Glavni finansijski direktor Porschea, Luc Meške, bio je prisutan na svetskoj premijeri Macana EV u Singapuru, gde se osvrnuo na to da budućnost motora s unutrašnjim sagorevanjem možda i nije tako mračna.
U intervjuu datom za ANE, on je rekao: „Vode se brojne diskusije trenutno u vezi s krajem motora SUS. Mislim da on može biti odložen.“
Meške naravno na umu ima zabranu prodavanja novih konvencionalnih vozila u EU počev od 2035. Da bismo pojasnili stvari, reći ćemo da se zabrana odnosi na automobile koji emituju štetne gasove, tako da u teoriji, modeli koji umesto benzina kao gorivo koriste vodonik ili oni koji troše sintetička goriva, mogu biti legalizovani. Marta 2023., Rojters je izvestio o nacrtu Evropske komisije po kojem se dozvoljava prodaja novih automobila s motorima SUS nakon 2035., ukoliko se oni kreću uz pomoć klimatski neutralnih goriva.
Kasnije u septembru, pojavio se nastavak priče u vidu još jednog nacrta po kojem se od proizvođača automobila zahteva da demonstriraju da njihova vozila mogu da se kreću u potpunosti na e-goriva koja su ugljenično neutralna.
U slučaju Porschea, on projektuje da će više od 80 odsto automobila koje globalno na godišnjem bude plasirao na tržište, biti s čisto električnim pogonom do 2030. U međuvremenu, benzinski model će biti „pre vremena“ penzionisan u EU, jer će u boloku prva generacija Macana prestati da egzistira u toku ove godine zbog predstojećih propisa o sajber bezbednosti. Čisto električna druga generacija će indirektno zauzeti njegovo mesto, ali po mnogo višoj ceni.