Naslovna ECO2 NSU Prinz restomod

NSU Prinz restomod

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Sklopljen u ime proslave 150. godišnjice fabrike u Nekarsulmu, ovaj simpatični restomod poseduje elektromotor s 240 ks iz Audija e-tron.

Audijeva fabrika u Nekarsulmu u Nemačkoj puni ove godine 150 godina, a u ime obeležavanja jubileja, proizvođač iz Ingolštata je odlučio da uradi nešto posebno po tom pitanju, i to u formi automobila koji čak ni ne nosi oznaku „četiri prstena“ na haubi.

Kao što je poznato, pre nego što je Audi postao čuven kao proizvođač premijum automobila kakvog danas poznajemo, bio je poznat kao Auto Union, a fabrika u Nekarsulmu, u kojoj se sada proizvode A6 i A8, bila je u vlasništvu NSU-a, koji je proizvodio bicikle, motocikle i automobile. U jednom trenutku u prošlosti, marka sa sedištem u Nekarsulmu je bila najveći proizvođač motocikala na svetu, da bi kasnije započela prodaju prvog putničkog automobila s Wankel motorom. Dakle, NSU je u svoje vreme bio veliko ime.

Međutim, u poređenju s drugim markama automobila u Nemačkoj, radilo se o relativno maloj kompaniji, tako da je ona preuzeta od strane Volkswagena 1969., koji je spojio NSU s Auto Unionom i oživeo brend Audi, što je označilo kraj za automobile s NSU oznakom, koji su prodavani do 1973.

Među poslednjim modelima je bio NSU Prinz 4, kompaktni kupe s dvoje vrata koji je bio pogonjen zadnje postavljenim, vazdušno hlađenim dvocilindarskim motorom radne zapremine 0,598 litara, koji je isporučivao 30 ks.

Primerak koji je pred nama, Prinz 4L proizveden 1971., bio je Audijev izbor kada je reč o „uskrsnuću“, odnosno kreiranju moderne verzije u čast 150. rođendana fabrike. Da bi stvari bile još ineresantnije, nemačka marka je naložila timu od 12 polaznika da elektrifikuje kultni klasik. Malo je reći da je posao obavljen sjajno.

Na kraju, samo deo prvobitnog automobila je preživeo transformaciju: stari dvocilindraš je zamenjen elektromotorom od 240 ks iz Audija e-tron (2020.). Rezervoar koji je počivao ispod prednje haube je izvađen, na njegovo mesto je postavljen visokonaponski baterijski paket iz „plug-in“ hibridnog Audija Q7 TFSI e quattro.

Modifikovana podna ploča iz Audija A1, uključujući kočnice i osovine, zauzela je mesto originalnog podvozja, dok je karoserija temeljno modifikovana i proširena. Tu je i veliki zadnji spojler, pričvršćen direktno direktno na zaštitni kavez, što znači da prolazi kroz zadnji prozor.

Projekat je dobio naziv EP4, što je akronim od „Electric Prinz 4“. Finiš je u Suzuka sivoj i Brilliant crnoj boji, dok je veliko zadnje krilo dobilo Signal žuti tretman.

Što se unutrašnjosti ovog električnog restomoda tiče, ona je maksimalno ogoljena. Tu je računar s jednom pločom i odgovarajući ekran, koji su u službi instrumentacije i displeja. Sedišta su u vidu Recaro Podium kadica, dok je zaštitni kavez takođe obojen u Signal žutu boju.

„Projekat je našim polaznicima pružio priliku da slobodno rade uz primenu različitih tehnika i materijala“, rekao je Timo Engler, šef za obuku na planu tehnologije/logistike vozila. „Na primer, pored električnog pogona, koristili su 3D štampanje, još jednu tehnologiju budućnosti. Ugljenična vlakna, poznata iz auto-moto sporta, takođe su iskorišćena za prednju haubu.“

Dakle, tim mladih ljudi je kreirao interesantan mali elektromobil agresivnog nastupa, koji na neki svoj način izgleda izuzetno privlačno.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime