Naslovna ECO2 VW skinuo veo s prethodnice performantnog ID.7

VW skinuo veo s prethodnice performantnog ID.7

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen ne želi da zaostaje ni za pedalj za konkurencijom, tako da je u to ime predstavljen atraktivni koncept baziran na ID.7.

Novi član Volkswagenove sportske, čisto električne GTX porodice, biće predstavljen u formi modela ID.7 GTX, ali pre nego što se to desi, VW je skinuo veo s čak ekstremnijeg koncepta orijentisanog na visoke performanse – ID.X Performance.

Nemačka marka ovaj automobil naziva svojom „vizijom čisto električne sportske limuzine“, što pretpostavljamo da će biti ID.7 GTX.

Aktuelna ponuda u okviru GTX porodice uključuje modele bazirane na ID.4 i ID.5, koji se ne razlikuju suviše od standardnih automobila. Međutim, što se ID.X Performancea tiče, on poseduje brojne modifikacije na planu spoljašnjosti u poređenju s ID.7. Tu su novi prednji spliter i veliki zadnji difuzor, gde su oba elementa napravljena od ugljeničnih vlakana.

Prisutno je i ne tako suptilno zadnje krilo, takođe od ugljeničnih vlakana, kao i širi lukovi točkova, dok novi bočni pragovi dodatno naglašavaju sportski stav automobila. Kada je o unutrašnjosti reč, tu pronalazimo kadice, pogađate, od ugljeničnih vlakana, i crvene detalje, koji naglašavaju orijentisanost na visoke performanse.

Ipak, nije sve u izložbene svrhe. Karoserija je bliža tlu za 60 milimetara, a sportsko ogibljenje karakterišu kruće opruge. Mada VW to nije istakao, čini se da su u igri moćnije kočne čeljusti i diskovi, koji počivaju iza alu naplataka od 20 cola.

Ove „nabildovane“ kočnice su preko potrebne, budući da na talonu imamo čak 558 ks iz dvomotorne postavke. Da podsetimo, standardni ID.7 raspolaže s 286 ks. Ono što je za očekivati je da serijski GTX isporučuje oko 400 konja.

Što se elektromotora tiče, oni su pozicionirani na osovinama, tako da je u igri pogon na sve točkove, dok preraspodelom obrtnog momenta upravlja takozvani „Vehicle Dynamics Manager“, sistem koji takođe vodi računa o blokadi diferencijala.

Ovo nije prvi put da je Volkswagen jednom izložbenom primerku podario naziv ID.X. Naime, ID.X Concept je predstavljen pre par godina, kao prethodnik ID.3 GTX-a, a u istom maniru, ID.7 GTX bi trebalo da bude ublažena verzija ID.X Performance koncepta.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime