Naslovna AKTUELNO Električna vozila donose troškove etabliranim proizvođačima merene u milijardama dolara

Električna vozila donose troškove etabliranim proizvođačima merene u milijardama dolara

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Razvoj, kreiranje, proizvodnja i investiranje u buduće električne automobile “papreno” koštaju proizvođače, a Ford Motor Co. je to saznao na teži način, i tek je jedna od mnogih drugih kompanija koje imaju slično iskustvo.

Naime, “Plavi oval” je procenio da će njegova električna divizija napraviti gubitak od tri milijarde dolara tokom 2023.

Da li je to velika stvar?

Ford je u ovom slučaju krajnje iskren prema javnosti, investitorima i potencijalnim kupcima električnih automobila. Američki automobilski gigant nije ništa zavijao u oblandu niti sakrivao istinu, već je bio direktan u vezi s ulaganjima u električna vozila i uticaj tih investicija na krajnju jednačinu.

Gubitak od tri milijarde dolara, čak i za kompaniju Fordovih razmera, uvek je velika stvar. Međutim, „Plavi oval“ i njegovi investitori mogu pronaći spokoj u činjenici da kompanija i dalje očekuje generisanje profita ove godine, koji će se naći između devet i 11 milijardi dolara.

Mnogo je lakše izgubiti tri milijarde u okviru električne divizije kada kompanija u celini pravi trostruko veći profit. Ford takođe cilja na ostvarivanje profitne marže od osam odsto u okviru EV poslovanja do kraja 2026.

Zašto Ford ima teškoća u segmentu električnih vozila?

Ranije u toku ove godine, šef američke kompanije, Džim Farli, rekao je tokom konferencije o finansijskim rezultatima da je Ford potcenio troškove vezane za ekspanziju proizvodnje električnih vozila.

„Nismo znali da je snop elektroinstalacija za Mach-E 1,6 kilometara duži nego što je trebalo da bude. Nismo znali da je 30 kilograma teži i da to iznosi dodatnih 300 dolara po bateriji“, rekao je on. „Nismo znali da smo nedovoljno investirali u tehnologiju kočnica da bismo uštedeli na veličini baterije.“

Ovo zvuči kao da se radi o previdima, ali je zapravo reč o „porođajnim mukama“. Naime, tržište električnih automobila je u povoju a proizvođači konstantno unapređuju procese. Potrošači porede opcije kojima raspolažu i odlučuju da li ima smisla obaviti kupovinu odmah ili sačekati da situacija postane bolja.

Drugi problemi koje EV tržište mora rešiti

Pored navedenih i druge ozbiljne prepreke stoje na putu masovnog usvajanja električnih vozila:

  • Neadekvatna infrastruktura: ona se neprestano unapređuje ali je daleko od onoga kakva bi trebalo da bude u smislu zadovoljenja povećanja broja električnih vozila.
  • Troškovi punjenja elektromobila: Sveobuhvatno gledajući, troškovi punjenja baterija električnog vozila su često veći u poređenju s benzinskim na nekim tržištima. To odbija kupce koji se kolebaju.
  • Cene elektromobila su i dalje visoke: Dok se ne ostvari paritet s benzinskim pandanima, električna vozila će biti smatrana luksuzom od strane većeg dela kupaca.

Budući da automobilski giganti poput Forda, Toyote i VW-a nastavljaju da troše ogroman novac i trpe snažne finansijske udarce u oblasti električnih vozila, nekoliko startapa se „razgalamilo“ u nekim tržišnim nišama.

Velik rizik ali i velika potencijalna dobit

Potpuno je jasno da rizici mogu da donesu i ozbiljne prednosti. Od opšteg odobravanja brenda od strane javnog mnjenja, do milijardi dolara koje će generisati sadašnji i budući elektromobili. Lucid Group Inc i Rivian Automotive Inc. i dalje se kotiraju kao premijum marke u poređenju s tržištem konvencionalnih automobila, pri čemu vrednost njihovih akcija raste. Iz tog razloga su tradicionalni proizvođači voljni da preuzmu rizike i ulažu u nove tehnologije.

Međutim, jedan od najboljih pokazatelja su ljudi koji investiraju i još važnije, oni koji kupuju električne automobile. Tesla Inc. je započeo svoj uspon do astronomskih visina kada su se investitori udružili i podigli cene akcija, što je na kraju Tesli omogućilo milijarde neophodne za napredak.

Investitori ulažu milione u startap kompanije koje se bave čistim tehnologijama, kao i u druge akcije i firme. Na taj način će brendovi koji uspeju da iskoriste tu vrednost ubrati plodove.

Izvor: Yahoo!Finance

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime