Naslovna AKTUELNO Šef Stellantisa nezadovoljan zbog povoljnog tretmana Tesle i kineskih kompanija u Evropi

Šef Stellantisa nezadovoljan zbog povoljnog tretmana Tesle i kineskih kompanija u Evropi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Tavaresova upozorenja vezana za priliv jeftinih kineskih automobila u Evropu, očigledno nisu naišla na razumevanje.

Ilon Mask je dobio tretman u vidu „crvenog tepiha“ kada je posetio Francusku sredinom maja.

Šefa Tesle je do Elysée Palace, gde se našao s predsednikom Emanuelom Makronom, dovezao Model X, a cilj sastanka je bio da se Mask ubedi da otvori pogone u Zemlji galskih petlova.

Južnoafričko-američki milijarder je zatim odveden u Versaj, gde je bio glavni gost među 200 biznismena, pozvanih da diskutuju o novim investicijama.

Francuski ministar finansija, Bruno Le Mer, fotografisao je „selfi“ s Maskom i postavio ga na društvenu mrežu LinkedIn uz „hešteg“ #ChooseFrance. Ovo je očigledno iziritiralo Karlosa Tavaresa, šefa Stellantisa (kompanije koja pod sobom ima francuske marke Peugeot, Citroen i DS), koji nije neki simpatizer francuskog ministra.

Portugalac je i ranije znao da pošalje verbalne strelice ka Le Meru u vezi s planovima da se proizvodnja proširi na zemlje s jeftinijom radnom snagom.

Političari su se očigledno oglušili o Tavaresova upozorenja u vezi s prilivom jeftinih kineskih automobila i zabrinutosti oko Teslinog rivala BYD-a, koji je naišao na topao prijem, dok u isto vreme razmatra izgradnju fabrika u Evropi.

Već smo pisali o tome da je Le Mer apelovao na Tavaresa da pokaže više „ekonomskog patriotizma“ i isprati primer rivala iz Renaulta, koji proizvodi mali električni automobil u Francuskoj.

Tavares je uzvratio istog dana, ponavljajući svoj stav da proizvođači automobila koji u ponudi nemaju tradicionalne pogonske sklopove bivaju favorizovani u odnosu na kompanije koje su dale mnogo veći doprinos ekonomskom blagostanju zapadne Evrope.

„Ne postoji razlog zašto bi trebalo dodatno da rizikujemo tako što ćemo proizvoditi kompaktne automobile u zemlji s visokim troškovima“, izjavio je Tavares pred pripadnicima sedme sile. „Ako država pokušava da privuče novajlije investicijama u nove fabrike, molim vas, hajde da zamolimo nju da preuzme i taj rizik.“

Složena EV tranzicija

Razlozi zbog kojih je ovo osetljiva tema za Tavaresa su jasni: sve se svodi na cenu i složenost procesa potpunog prebacivanja na električne automobile.

Tavares nadgleda imperiju koju čine 14 proizvođača automobila i desetine fabrika širom sveta. Mnoge od njih će morati da budu restruktuirane, i to u relativno kratkom vremenskom roku.

On je krenuo u „remont“ tako što je preduzeo stroge mere vezane za smanjenje troškova, u vreme kada vlade u Evropi pokušavaju da zaštite radna mesta. Sindikati se žale što Stellantis ne ulaže dovoljno u održavanje fabrika, navodeći kao primere začepljene toalete i nepokošenu travu.

Iza ovih razmirica sve je jasnije uviđanje da će proizvodnja električnih automobila zahtevati znatno malobrojniju radnu snagu, a tu je i zabrinutost da će „pridošlice“ učiniti stvari još izazovnijim.

Tesla je već pokrenuo fabriku automobila u Nemačkoj, a u svojoj gami poseduje najbolje prodavani električni automobil u regionu – Model Y.

BYD, koji je podržan od strane Berkshire Hathaway Vorena Bafeta, iskoristio je strategiju vertikalne integracije, što znači da proizvodi sopstvene baterije i poluprovodnike, te na taj način značajno smanjuje troškove i cene.

Obe kompanije su postavile prodajne rekorde u drugom tromesečju, po svemu sudeći povećavajući svoju prednost kao najveći proizvođači čisto električnih automobila na svetu.

Da bi se suprotstavio ovoj pretnji, Stellantis je lansirao dva nova elektromobila u Italiji ove nedelje. Predsednik konglomerata, Džon Elkan, predstavio je Fiat 600 SUV, koji startuje s cenom od 35.950 evra, i Fiat Topolino električni kvadricikl, čija cena počinje od 9.890 evra.

Mada je događaj upriličen na istorijskoj lokaciji bivše fabrike Fiata u Torinu, novi modeli će se proizvoditi u Poljskoj i Maroku.

Prošlog meseca, italijanski ministar industrije, Adolfo Urso, žalio se u vezi s tim što Stellantis ne proizvodi dovoljno automobila u Italiji, rekavši da u ovoj zemlji ima mesta za još jednog velikog proizvođača automobila. On i Tavares treba da se sastanu u ponedeljak.

Slična situacija je i u Francuskoj. Stellantis se obavezao da će proizvoditi desetak elektromobila u ovoj zemlji, ali se radi uglavnom o većim i prestižnijim modelima, kao što su e-308 i e-4008.

Le Mer želi da Stellantis proširi proizvodnju električne verzije Peugeota 208 u Francuskoj, budući da je reč o jednom od najbolje prodavanih automobila u Evropi. Cilj su zadržavanje radnih mesta i borba protiv inflacije. Naravno, u suštini je u pitanju populistička priča koju obožavaju da plasiraju i političari van Balkana.

Blumberg je u aprilu izvestio da Stellantis gravitira Španiji, gde već sada u fabrici u Saragosi proizvodi manje modele poput Opel Corse. Ova zemlja je među onima koje su postale konkurentnije za proizvođače električnih automobila, odnosno privlačnije za njihove investicije, prvenstveno zbog povoljnih poreskih uslova i relativno niskih troškova vezanih za radnu snagu i energiju.

Dok Stellantis nastavlja s planovima vezanim za proširenje proizvodnje e-208 u Španiji, u toku su pregovori s francuskim vlastima.

Istočna i južna Evropa „nose mnogo niže troškove od severne i zapadne“, rekao je Tavares u četvrtak. „Imam odgovornost da danas donesem racionalne odluke, koje neće imati negativan uticaj na budućnost kompanije za nekoliko godina.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime