Naslovna ECO2 Atraktivna Cupra Tavascan stupa na scenu

Atraktivna Cupra Tavascan stupa na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Cupra Tavascan na MEB platformi, biće lansirana 2024., s maksimalnim dometom do 550 kilometara po WLTP ciklusu.

Marka u vlasništvu SEAT-a, konačno je skinula veo sa svog drugog električnog vozila, odnosno prvog električnog SUV-a, pod imenom Tavascan. Nakon prošlogodišnje najave, konačno možemo da uživamo u punom sjaju novajlije.

U igri je SUV kupe karoserijska konfiguracija, a Tavascan je zapravo Cuprina verzija Volkswagena ID.5, Škode Enyaq Coupe iV i Audija Q4 e-tron Sportbacka. Poput navedenih modela, i on je zasnovan na MEB platformi Volkswagen grupacije, ali je dizajniran i razvijen u Barseloni, kao vozački orijentisan SUV. Nešto je duži, širi i niži od VW-a ID.5 (4.644 mm x 1.861 mm x 1.597 mm), uz međuosovinsko rastojanje od 2.766 milimetara.

Sportski izražajnija verzija ID.5 i Enyaq Coupea

Sa stanovišta stajlinga, Cupra Tavascan je derivat isotoimenog koncepta, predstavljenog na IAA u Frankfurtu 2019., mada je dizajn naravno nešto ublažen za potrebe serijskog modela. Dizajnerski jezik Tavascana će se preneti na buduće elektrifikovane automobile iz Cuprine game.

U karakteristične detalje se ubraja prednji deo s atraktivnim matričnim LED farovima s potpisom u vidu tri trougla, osvetljenim logoom i masivnom donjom maskom. Bočni profil je atletske forme s crnim A stubom i dve kreste koje se spuštaju od nazad prema napred, dok zadnji deo inkorporira visoko postavljene signalne grupe povezane svetlosnom trakom, uz prisustvo velikog difuzora.

Unutar kabine, Cupru Tavascan odlikuje karakterističan centralni greben koji čini temelj armaturne table, na kojoj počivaju uski ventilacioni otvori, multifunkcionalni sportski volan i 15-inčni centralni displej, najveći do sada u jednom Cuprinom modelu, podržan novorazvijenim HMI-om (Human Machine Interface). Nikako ne treba zaboraviti prednje „kadice“.

Španski proizvođač kaže da je putnički prostor optimizovan tako da obezbeđuje „perfektan komfor“, kako napred tako i pozadi, s tim što Tavascan takođe nudi pametne opcije koje se tiču prostora za odlaganje raznoraznih predmeta.

Prtljažnik raspolaže korisnom zapreminom od 540 litara, što je nešto više od Q4 e-tron Sportbacka i malo manje od Volkswagena ID.5 i Škode Enyaq Coupe iV.

Tavascan poseduje najnovije tehnologije, kompatibilne s MEB platformom VW grupacije, uključujući pogonske sklopove, šasiju, konektivnost, bezbednosne sisteme itd.

Jednomotorna i dvomotorna varijanta

Biće  dostupan u dva nivoa kada je izlazna snaga u pitanju: 210 kW (286 ks) i 545 Nm kada je reč o Tavascan Endurance RWD verziji s jednim motorom, odnosno 250 kW (340 ks) i 680 Nm kod dvomotornog AWD modela. Nazvana Tavascan VZ, potonja verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi.

Obe varijante su pogonjene litijum-jonskim baterijskim paketom od 77 kWh, koji obezbeđuje domet do 550 kilometara kod modela s pogonom na zadnje točkove, odnosno 520 kilometara u slučaju AWD pogona. Da bi se unapredila efikasnost, Cupra Tavascan dolazi s pet različitih nivoa rekuperacije energije, uz opcionu toplotnu pumpu.

Kada je reč o punjenju, baterija Tavascana može da se od 10 do 80 odsto napuni za ispod 30 minuta uz pomoć brzog DC punjača s najmanje 134 kW. Baterija, za vožnju od 100 kilometara. može da se dopuni za sedam minuta.

Kao i u slučaju pandana iz Volkswagena, Škode i Audija, Cupra Tavascan poseduje čitav niz naprednih sistema vozačke asistencije, uključujući prediktivni adaptivni tempomat, asistenciju praćenja saobraćaja ispred vozila, asistenciju konektivnosti tokom putovanja, asistenciju u hitnim slučajevima, pomoć pri isključivanju s auto-puta, upozorenje o izlasku, daljinska asistencija pri parkiranju itd.

Cupra Tavascan će se proizvoditi u fabrici VW grupacije u Anhuju u Kini, i biće lansirana 2024. Cenovnik još uvek nije poznat.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime