Naslovna ECO2 Volvoov električni “šleper” može da potegne 74 tone i radi 12 sati...

Volvoov električni “šleper” može da potegne 74 tone i radi 12 sati dnevno

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Jedan od vodećih proizvođača kamiona, Volvo Trucks, pionir je u oblasti čisto električnog transporta.

Švedska kompanija je isporučila električni „šleper“ u matičnoj zemlji, koji može da se nosi s ukupnom masom od 74 tone. Ono što je još impresivnije je što Volvoov „heavy duty“ električni kamion može da radi 12 časova dnevno, uz samo jedno stajanje za punjenje.

Kada vozite na auto-putu, sigurno je da ćete proći pored brojnih teretnjaka s Volvoovom oznakom. Kompanija je sada u misiji popločavanja nove staze u okviru kamionske industrije, a podsetimo da je osnovana davne 1927. S inovacijama kao što su zaštitni pojasevi koji se kače u tri tačke, jedinstven dizajn u svrhu optimizovanja efikasnosti, kao i prvi potpuno integrisan odeljak za spavanje, Volvo Trucks nastavlja da ovu industriju čini bezbednijom i održivijom za sve.

Još otkada je kompanija isporučila svoj prvi čisto električni komercijalni kamion 2019., FL Electric, nastavila je s daljim razvojem uvodeći dodatne modele u nove kategorije, s više snage i dužim dometom.

Volvo Trucks ima najširu ponudu sa šest električnih kamiona koji se nalaze u serijskoj proizvodnji. Budući da se rana vizija isplaćuje, Volvo je prošlog meseca primio najveću porudžbinu vrednu 1.000 jedinica, koje treba da isporuči do kraja dekade.

Volvo u ponudi ima električni kamion koji radi 12 časova dnevno

Prošle sedmice je švedski proizvođač ostvario još jedno značajno postignuće, obezbedivši tri teška električna Volfo FH kamiona za Mattson Åkeri iz Geteborga.

Volvo je u procesu testiranja jednog od ovih vozila, FH Electric 6X4 poslednjih nekoliko nedelja, i to u kontejnerskom saobraćaju u okviru takozvanog Transportnog testiranja visokog kapaciteta (HCT). HCT omogućava da veći teret bude transportovan po vozilu.

Ovaj električni kamion može da se nosi s masom od 74 tone s dve prikolice dugačke 32 metra. Lena Larson, projekt menadžer HCT projekta u Volvoovom tehničkom odeljenju objašnjava: „Mi želimo da demonstriramo da čisto električne solucije takođe funkcionišu u primenama s visokim ukupnim težinama i visokom stopom korišćenja. Zajedno s Mattson Åkerijem, Švedskom administracijom za transport i nekoliko drugih partnera, mi sada iznalazimo kako da optimizujemo operativnost ovog električnog kamiona, uključujući kako treba da se obavlja punjenje, na najefikasniji mogući način.“

Volvoov električni kamion se puni „zelenom“ električnom energijom iz dva brza punjača od 180 kW instalirana u kompanijskom depou u Arendalu. U perspektivi, ovaj kamion će takođe prelaziti ture od Geteborga do Borasa, udaljenog 70 kilometara.

U Evropi postoji nekoliko tekućih HCT projekata s idejom da će to pomoći nižim transportnim troškovima i smanjivanju negativnog ekološkog uticaja. U Finskoj, primera radi, kamionima je dozvoljena ukupna maksimalna masa od 76 tona.

Mattson Åkeri za sada uživa u električnim kamionima, što je i objasnio šef kompanije, Jan-Olof Matson: „Prevoz dugačkog i teškog tereta uz upotrebu električne energije za sada vrlo dobro funkcioniše na svakodnevnom planu, a možemo da prevezemo istu količinu kao i uz pomoć dizel kamiona.

Kamion se kreće 12 časova dnevno, uz jedno stajanje za punjenje, kada vozač ima pauzu. Baterije punimo električnom energijom iz obnovljivih izvora, tako da nema emisije ugljen-dioksida. Tiho električno funkcionisanje takođe znači i bolji radni ambijent za vozača.“

Još od lansiranja svog prvog električnog kamiona 2019., Volvo ih je prodao gotovo 5.000 u 40 zemalja. Kompanija takođe ima za cilj da nastavi da bude vodeća sila u ovom sektoru, jer je „targetirala“ da se 50 odsto prodaje do 2030. odnosi na čisto električne kamione.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime