Naslovna INFO Bentley W12 odlazi u prošlost – umesto njega pristiže hibridni V8

Bentley W12 odlazi u prošlost – umesto njega pristiže hibridni V8

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Elektrifikovana postavka će isporučivati preko 750 ks.

Svemu neminovno dođe kraj, pa tako i lepim stvarima. Naime, najnovije vesti su da će Bentley penzionisati kultni W12 motor ovog leta.

Batur Convertible će „otpevati labudovu pesmu“ popularnom dvanaestocilindrašu, ali se tu takođe nameće pitanje – šta dolazi nakon njega? Ne moramo biti previše mudri da bismo tačno odgovorili, a odgovor glasi: elektrifikovana alternativa manje radne zapremine.

Bentley je najavio novi „Ultra Performance Hybrid“ kao elitni pogonski sklop. Zamenjujući voljeni, 6,0-litarski twin-turbo motor, hibridna postavka će biti bazirana na V8 agregatu. Uprkos tome što će imati četiri cilindra manje, nova jedinica obećava više snage, ali isključivo u kombinaciji s elektromotorom. Bentley kaže da će kombinovana izlazna snaga premašiti 750 konja dostupnih u Baturu, odnosno iznosiće 90 ks više od Flying Spur Speeda i Continental GT Speeda.

Tačan maksimalni obrtni moment se za sada ne spominje, ali će biti oličen u četvorocifrenoj brojci. Bentle sugeriše da je reč o 1.000 Nm, koji će biti dostupni u širem rasponu u poređenju s odlazećim W12. Podsetićemo da Batur isporučuje 1.000 Nm između 1.750 i 5.000 o/min. Bentley spominje će Ultra Performance Hybrid biti „najdinamičniji, najodzivniji“ pogonski sklop do sada. Takođe će biti „najefikasniji“ zahvaljujući hibridnoj tehnologiji. Specifikacije baterijskog paketa takođe nisu navedene, ali će obezbediti vožnju na čisto električni pogon od 80 kilometara. Vrednost je bazirana na WLTP ciklusu.

Etiketiran kao hibridni V8 fokusiran na visoke performanse, novi hardver neće predstavljati prvu elektrifikovanu postavku koja dolazi iz Bentleyja. Hibridni V6 radne zapremine 2,9 litara je prisutan već više godina u Flying Spuru. Ova „plug-in“ postavka raspolaže s 545 ks i 750 Nm.

Bentley će Ultra Performance Hyrid iskoristiti za novu porodicu „svakodnevnih superautomobila“ ali bez W12 motora. Stari motor je sklopljen u 105.000 primeraka u poslednjih 20 godina, a tokom tog perioda je imao prirast u snazi od 40 odsto. U isto vreme, potrošnja goriva je smanjena za 25 odsto, s tim što će novi V8 hibrid dodatno spustiti tu vrednost.

Dakle, Bentleyjeva čisto električna budućnost je odložena. Britanski proizvođač luksuznih vozila je prvobitno planirao da od 2030. u ponudi ima isključivo elektromobile, ali je to pomereno za 2033. Pored toga, dolazak prvog čisto električnog modela je odložen za oko godinu dana, tako da bi trebalo da bude predstavljen krajem 2026., a do kupaca će pristići tokom 2027.

Bentley nije jedina superpremijum marka Volkswagen grupacije koja će postepeno napustiti motore velike radne zapremine. Audi je već „eutanazirao“ V10, penzionisavši R8 superautomobil. Lamborghini će slediti primer kasnije u toku ove godine kada će svetlost dana ugledati naslednik Huracana s „plug-in“ hibridnim V8 pogonskim sklopom. Ipak, kompanija iz Santa Agate Bolonjeze će zadržati još nekog vreme moćni V12 u Revueltu.

VW je ukinuo V8 u Touaregu pre par godina, a isto je uradio i Bentley s TDI pogonjenom Bentaygom (4.0 twin-turbo). Bugatti će u istoriju poslati Chiron i moćni W16, s tim što će novi hiperautomobil iz Molshajma posedovati novorazvijeni V16 hibrid.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime