Naslovna ECO2 Hyundai Kona (2023.) veća i atraktivnija od prve generacije

Hyundai Kona (2023.) veća i atraktivnija od prve generacije

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Skinut je veo s nove generacije Hyundai Kone, pred tržišno lansiranje zakazano za sledeću godinu.

Dodatni detalji će biti otkriveni u mesecima pred nama, a ono što znamo je da će novajlija biti dostupan u benzinskom, hibridnom i čisto električnom izdanju, kada je o globalnom tržištu reč.

Očekujemo unapređenje verzije postojećih pogonskih sklopova, koji uključuju 2,0-litarski atmosferski benzinac, 1,6-litarski turbobenzinac i jednomotorne EV opcije. Hibrid će verovatno koristiti usluge istog 1,6-litarskog motora kao i Kia Niro HEV.

Kao što smo mogli da vidimo po nedavnim špijunskim fotografijama, dizajn Kone predstavlja značajan iskorak u odnosu na prvu generaciju, pronalazeći inspiraciju u manjem Bayonu, ali uz veće dimenzije, slične sestrinskoj Kiji Seltos.

U Hyundaiju kažu da su najpre započeli s dizajnom električnog modela, a zatim ga prilagodili SUS, HEV i sportskoj N Line varijanti, koje sve počivaju na „univerzalnoj arhitekturi“.

Tehnologijom vođen dizajn, kako ga Hyundai naziva, Konu vidi u okviru robotske estetike s izraženim LED trakama kako napred tako i pozadi, dok enterijer ima za cilj da maksimizuje „životni prostor“. Inače, automobil je dugačak 4.355 milimetara (150 mm više nego ranije), i širok 1825 milimetara (+25 mm). Što se međuosovinskog rastojanja tiče, ono je duže za 60 milimetara (2.660 mm).

Poređenja radi, Kia Seltos je dugačka 4.385 milimetara, široka 1.800 i visoka 1.635 milimetara, uz međuosovinsko rastojanje od 2.630 milimetara.

Spomenute LED svetlosne trake su nešto što Hyundai naziva „Seamless Horizon Lamp“, i što je kod električne verzije „pikselizovano“, što doprinosi izdvajanju posebnog karaktera tog modela. Kao i kod prve generacije, lukovi točkova su zaštićeni crnim plastičnim oblogama, a tu su i podeljen dizajn prednjih i zadnjih svetala.

Između različitih pogonskih varijanti postoje razlike u stajlingu: Kona EV dobija „piksel“ grafičke detalje i isto tako inspirisane naplatke od 19 cola, dok SUS i HEV verzije krasi robusniji izgled s odbojnicima u SUV stilu i zaštitnim oplatama. N Line dobija opcioni dvotonski finiš krova i retrovizora, kao i agresivniji dizajn s dvostrukim završecima izduvnih cevi pozadi.

Što se unutrašnjosti tiče, Konin novi „životni prostor“ inspiraciju pronalazi u drugim Hyundaijevim elektromobilima, kao što je Ioniq 5, ukljujući koncept otvorenog prostora i ka vozaču orijentisanu postavku s inkorporiranim dualnim 12,3-inčnim ekranima.

U Hyundaiju takođe kažu da su drugi red sedišta i prtljažnik dizajnirani za „maksimalnu“ upotrebljivost i kargo prostor.

Sudeći iz prikaza i navedenih dimenzija, nova Kona bi trebalo da donese osetna unaprđenja po pitanju prostora, kako za putnike tako i prtljag, posebno ako imamo u vidu da je model prve generacije među kompaktnijim u svojoj klasi.

Kada je o ostalim detaljima reč vezanim za novi Hyundaijev model, oni će biti obelodanjeni u mesecima koji su pred nama, s tim što bi korejska marka mogla da ga predstavi na nekom od automobilskih salona u prvom delu 2023. godine.

Mada je Kona predstavljena s fokusom na evropsko tržište, Seoul Mobility Show, ranije poznat kao Seoul Motor Show, održaće se od 30. marta do 9. aprila, što ga čini više nego prikladnim za premijeru nove Kone na domaćem tlu. Drugi kandidat je Salon automobila u Briselu, koji 2023. slavi svoj 100. „rođendan“, a održaće se od 14. do 22. januara.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime