Naslovna INFO Novi VW Tiguan stupa na scenu

Novi VW Tiguan stupa na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen je predstavio novu, treću generaciju popularnog Tiguana.

Danas je Tiguan jedan od najuspešnijih Volkswagenovih modela u svetu. Počev od 2007. i njegovog debija, više od 7,6 miliona kupaca izabralo je ovaj kompaktni SUV. Novi model stiže u prodajne salone 2024. godine.

Kaj Grunic (Kai Grünitz), član odbora za tehnički razvoj: “Najnovija evolutivna faza platforme za Modularne konstrukcije (MQB evo) predstavlja visoko inovativnu tehničku osnovu treće generacije Tiguana. Zahvaljujući izuzetnoj ekonomičnosti platforme MQB evo, Volkswagen još jednom demokratizuje brojne visokotehnološke inovacije kao što su DCC Pro ili novi hibridni pogoni sa električnim dometom od oko 100 kilometara te ih tako čini dostupnim stotinama hiljada vozača.”

Tehnološke inovacije ostvarene zahvaljujući MQB evo platformi značajno unapređuju Tiguan u gotovo svakom aspektu. Novi hibridni pogoni sa potpuno električnim dometom od oko 100 km čine ovaj SUV efikasnijim nego ikad pre. Osim toga, punjenje putem naizmenične struje (AC) biće brže kod svih verzija eHybrid-a, a brzo punjenje putem jednosmerne struje (DC) premijerno se uvodi kao standard. Dizajn potpuno digitalnog kokpita baziran je na MIB4, četvrtoj generaciji modularne platforme za infotainment, pruža maksimalan nivo informacija i donosi brojne digitalne usluge i aplikacije u vozilo. Koncept upravljanja je dosledan i dizajniran da bude intuitivan. Pored toga, novi sistemi poput pneumatske masažne funkcije na prednjim sedištima ili IQ.LIGHT HD matrix farovi – koji se prvi put koriste u Tiguanu – potiču iz premium modela Touareg. Novi adaptivni sistem kontrole šasije DCC Pro2 maksimalno unapređuje udobnost i dinamičnost u vožnji. Najnovija generacija sistema asistencije pri parkiranju (Park Assist2) automatizuje vožnju unazad i napred prilikom parkiranja.

Izražajan dizajn i unapređena dinamičnost

Kompaktni SUV stiže potpuno redizajniran. Posebno upečatljiv i karakterističan je prednji deo vozila koji svoju moćnu pojavu duguje veoma plitko postavljenim LED farovima i staklom koje je prekriveno horizontalnom trakom. Maske hladnjaka sada se nalaze na spoljnim stranama branika, gde vazdušne zavese obezbeđuju optimalno usmeravanje vazduha. Prednji deo je čistog dizajna i naglašava činjenicu da je koeficijent otpora sada dodatno smanjen sa 0,33 na 0,28. Siluetu karakterišu sportska ramena koja se spajaju sa kućišta točkova (u verziji sa točkovima do 20 inča). Nova horizontalna LED traka daje poseban izgled prepoznatljivom zadnjem kraju Tiguana. 

Novi kokpit i infotainment sistem poslednje generacije

Enterijer Tiguana donosi potpuno novi koncept i dizajn. Akcenat je stavljen na materijale i izradu po najvišim standardima. Osim toga, novi kokpit je intuitivan za upotrebu, blisko integrisan, čistih je linija i pametnog dizajna. Moduli uključuju novi Digitalni Kokpit (digitalni instrumenti sa premazom protiv refleksije u tablet formatu sa postavkom u pejzažnom režimu), infotainment ekran dijagonale do 38 centimetara (15 inča) sa potpuno novom strukturom menija i grafikom, novi head-up ekran (projekcija na vetrobranskom staklu) i novi multifunkcionalni Driving Experience prekidač sa integrisanim OLED ekranom. Ovaj novi rotacioni kontroler ima sopstveni ekran preko kog možete upravljati profilima u vožnji, jačinom zvuka ili čak bojama ambijentalnog osvetljenja. Dodatno, brojne funkcije vozila i podešavanja infotainment sistema sada lako možete podesiti na maternjem jeziku zahvaljujući novom sistemu IDA glasovne asistencije2

Paleta efikasnih pogonskih jedinica

Zahvaljujući MQB evo platformi, Tiguanu su dostupne različite vrste pogonskih jedinica. Na primer, biće dostupni turbo dizel motori (TDI), turbo benzinski motori (TSI), blagi hibridni turbo benzinski motori (eTSI) i plug-in hibridni sistemi (eHybrid), koji će ubuduće biti nuđeni isključivo u kombinaciji s automatizovanim DSG menjačem. Kao i kod Volkswagen ID modela i novog Passata, pozicija menjača će ubuduće biti promenjena putem prekidača sa desne strane upravljača sa intuitivnim principom rada. Prekidač se pomera unapred na “D” za vožnju i unazad na “R” za vožnju u rikverc, dok se ručna kočnica aktivira pritiskom na bok prekidača. Svi modeli Tiguana dodatno imaju i komande iza upravljača.

Elektronski kontrolisano ogibljenje za dodatnu dozu udobnosti i dinamičnosti

MQB obezbeđuje osnovu za novu generaciju sistema ogibljenja. Pored mnogih pojedinačnih mera, Volkswagen je redizajnirao adaptivnu kontrolu DCC ogibljenja: zahvaljujući opcionom DCC Pro sistemu sa dvoventilskim amortizerima2. Dodatno, novi model je serijski opremljen i sistemom Vehicle Dynamics Manager – MQB sistemom koji je svoj debi imao u aktuelnom modelu Golf GTI3. Sistem kontroliše funkcije elektronskih diferencijala (XDS) i komponenti za kontrolu lateralne dinamičnosti i rada amortizera u DCC Pro sistemu. Sistem selektivno bira snagu kočenja po točku i određuje promene u tvrdoći amortizera što dodatno povećava udobnost i performanse tokom dinamičnije vožnje. Zato je upravljanje vozilom stabilnije, agilnije i preciznije.

Sedišta za duga putovanja

Nova ergoActive Plus sedišta sa pneumatskom četvorosmernom podrškom za lumbalni deo leđa i pneumatskim 10-komornim masažerom savršeno se uklapaju u visokokvalitetni karakter Tiguana. Pored toga, dostupna je i funkcija programiranja za automatsko uključivanje grejanja ili ventilacije sedišta pri određenim spoljnim temperaturama. 

HD prednja svetla premijerno u Tiguanu

Tiguan je prvi MQB model koji je lansiran sa potpuno novim IQ.LIGHT HD matrix farovima2. Interaktivni sistem osvetljenja paralelno je razvijen i za Touareg iz premium klase – stoga oba SUV modela dele isti osnovni dizajn farova. HD označava High Definition, što znači visoku rezoluciju svetlosnog snopa. Što se tiče Tiguana, LED svetla sa ukupno 38.400 multipiksela (19.200 LED multipiksela po faru) osvetljava put i okolinu na potpuno nov način, doprinoseći tako još većem stepenu udobnosti i bezbednosti.

Sistemi asistencije visokih performansi

Tiguan je standardno opremljen velikim brojem sistema za asistenciju i povećanje udobnosti. Pored sistema za promenu trake (Side Assist), sistema za autonomno kočenje u hitnim slučajevima (Front Assist), sistema za održavanje vozila u traci (Lane Assist) i sistema za prikaz zadnjeg dela vozila (Rear View), tu je i Dinamički prikaz saobraćajnih znakova. Ponuda će isto tako biti obogaćena brojnim opcionim sistemima. Između ostalog, u ponudi će se naći i sledeće tehnologije: Park Asist Pro sa mogućnošću daljinskog parkiranja (za automatsko parkiranje i izlazak iz parking mesta koje vozač kontroliše izvan vozila putem aplikacije na pametnom telefonu) ili sistem za pomoć pri manevrisanju s prikolicom (Trailer Assist).

Još veći prtljažnik u novom Tiguanu

Novi Tiguan je sada duži za otprilike tri centimetra. Visina, širina i međuosovinsko rastojanje ostaju praktično identični prethodnom modelu. Kapacitet prtljažnika nove generacije pokazuje koliko je dobro iskorišćen prostor: iako je SUV samo malo duži, kapacitet prtljažnika je povećan za 37 litara na 652 litara (kada je utovaren do visine naslona zadnjeg sedišta).

1) Pretproizvodni konceptni automobil. Vozilo i dalje nije dostupno za prodaju. 

2 U zavisnosti od paketa opreme ili opciona oprema 

3 Golf GTI – Potrošnja goriva u l/100 km: kombinovano 7,4-7,0; Emisija CO₂ u g/km: kombinovano 167-160. Za vozilo su dostupne isključivo vrednosti potrošnje i emisije u skladu sa WLTP standardom, ne i prema NEDC standardu. Tamo gde su navedeni podaci o dometu, podaci o potrošnji i emisiji CO₂ zavise od izabrane opreme vozila.

Izvor: Porsche SCG

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstEvropski elektromobil s cenom ispod 25.000 evra?
Sledeći tekstFIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime