Januara 2021., Renault je izdao prve signale o povratku ikone, i to u vidu istoimenog koncepta, kao prethodnice nove električne „petice“.
Pre debija serijskog modela zakazanog za sledeću godinu, francuska marka je konačno spremna da obelodani neke preliminarne podatke u vezi s tehničkim specifikacijama. Novajlija će počivati na CMF-B EV platformi i do 70 odsto komponenti će deliti s Clio hečbekom i Captur krosoverom, zasnovanim na CMF-B arhitekturi.
Korišćenje postojećeg hardvera će pomoći Renaultu da smanji proizvodne troškove do 30 odsto u poređenju sa Zoeom, koji neće ući u narednu generaciju. Glavna razlika između dva mala elektromobila će se ogledati u broju baterijskih modula, jer će novajlija imati samo četiri velika modula aranžirana u jedan sloj, dok Zoe koristi 12 manjih modula. Ovo rešenje će inženjerima omogućiti da smanje masu za 15 kilograma, uz pružanje veće energetske gustine u odnosu na Zoeov paket. Poboljšana je i krutost podvozja instalacijom bateriju u okolnu platformu. Deblji pod će takođe pružiti bolju izolaciju od buke i vibracija.
Isto tako, dobre vesti su što će Renault 5 posedovati multilink zadnje ogibljenje, što je retkost u B segmentu. Da podsetimo, Alpine je potvrdio da će lansirati sopstvenu verziju „uskrsnutog“ modela, koja će maksimalno profitirati na sofisticiranom zadnjem oslanjanju. Baterija će biti postavljena ispod poda, što će sniziti tačku težišta i zauzvrat poboljšati agilnost vozila.
Kompanija s logoom u vidu dijamanta se ne izjašnjava još uvek u vezi sa snagom, jedino spomenuvši da će R5 koristiti elektromotor s tehnologijom pozajmljenom od Meganea E-Tech Electric. Posedovaće novu unutrašnju arhitekturu koja ne samo što će smanjiti veličitinu motora, već i njegovu masu.
U međuvremenu, špijunske fotografije otkrivaju R5 prerušen u prototip s karoserijom Renault Clija. Francuska marka testira devet vozila u severnoj Evropi, ali takođe u regionu Pariza i Normandiji.