 20 proizvođača putničkih vozila. U međuvremenu, 12 kompanija kategorisane su kao „tranzicione“, s tim što VW i BMW kolo vode, i na kraju su tu one koje kaskaju za ostalima, a čine ih pet japanskih i jedna indijska firma.

Da bi odredio rangiranje svakog od proizvođača, ICCT je pažnju obratio na tržišni udeo, tehnologiju i stratešku viziju. Tesla je jedini brend na listi koji isključivo proizvodi električne automobile i nikada nije sklapao vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Dakle, pitanja oko vizije su izlišna. BYD je u ubrzanoj transformaciji ka proizvođaču isključivo električnih vozila. Poslednji model s motorom SUS kineska kompanija sklopila je u martu 2022., mada još uvek proizvodi „plug-in“ hibride.

Kao što se može jasno uvideti iz tabele ICCT-a, više je marki na pozitivnoj strani skale. Pored toga, mnogi koji su se našli u sredini („tranzicioni“), relativno su blisko rangirani kada se pogleda ukupan skor i rezultati u različitim kategorijama.

Bez dileme je interesantno videti kako se jedan General Motors kotira naspram Forda i Hyundai/Kije. Pored toga, mada je Mercedes-Benz „dodao gas“ na planu električnih automobila, spremajući ih za prodajne salone, BMW se ipak kotira mnogo bolje, mada je ne tako davno zaostajao po pitanju elektrifikacije.

Nije iznenađujuće što se Toyota našla u grupi kompanija koje „kaskaju“, ali ono što možda iznenađuje je što se među njima najbolje kotira, budući da politika japanskog giganta poslednjih godina nije išla u prilog elektrifikacije. Odmah tu su Honda i Nissan. Međutim, Nissan ima Leaf u ponudi već dugi niz godina, a Honda mada nije bila među pionirima u oblasti električnih automobila, ona se ipak njima aktivno bavi.

Dakle, očigledno je da je prisustvo (ili odsustvo) strateške vizije odigralo ovde važnu ulogu, jer je to faktor koji je neke proizvođače povukao u kategoriju onih koji „kaskaju“. Tesla je već sada 100% s nultom emisijom i oduvek je bio, a mnogi rivali su postavili visoke ciljeve vezane za budućnost. Toyota mada kasni, bez sumnje će uhvatiti priključak, baš kao što je to uradio BMW.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime