Naslovna AKTUELNO Porsche Cayenne za 2024. više nego temeljno restilizovan

Porsche Cayenne za 2024. više nego temeljno restilizovan

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Nakon „tizer“ kampanje koja je već dosadila „i bogu i narodu“, osveženi Porsche Cayenne i Cayenne Coupe su konačno pred nama.

Što se ažuriranja tiče, ono se odnosi kako na spoljni izgled, tako i dizajn armaturne table. Pored toga, Porscheov teškaš je dobio i značajna unapređenja na planu pogona.

Ulazni Cayenne nastavlja da koristi usluge 3,0-litarskog V6 turbomotora. Izlazna snaga sada iznosi 353 ks i 500 Nm, što je 13 konja i 50 Nm više nego ranije.

Cayenne E-Hybrid takođe koristi V6 s turbo „punjenjem“, a profitirao je i na moćnijem elektromotoru, koji sada proizvodi 176 ks. Rezultat je ukupna „konjica“ od 470 „grla“, što je 8 ks više nego ranije. Kapacitet baterije je porastao na 25,9 kWh, naspram prethodnih 17,9 kWh. Ipak, za sada nema nikakvih procena koje se tiču autonomije. Novi AC punjač od 11 kW omogućava da se punjenje baterije obavi kod kuće za manje od dva i po časa.

Cayenne S sada poseduje 4,0-litarski V8, za razliku od prethodnog V6 motora. Osmocilindarska jedinica isporučuje 475 ks i 600 Nm, što je unapređenje od 35 ks i 50 Nm u odnosu na ranije. S ovom pogonskom jedinicom, i standardni model i „kupe“ do „stotke“ ubrzavaju za oko 4,5 sekundi s opcionim Sport Chrono paketom. Maksimalna brzina iznosi 272 km/h.

Na kraju, tu je perjanica u vidu Cayenne Coupe Turbo GT modela, sa 660 ks iz 4,0-litarskog twin-turbo V8 agregata, koji je 20 ks snažniji u odnosu na prethodnika. Porscheov „snagator“ do 100 km/h može da ubrza za 3,2 sekunde i postigne maksimalnu brzinu od 304 km/h. Pored toga, Turbo GT dolazi standardno s detaljima kao što su upravljanje na zadnje točkove, vazdušno ogibljenje, keramičko-kompozitne kočnice i titanijumski izduv.

Cayenne S i E-Hybrid dobijaju nove dvoventilske amortizere sa separatnim fazama odskoka i sabijanja. Porscheov Active Suspension Management sistem je standardan. Proizvođač iz Cufenhauzena tvrdi da ova unapređena postavka omogućava poboljšanu longitudalnu i bočnu stabilnost vozila.

Novo vazdušno ogibljenje, koje je standardno na Turbo GT modelu je opciono na ostalim pripadnicima Cayenne porodice. U kompaniji kažu da pruža oštriju diferencijaciju između Normal, Sport i Sport Plus režima vožnje.

Cayenne za 2024. zadržava poznatu pojavu, ali uz primetne izmene. Matrix Design LED farovi su od sada standardni, a krasi ih nešto oštrija forma nego ranije. Porsche je takođe implementirao novu haubu i preoblikovao je bočna krila. S druge strane, nove signalne grupe imaju uniformnu visinu širom zadnjeg dela.

Tu su i tri nove kolor opcije: Algarve plava metalik, Montego plava metalik i Arktik siva. Cayenne Coupe je dostupan s opcionim Lightweight Sport paketom koji skida 30 kilograma „viška“ s vozila, mada detalji u vezi s njim još uvek nisu poznati.

Armaturna tabla Cayennea za 2024. izgleda potpuno drugačije nego pre restilizacije. Vozači sada mogu da uživaju u zakrivljenom, 12,6-inčnom klasteru instrumentacije. Kontrolne jedinice na volanu omogućavaju menjanje postavki displeja, dok nova ručica levo od volana obezbeđuje upravljanje sistemima vozačke asistencije. Pomoć pri promeni vozne trake je sada standardna.

Redizajnirani centralni greben uključuje standardni 12,3-linčni ekran info-zabavnog sistema. Ručica menjača, ili bolje reći „taster“, sada se nalazi na armaturnoj tabli, između dva ekrana. Uglovana sekcija konzole sadrži panel s različitim prekidačima i kapacitivnim dugmićima za HVAC kontrolu. Tu je i platforma za induktivno punjenje mobilnog telefona.

Ekran dijagonale 10,9 inča sa suvozačke strane armaturne table je nova opcija, tako da i suvozač može da upravlja navigacionim sistemom ili da „strimuje“ video, budući da sloj na displeju sprečava da vozač vidi šta se emituje.

Izvor: Porsche

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime