Naslovna ECO2 Xiaomi SU7 bolji od Porsche Taycana i Tesla Modela S?

Xiaomi SU7 bolji od Porsche Taycana i Tesla Modela S?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Takođe, radi se o kreaciji bivših dizajnera BMW-a i Mercedes-Benza.

Xiaomi, kineski brend koji je nekada bio sinonim za pristupačne pametne mobilne telefone, sada pokušava da napravi još veću senzaciju sa svojim prvim električnim automobilom.

Predstavljen na događaju u Pekingu, Xiaomi SU7 je limuzina zasnovana na sopstvenoj Modena arhitekturi, s HyperEngine elektromotorima koji rade na do 21.000 o/min. Šasija je takođe napravljena uz pomoć sopstvenih presa i mašina za livenje, sa silom stezanja od 9.100 tona, što je superiornije u odnosu na Teslu. Novajlija će biti dostupan u dve verzije, SU7 Max s dva motora i pogonom na sve točkove i SU7 s jednim motorom i zadnjim pogonom.

Proći će još nekoliko meseci pre nego što Xiaomi objavi cene, ali ono što već sada tvrdi je da SU7 Max ima domet od 800 kilometara, po kineskom CLTC ciklusu. Do 100 km/h ubrzava za samo 2,78 sekundi. Dakle, obe vrednosti nadmašuju Teslu Model S i Porsche Taycan Turbo. Ovo se delimično može zahvaliti  visokonaponskoj platformi proizvođača baterija CATL, od 101 kWh i 800 V, koja može za samo pet minuta da se napuni dovoljno za prelazak 220 kilometara, 390 kilometara za 10 minuta, odnosno 510 kilometara za 15 minuta. Osnovni model, s druge strane, podržava samo punjenje od 400 V za manju bateriju od 73,6 kWh, koja pruža domet do 668 kilometara.

Xiaomi je angažovao talente iz automobilske industrije u cilju realizacije ovog projekta. Ono što treba istaći, što je potvrdio i Lej Džun, generalni direktor kompanije, je da je Tjanjuan Li koji je radio na BMW-u iX i iVision konceptu, ponudio svoje usluge Xiaomijevom dizajnerskom timu. Njemu se pridružio Džejms Ću, koji je ranije radio na Mercedesovom Vision EQXX dizajnu. Kasnije je angažovan BMW-ov veteran, Kris Bengl, kao konsultant za dizajn.

SU7 je otprilike iste veličine kao BMW serije 5, visok 1.440 milimetara, širok 1.963 i dugačak 4.997 milimetara. Prostora za putnike ima napretek, dok prtljažnika ima dva, zadnji zapremine 517 litara i prednji od 105 litara.

Na predstavljanju, Lej je istakao detalje kao što su prednja svetla u vidu „kapljice vode“, od kojih svako podseća na kineski znak za „pirinač“, što je „mi“ u „xiaomi“, kao i zadnje signalne grupe u vidu oreola, sastavljene od 360 LED dioda. Generalni direktor kompanije je takođe istakao da je njegov tim koristio poluskrivene kvake na vratima, jer je kvake s više ravnih delova očigledno teže koristiti po hladnom vremenu.

Baš kao što je Xiaomi ranije nagoveštavao, SU7 nudi HyperOS info-zabavni sistem, pokretan od strane Qualcommovog Snapdragon 8295 procesora i potrebno mu je samo 1,49 sekundi da se pokrene. Možete pristupiti svojim medijima, podešavati sedišta ili čak kontrolisati svoje Xiaomi uređaje preko 16,1-inčnog 3K centralnog ekrana, kao i opcionih Xiaomi Pad tableta, koji se mogu montirati na magnetne priključke (s izlazom do 22,5 V) iza prednjih naslona za glave. Korisnički interfejs na centralnom ekranu omogućava do tri podeljena prozora za obavljanje više zadataka, a možete čak i da prebacite prikaz s ekrana telefona na njega, za besprekorno iskustvo. Što se tiče muzičke i video zabave, biće dopunjena s 23 interna Dolby Atmos zvučnika.

Lej je takođe spomenuo otvaranje Xiaomi CarIOT ekosistema za treća lica, a jedan primer predstavlja sedište koje može da vas podseti na to da sigurnosni pojas nije vezan. Generalni direktor je dodao da čak i korisnici iPhonea mogu da iskoriste neke od karakteristika Xiaomi automobila, uz podršku za bežičnu CarPlay i AirPlay konekciju, kao i za nosače za iPad za putnike pozadi.

Slično kao i Volkswagen koji je to u međuvremenu saznao, i Xiaomi zna da vlasnici automobila i dalje više vole da imaju neke fizičke dugmiće, tako da je zadržano nekoliko za kontrolu klima uređaja, kao i dva dodatna dugmeta, jedno za podešavanje spojlera (Lej kaže da je to uglavnom da bismo se pravili važni) i drugo za podešavanje visine karoserije, što zna da bude veoma korisno. Takođe možete dobiti opcioni red dugimića postavljenih ispod centralnog ekrana.

SU7 će takođe imati mogućnosti autonomne vožnje, zahvaljujući svojoj Xiaomi Pilot platformi, koju pokreću do dva NVIDIA Drive Orin procesora (osnovni model ima samo jedan) i niz senzora. Ovo uključuje LiDar montiran na vrhu, s vizuelnim dometom do 200 metara i preciznošću piksela do 0,1 m, što podrazumeva bolju detekciju tanjih i manjih prepreka. U seriji video demonstraicja, Xiaomi je pokazao kako SU7 može da se kreće kroz prometnu ulisu s mešovitim preprekama, kao i da samostalno obavlja usluge parkiranja, pa čak i da se parkira na robotizovanom parkingu sa skučenim prostorima. Budući da je sedište kompanije u Pekingu, Xiaomi tvrdi da senzori SU7 mogu da se nose i sa snežnim i kišnim klimatskim uslovima.

Lej je dodao da njegova kompanija ima za cilj da završi testiranja autonomne vožnje u 100 gradova širom Kine do kraja 2024. godine, iako je nejasno koliko brzo će lokalne vlasti dozvoliti autonomnu vožnju u regionima pod njihovom jurisdikcijom.

Pored budućih ažuriranja softvera, Xiaomi je takođe nagovestio dolazak HyperEngine V8 s rekordnih 27.200 o/min, a sve je to „ušuškano“ u robusnije silikonsko-čelično kućište da bi se snažna mašina držala pod kontrolom. Očigledno je da je ova solucija već spremna za masovnu proizvodnju, s planovima da se nova jedinica nađe u automobilima do 2025. Kompanija je dodatno nagovestila i tehnologiju elektromotora naredne generacije, baziranu na ugljeničnim vlaknima, koja će biti sposobna za neverovatnih 35.000 o/min. Ipak, ne treba očekivati da će se u serijskoj proizvodnji naći u skoro vreme.

Xiaomi tek treba da objavi cene za SU7, iako je Lej već nagovestio da one neće biti niske, što je ipak subjektivna stvar. Koliko je to, saznaćemo za nekoliko meseci, a nadamo se da ćemo do tada saznati da li će ovaj kineski elektromobil biti dostupan van matične zemlje.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime