Naslovna INFO TEHNIKA I TEHNOLOGIJA Zašto je VW-ov EA888 jedan od najpouzdanijih motora nemačkog proizvođača u istoriji?

Zašto je VW-ov EA888 jedan od najpouzdanijih motora nemačkog proizvođača u istoriji?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen je prošlu godinu završio kao drugi najveći proizvođač automobila na svetu, odmah iza Toyote.

Nemački koncern je prodao prošle godine 9,2 miliona jedinica širom sveta.

VW je kreator nekoliko najbolje prodavanih svetskih automobila. Kada je „buba“ ukinuta, plasirana je u preko 23 miliona primeraka, više nego Ford T. Golf i Passat takođe se ubrajaju među najpopularnije svetske četvorotočkaše. Čak i nakon zloglasnog „Dizelgejta“, koji je bacio senku na Volkswagenovu reputaciju, nemački proizvođač se i dalje visoko kotira u očima ljubitelja automobila, delom zbog pouzdanosti vozila i malih ali snažnih četvorocilindarskih motora.

Ako ste posedovali ili posedujete benzinski pogonjeni Volkswagen ili Audi iz modelne 2008. godine (ili kasnije), prilično je verovatno da ispod haube poseduje agregat iz EA888 serije. Ovaj turbočetvorocilindraš dolazi u radnim zapreminama od 1,8 i 2,0 litra, a našao se u sedmoj generaciji Golfa GTI, kao i Passatima B6, B7 i B8. Njegove usluge takođe koriste Tiguan, Amarok, nova „buba“ i Scirocco.

Uspeh EA888 nije ograničen samo na marku Volkswagen, jer je svoje mesto pronašao u najpouzdanijim modelima Audija, Škode, Seata…

Vlasnici VW-a se kunu u svoje EA888 motore

Ovaj agregat je egzistirao u tri generacije, a ažuriranje sredinom životnog ciklusa, obavljeno 2018., donelo je više snage i manju potrošnju, dok je kombinacija turbopunjača i kompresora donela viši kompresioni odnos i nižu radnu temperaturu.

Treća generacija 2,0-litarskog EA888 B ciklusa najpre se pojavila u Tiguanu 2018., pre nego što se proširila na Passat i druge modele. U velikoj meri smatrana kao najbolja u porodici, ova generacija poseduje izduvnu granu integrisanu s glavom motora i efikasniji sistem hlađenja koji doprinosi nižoj emisiji izduvnih gasova i manjem opterećenju koje se vrši na turbopunjač. Ovo je u prevodu donelo hladniji rad i duži vek bez habanja unutrašnjih komponenti. Usisna grana je takođe pojačana u smislu omogućavanja višeg pritiska a dodano je i dvostruko ubrizgavanje, čime je redukovano taloženje gareži unutar bloka. Takođe su upotrebljeni manji ležajevi kolenastog vratila, redukovan je pritisak opruga ventila i povećano je rastojanje između klipova.

Izmene kroz koje je prošla druga generacije EA888 smanjile su ukupnu masu motora za 8 kilograma. U velikoj meri je smanjeno trenje tokom rada, što je agregat učinilo jednim od najuglađenijih i najpouzdanijih u novijoj eri. Sasvim je uobičajeno da Volkswageni i Audiji prelaze preko 400.000 kilometara bez većih problema.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime