Naslovna ECO2 Polestar 5 – perjanica švedske marke u ravni s BMW M modelima

Polestar 5 – perjanica švedske marke u ravni s BMW M modelima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Atraktivni novi elektromobil švedskog brenda (koji doživljava eksploziju popularnosti), biće lansiran sledeće godine, donoseći performanse i voznu etiku koje smo navikli da pronalazimo u najboljim BMW M modelima.

Ekipa iz Polestara kaže da je „5“ njihov „manifest model“, a reč je o kupeu s četvoro vrata koji će u serijsku proizvodnju ući 2024., kao ubedljiva demonstracija onoga što ova švedska marka želi da uradi.

Polestaru 5 je prethodio Precept koncept iz 2020., a dobre vesti su da će se serijski model u velikoj meri držati originalnog dizajna izložbenog primerka.

Dugačak, nizak i „atletske građe“, mogao bi da prođe kao zamena za vremešni Tesla Model S, mada skulpturalni paneli karoserije Polestara 5 jasno ukazuju da se radi o skandinavskoj DNK.

Novajlija će posedovati veliku (100 kWh +) bateriju, isporučujući autonomiju za koju se očekuje da će probiti barijeru od 600 kilometara. Radi se o 800-voltnom baterijskom paketu u skladu sa zahtevima ultrabrzog punjenja. Ukoliko Polestarovi inženjeri ispune obećanja, imaćemo posla s automobilom fenomenalnim za vožnju.

Cilj je zapravo da se kreira dostojan rival briljantnom Porsche Taycanu kada je reč o performansama i brzom prolasku krivina. Bez sumnje, u Polestaru su prilično ambiciozni, a isto tako ne sumnjamo da će ostvariti svoje ambicije.

Od naredne godine, Polestarov portfolio će rapidno porasti, s dva nova modela koja će biti dodati gami. „3“ će pristići početkom 2024., a radi se o sportskom krosoveru. Ono što je interesantno je da će „4“, koji će pristići kasnije u toku ove godine, biti pozicioniran između „2“ i „3“ u smislu cene i veličine.

Polestar 5, kada bude pristigao i kompletirao ponudu u vidu četiri modela, biće najskuplji, što ne čudi s obzirom na njegov prestižniji pedigre.

Naime, „2“, „3“ i „4“ inženjering praktično dele s elektromobilima koje proizvode Volvo (od kojeg je Polestar i nastao 2017.) i Geely (kineska kompanija koja je kupila Volvo od Forda 2010.). Za razliku od njih, „5“ je u potpunosti Polestarovo delo.

Karoserija mu je napravljena od lepljenog aluminijuma, ne čelika kao u slučaju ostalih Polestar modela. Poput onog u Porsche Taycanu, tanki baterijski paket „petice“ poseduje useke da bi se napavio prostor za stopala putnika na zadnjim sedištima. Stakleni krov pune dužine pruža sjajan ambijent unutar kabine i vrhunski osećaj prozračnosti.

Mada je „5“ dizajniran u Švedskoj, proizvodiće se u Kini, dok je razvoj sistema ogibljenja, upravljanja i kočnica odradio tim od 500 ljudi u Velikoj Britaniji. Mnogi od njih su radili u F1 timovima, etabliranim automobilskim markama i velikim imenima iz segmenta komponentaša.

Polestarova baza je MIRA testni poligon u Midlendsu u Engleskoj, gde se testira prototip s jednim motorom i pogonom na zadnje točkove. Polestar takođe planira da proizvodi moćniji „5“ s dva motora i pogonom na sve točkove, ali ono što dotični prototip može da pruži na nivou je BMW-a s „M“ oznakom.

Izvor: News.com.au via EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime