Naslovna INFO Renault Espace od sada nastupa kao SUV/krosover

Renault Espace od sada nastupa kao SUV/krosover

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Renault Espace je uspostavio svojevrsan kult kao monovolumen, međutim, u međuvremenu je popularnost ove karoserijske konfiguracije drastično opala, dok je došlo do sveopšteg uzdizanja SUV/krosovera.

Samim tim, u Renaultu su odlučili da model začet 1984. konvertuju nešto tržišno prihvatljivije. Ipak, jedna stvar se nije promenila, a to je da se radi o najprostranijem modelu u ponudi ovog francuskog proizvođača, koji je, sem što dobro izgleda, opremljen najnovijom tehnologijom i pogonjen hibridnim pogonskim sklopom.

Izgleda kao uvećan, praktičniji Austral, što uopšte nije loše. Samim tim usvojeni su LED prednji farovi u obliku bumeranga, između kojih se nalazi velika maska.

Linija krova se blago spušta prema nazad, a dizajn zadnjeg dela je nešto „uspravniji“. Zadnje signalne grupe izgledaju gotovo identične kao one na Australu. Renault kaže da uprkos manjem „otisku“ u odnosu na stari Espace, novajlija raspolaže s više prostora u unutrašnjosti.

Ni o enterijeru se ne može elaborirati a da se ne spomene Austral, jer je rešenje praktično preneseno, kako po pitanju osnovne postavke, tako i ekrana i instrumentacije. Dominira 12-inčni displej info-zabavnog sistema u portret formatu na sredini armaturne table, dok je digitalni klaster instrumentacije dijagonale 12,3 inča. Na head-up displeju od 9,3 inča prikazuju se ključne informacije, važne za vozača. Svaki red sedišta poseduje dva USB-C porta, a Renault spominje i dva 12-voltna priključka, uz bežičnu platformu za punjenje mobilnog telefona. Ambijentalno osvetljenje je takođe u igri, zajedno s Harman Kardon premium audio uređajem (s dva „vufera“). Ugrađeni Google servisi su takođe tu, kao i operativni sistem koji podržava ažuriranja „putem etra“.

Vozač će moći da uživa u ukupno 32 sistema vozačke asistencije, podeljena u tri kategorije: bezbednost, vožnja i parkiranje. Ovde francuska kmompanija misli na aktivnu asistenciju u vožnji, inteligentno prilagođavanje brzine, prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem kamera od 360 stepeni, adaptivne farove, automatsko kočenje u slučaju krajnje nužde, detekciju „mrtvog ugla“, sistem održavanja  vozne trake i upozoravanje na neželjen izlazak iz iste, asistenciju pri održavanju stabilnosti prikolice, pomoć pri parkiranju, adaptivni tempomat i tako dalje. Novi Espace takođe krasi upravljanje na sve točkove, što mu u velikoj meri skraćuje radijus okreta.

Kada je reč o pogonu, za njega je zadužen E-Tech hibridno-benzinski sklop. On kombinuje 1,2-litarski trocilindarski turbomotor sa 130 ks i 205 Nm, s dva elektromotora. Glavna jedinica generiše 70 ks i 205 Nm, a za napajanje je zadužena litijum-jonska baterija od 2 kWh/400 V, uz sekundarnu koja je zapravo starter-generator. Nema mogućnosti spoljašnjeg punjenja, jer je ovo samodopunjujući hibrid. Vozač naravno može da odabere čisto električni režim vožnje, kada isključivo elektromotor pokreće točkove, zatim dinamičnu hibridnu postavku, gde su angažovani i motor SUS i električna jedinica, kao i e-drive režim gde elektromotor pokreće vozilo a motor s unutrašnjim sagorevanjem puni bateriju.

Proizvodnja Espacea će se obavljati u fabrici Palensija u Španiji, pored Australa s kojim deli platformu. Detalji u vezi s cenom i dostupnošću će biti objavljeni u međuvremenu, a u Renaultu kažu da će knjige porudžbina biti otvorene ovog proleća.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime