Naslovna ECO2 BYD priprema model koji će nadmašiti Teslu, Lucid Air, Mercedes-Benz…

BYD priprema model koji će nadmašiti Teslu, Lucid Air, Mercedes-Benz…

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Tesla Model S Plaid i Lucid Air dobijaju novog rivala, a on dolazi, pogađate – iz Kine!

BYD, najveći kineski proizvođač električnih automobila, obelodanio je naziv svog novog električnog modela pod YangWang markom.

Nova električna limuzina će posedovati najniži koeficijent otpora vazduha među serijskim automobilima.

BYD je lansirao YangWang („pogledaj gore“ na srpskom), kao luksuzni brend, u januaru ove godine. Ova kineska marka ima u ponudi dva „vozila nove energije“ (NEV), U8 SUV i čisto električni U9 superautomobil. Oba modela koštaju oko milion juana (oko 130.000 evra) i počivaju na novoj BYD-ovoj e4 platformi.

Novu mehaničku platformu pogone četiri elektromotora, koji isporučuju preko 1.100 ks, sa superiornim bezbednosnim atributima. Primera radi, ova tehnologija može podesiti funikcionisanje ostalih točkova ukoliko dođe do pucanja jednog od pneumatika, i to kroz regulisanje raspodele obrtnog momenta u realnom vremenu, što obezbeđuje bezbedno zaustavljanje vozila.

Luksuzni kineski brend će lansirati i treći model, U6. YangWang U6 je otkriven pre par nedelja, kroz patent prikaze dostavljene Evropskom zavodu za zaštitu patenata.

Dakle, novi BYD-ov model tek treba da debituje, ali je proizvođač unapred obelodanio njegovo ime, uz nekoliko ključnih karakteristika, na Akademskoj godišnjoj konferenciji Kineskog komiteta za automobilsku dinamiku.

BYD-ov novi elektromobil je najaerodinamičniji serijski automobil?

Iz onoga što možemo da vidimo, U6 krasi elegantni, nizak profil, uvlačeće ručke vrata i kamere umesto retrovizora. Tu je takođe aktivni zadnji spojler i poklopci točkova koji doprinose aerodinamici.

Kamere su verovatno opcione, jer se na evropskim patentnim prikazima mogu videti tradicionalni spoljni retrovizori.

Ono što je još važnije, akcenat je stavljen na ekstremno niskom koeficijentu otpora vazduha U6, od samo 0,195. Naravno, što je niža brojka, vozilo se suočava s nižim otporom vazduha prilikom kretanja, što obezbeđuje bolja ubrzanja i duži domet.

Ukoliko YangWang U6 uđe u proizvodnju s 0,195 Cd, biće na tom planu bolji čak i od Tesle Model S Plaid i Lucid Aira.

Poređenja radi, Tesla Model S Plaid raspolaže koeficijentom otpora vazduha od 0,208, dok Lucid Airov iznosi 0,21. Kada je o drugim liderima na planu aerodinamike reč, treba izdvojiti Lucid Air Pure i Air Turing (0,197 Cd), Mercedes-Benz EQS (0,20 Cd), NIO ET7 (0,208 Cd) i Porsche Taycan (0,22 Cd).

Po lokalnim izveštajima, U6 će usvojiti eplatformu s izlaznom snagom od preko 1.180 „konja“. Startna cena će biti oko 800.000 juana (oko 102.500 evra) u Kini.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime