Naslovna ECO2 LISTA: Realno vreme punjenja električnih automobila

LISTA: Realno vreme punjenja električnih automobila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Autocarova “EV liga” tabela otkriva koji se električni automobili pune najbrže, odnosno najsporije u realnim uslovima.

Budući da proizvođači sve više novca ulažu u električne automobile i poboljšavaju ih, kupci ih samim tim sve brže usvajaju, odričući se „starih dobrih“ vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Jednu glavnih od barijera kada treba da padne odluka da se priušti neki elektromobil predstavlja problem punjenja, odnosno pitanja „kako i gde ću ga puniti?“, „koliko će to trajati?“, „da li je infrastruktura odgovarajuća?“.

Za većinu vlasnika koji su već usvojili električne automobile, kao i one koji će to uskoro uraditi, punjenje kod kuće ostaje ključno. Međutim, za mnoge druge ta opcija jednostavno neće biti moguća, dok se u isto vreme mreža punionica u urbanim sredinama ne razvija dovoljno brzo.

Samim tim, DC brzo punjenje ostaje od ključne važnosti za mnoge ljude, i tako će verovatno biti još dugo vremena. Međutim, čak i sada, postoje velike razlike kada je reč o stopi pri kojoj se pune baterije električnih automobila, posebno kada govorimo o onim realnim uslovima, naravno pod uslovom da pronađete odgovarajući punjač. Dakle, koliko brzo se trenutno mogu napuniti baterije električnih automobila, pod pretpostavkom da raspolažete odgovarajućim punjačem? Baterije kojih modela se najbrže pune?

Još od jeseni 2022., Autocar se nametnuo kao reper kada je reč o ispitivanju performansi električnih automobila po pitanju brzine punjenja, pored onih uobičajenih testiranja. Britanska publikacija je otkrila nekoliko važnih činjenica: realna brzina punjenja može biti daleki eho u odnosu na nominalne fabričke vrednosti, kada se izračuna prosek kroz čitav raspon dostupnog kapaciteta baterije. Takođe, očekivano je da se stopa brzog punjenja svih električnih automobila značajno uspori kako se bliži „vrhu“. Ipak, kod nekih modela automobila to usporenje je značajno primetnije nego kod drugih.

Kako Autocar testira brzinu punjenja?

Njihov pristup testiranju brzog punjenja podrazumeva jednostavno korišćenje punjača dovoljnog kapaciteta, koji treba da ispuni vršnu brzinu punjenja testnog automobila, a zatim se posmatra i beleži koliko električne energije vozilo povlači kako prolazi 10%, 30%, 50%, 70% i 90% stanja napunjenosti (SoC).

Praktičnost nalaže da ne može da se koristi isti DC punjač za svaki test i iako se baterija prethodno pripremi pre punjenja tamo gde je to moguće, mnogi elektromobili to ne dozvoljavaju kada napunjenost padne ispod 10%.

Zatim se izvlači prosek iz dobijenih rezultata s ponderacijom koja odražava potrebu koju brzo punjenje obično ispunjava za vozače električnih vozila. Punjenje na brzim javnim punjačima je relativno skupo u poređenju s punjenjem u kućnoj režiji. Većina ih koristi za produžavanje autonomije prilikom nekog putovanja, ne u okviru redovne prakse, i kao rezultat toga, retka su punjenja baterije koja ima manje od 20%, odnosno 80% napunjenosti (jer to nije niti vremenski efikasno niti je blagotvorno po životni vek baterije).

Iz toga razloga, stopa brzog punjenja koju pokazuje neki novi automobil dok prelazi 50% SoC, doprinosi trostruko više rezultatu ukupne stope punjenja od ekvivalentne stope naznačene na 10% ili 90%; i isto tako, stope zabeležene na 70% i 30%, dvostruko su važnije u odnosu na one na ekstremnim stranama spektra stanja napunjenosti baterije.

  1. Kia Soul Urban (2023.)

Nominalna vršna stopa: 50 kW

Vršna stopa na testu: 45 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 38 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 39,2 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 51,4 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500 CJ operatera Gridserve

Uslovi punjenja: nisu zabeleženi

  1. Ora Funky Cat First Edition (2022.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 64 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 61 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 47 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 45,4 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 49,5 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500 CJ operatera Gridserve

Uslovi punjenja: nisu zabeleženi

  1. Citroen e-C4X Shine (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 100 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 89 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 61 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 46,2 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 37,7 minuta

Testni punjač: Tritium TRI121-350 operatera Gridserve

Uslovi punjenja: suvo, 11 stepeni Celzijusa

  1. BYD Atto 3 (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 80 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 89 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 62 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 60 kWh (procena)

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 46,8 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500 CJ operatera Gridserve

Uslovi punjenja: suvo, 12 stepeni Celzijusa

  1. Subaru Solterra AWD Touring (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 150 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 147 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 78 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 64 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 42,8 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera Gridserve

Uslovi punjenja: suvo, 6 stepeni Celzijusa

  1. Lexus RZ 450e (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 150 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 138 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 84 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 64 kWh (procena)

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 40,2 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500C operatera Ionity

Uslovi punjenja: suvo, 12 stepeni Celzijusa

  1. Tesla Model Y (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 210 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 127 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 89 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 82 kWh (procena)

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 48,2 minuta

Testni punjač: V2 Supercharger operatera Tesla

Uslovi punjenja: suvo, 16 stepeni Celzijusa

  1. Toyota bZ4X

Nominalna vršna stopa punjenja: 150 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 147 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 89 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 64 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 36,5 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500C operatera Ionity

Uslovi punjenja: nisu zabeleženi

  1. BMW iX1 xLine (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 130 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 125 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 96 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 64,7 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 33,6 minuta

Testni punjač: Hypercharger HYC_150 operatera MFG EV Power

Uslovi punjenja: suvo 7 stepeni Celzijusa

  1. Polestar 2 BST Edition 270 (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 150 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 150 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 97 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 75 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 39,4 minuta

Testni punjač: Alpitronic HYC 150 operatera  Instavolt

Uslovi punjenja: slaba kiša 12 stepeni Celzijusa

  1. Volvo C40 Recharge Plus, Single Motor (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 150 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 134 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 104 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 67 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 32,6 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 14 stepeni Celzijusa

  1. MG Motor 4 Long Range SE (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 135 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 139 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 109 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 61,7 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 29,7 minuta

Testni punjač: ABB HP CP500 CJ operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: slaba kiša 4 stepena Celzijusa

  1. Volkswagen ID.Buzz SWB Style Pro (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 170 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 185 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 114 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 77 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 31,6 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 9 stepeni Celzijusa

  1. Mercedes E 350+ AMG Line Premium (2022.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 170 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 165 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 131 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 90,6 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 35,1 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 13 stepeni Celzijusa

  1. BMW i7 xDrive60 M Sport (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 195 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 196 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 148 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 101,7 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 34,1 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 8 stepeni Celzijusa

  1. Tesla Model S Plaid (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 250 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 254 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 151 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 97 kWh (procena)

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 32,6 minuta

Testni punjač: V3 Supercharger operatera  Tesla

Uslovi punjenja: suvo 18 stepeni Celzijusa

  1. Hyundai Ioniq 6 RWD Ultimate (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 233 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 229 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 180 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 77 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 22,2 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 13 stepeni Celzijusa

  1. Audi e-tron GT Vorsprung (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 270 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 248 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 189 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 83,7 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 22,8 minuta

Testni punjač: Tritium TRI 121-350 operatera  Gridserve

Uslovi punjenja: suvo 7 stepeni Celzijusa

  1. Porsche Taycan GTS Sport Turismo (2023.)

Nominalna vršna stopa punjenja: 270 kW

Vršna stopa punjenja na testu: 263 kW

Ponderisana prosečna stopa punjenja na testu: 198 kW

Iskoristivi kapacitet baterije: 83,7 kWh

Indikativno čekanje tokom punjenja: 10-90% SoC: 22,2 minuta

Testni punjač: Ads-tec/Porsche Engineering HBD 1120 operatera  Porsche

Uslovi punjenja: suvo 22 stepena Celzijusa

e

Izvor: Autocar via EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime