Naslovna AKTUELNO Ulazak kineskih automobilskih marki na evropsko tržište neće teći glatko

Ulazak kineskih automobilskih marki na evropsko tržište neće teći glatko

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Uvozni troškovi i ubičajeni stereotipi samo su neki od problema koje će kineski proizvođači morati da prevaziđu da bi uspeli u Evropi.

Kineski proizvođači električnih automobila, kojima odlično ide na domaćem tržištu, gde se nadmeću s inostranim rivalima, pristižu u Evropu, gde se suočavaju s brojnim izazovima.

Stereotipi vezani za kinesku proizvodnju, uvozni troškovi i manje razvijeno tržište električnih automobila, samo su neke od prepreka koje dalekoistočni proizvođači kao što su BYD, Nio i SAIC-ov MG moraju da savladaju na Starom kontinentu. Start je svakako obećavajući.

Od elektromobila prodatih u Evropi do sada ove godine, osam odsto se odnosi na kineske marke, što je skok s prošlogodišnjih šest odsto, odnosno četiri odsto 2021.

Rezultati će sigurno biti još bolji. Najmanje 11 novih, velikoserijskih kineskih elektromobila će biti lansirano u Evropi do 2025., pokazuje istraživanje Allianza.

Zapadni proizvođači otvoreno pokazuju nervozu, s tim što je Karlos Tavares, šef Stellantisa, prošlog meseca upozorio na „invaziju“ jeftinih kineskih elektromobila u Evropi.

Međutim, „zapadnjaci“ uzvraćaju novim EV modelima, uz planove vezane za smanjenje troškova i cena, tako da će kineske pridošlice morati da daju sve od sebe.

Na brifingu održanom prošle nedelje u Pekingu, Čen Šihua, zamenik generalnog direktora Kineske asocijacije proizvođača automobila, upozorio je da bi njene članice mogle da dođu u poziciju da se preterano šire u okviru svojih ekspanzionih planova.

„Stvari ne teku tako glatko za naše proizvođače automobila u nastojanju da postanu globalni“, rekao je Šihua. „Trebalo bi da obratimo pažnju na rizike. Kompanije bi mogle da dođu u situaciju da budu preopterećenje u nastojanju da budu prisutne u svim regionima bez jasnog fokusa.“

Dodatni troškovi

Da bi demonstrirali svoje ambicije, kineski proizvođači električnih automobila će World New Energy Vehicle Congress održati u Mihenu na IAA Mobility manifestaciji, što je prvi put da će dotična konferencija biti održana van Kine.

„Kec u rukavu“ je cena. Prosečna cena električnih automobila u Kini bila je manja od 32.000 evra u prvoj polovini 2022., u poređenju s oko 56.000 evra u Evropi, kažu podaci JATO Dynamicsa.

Međutim, kineski brendovi će verovatno imati teškoća da cene sa svog matičnog tržišta prenesu direktno u Evropu. Logistika, porezi na promet, carinski troškovi i homologacija podižu cene vozila, kaže Spiros Fotinos, generalni direktor Zeekra (koji je u vlasništvu Geelyja) za Evropu.

MG, najbolje prodavana kineska marka u Evropi, saopštio je da najveći izazov predstavlja dovoženje automobila iz Kine u evropske distribucione centre, preko zakrčenih luka s dugim rokovima isporuke.

Pored toga, ukusi evropskih kupaca podrazumevaju veće baterije za duža putovanja, što takođe podiže troškove, rekao je Aleksander Kloze, šef za inostrane operacije kineskog EV startapa Aiways.

Poverenje potrošača

Dok su neke kineske marke poput MG-a dobro poznate u Evropi, druge, kao što su XPeng i Nio, moraju da izgrade poverenje.

Sprovedene ankete sugerišu da potencijalni kupci električnih automobila u Evropi ne prepoznaju kineske brendove. Oni koji znaju za njih, oklevaju da ih priušte, što podseća na situaciju u kojoj su bili japanski i južnokorejski proizvođači, koji su više decenija imali teškoća da zadobiju poverenje evropskih kupaca i prilagode se njihovim ukusima.

Samo 14 odsto od 1.629 nemačkih potrošača koje je anketirao YouGov 2022., znalo je za BYD, drugi svetski proizvođač električnih automobila posle Tesle. Ukupno 17 odsto njih je čulo za premijum Nio, dok je 10 odsto znalo za Geelyjev Lynk & CO a osam odsto za XPeng.

Od 95 odsto potrošača koji znaju za Teslu, 10 odsto bi razmotrilo kupovinu automobila teksaškog proizvođača, pokazalo je istraživanje. S druge strane, među onima kojima su poznati kineski brendovi, samo jedan odsto i manje bi razmotrilo eventualnu kupovinu nekog kineskog modela.

Aiways se izjasnio da je odlučio da ne reklamira svoje kinesko nasleđe zbog zabrinutosti da bi kupci mogli da oklevaju kada je reč o kupovini „Made in China“ proizvoda.

Nekoliko kineskih proizvođača je osiguralo pet zvezdica u okviru bezbednosnih testiranja sprovedenih po evropskim standardima, u velikoj meri prevazilazeći regulatorne zahteve, upravo u pokušaju da prevaziđu sumnje kupaca.

Fotinos iz Zeekra je izjavio da njegova marka nastojati da zadobije poverenje potrošača kroz testne vožnje i prodajne salone, gde će evropski kupci moći da ispitaju kvalitet elektromobila iz prve ruke.

„Kada budu došli u kontakt s proizvodom i uporede ga s nekim evropskim ekvivalentom s kojim su upoznati, uvideće da su kvalitet i specifikacije na mnogo višem nivou. To će ih iznenaditi“, rekao je Fotinos.

GAC, koji je u vlasništvu države Kine, treći po veličini prodavac elektromobila na najvećem svetskom automobilskom tržištu, otvorio je dizajnerski biro u Milanu, da bi stekao osećaj za preferencije kupaca, pre nego što krene s prodajom.

„Jedini način da zaobiđete stereotipe je da prihvatite konkurenciju“, rekao je Kloze iz Aiwaysa.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime