Naslovna ECO2 Električni Alfa Romeo QV modeli će raspolagati s 900 do 1000 konjskih...

Električni Alfa Romeo QV modeli će raspolagati s 900 do 1000 konjskih snaga

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

U Alfi Romeo su sve glasniji u vezi s čisto električnom budućnošću, bez obzira na to što u gami ovog italijanskog proizvođača još uvek nema takvog automobila.

Međutim, krosover iz B segmenta, pozicioniran ispod Tonalea, biće prvi čisto električni model italijanske marke, a biće lansiran u prvoj polovini 2024. Entuzijasti će biti zadovoljni s činjenicom što će čuvena „Quadrifoglio“ oznaka nastaviti da živi i u eri nulte emisije, tako da neće otići u prošlost zajedno s performantnim Giulia i Stelvio primercima s moćnim V6 motorima.

Detalji u vezi s veličinom i oblikom prvog električnog Quadrifoglia još uvek nisu iskristalisani, ali šef Alfe, Žan-Filip Imparato, podelio je neke sočne detalje u nedavnom intervjuu. Čisto električni modeli s oznakom „deteline s četiri lista“ će biti u ponudi u rasponu od 900 do 1.000 ks, grubo rečeno udvostručujući snagu 2,9-litarskog twin-turbo V6, koji pokreće Giulia i Stelvio perjanice.

Šef proizvođača iz Milana je takođe spomenuo da će budući Quadrifoglio modeli profitirati na novoj generaciji tehnologije baterija poboljšane efikasnosti. Na taj način će inženjerima biti omogućeno da redukuju zapreminu paketa baterija i uštede na masi. Pored toga, pedeset šestogodišnji Francuz je spomenuo i mogućnost bežičnog punjenja, uz to što će tehnologija baterija biti unapređivana u okviru trogodišnjih intervala, da bi se ostalo u vrhu EV igre.

Žan-Filip Imparato je objasnio da će Alfa Romeo pokušati da privuče kupce tako što će one potencijalne jednostavno postaviti za volan Quadrifoglio elektromobila i omogućiti im da testiraju njihove mogućnosti. Proizvođač iz Milana koji je napunio 113 godina, prioritet želi da stavi na vozačko iskustvo umesto na sprint do „stotke“ i vreme kruga na Nirburgringu, čime su brojne današnje kompanije prosto opsednute.

Imparato se u intervjuu dotakao još jednog trenda, a reč je o masivnim ekranima. Čelni čovek Alfe je spomenuo da su displeji dijagonale preko 13 inča u planu, ali da ne postoji namera da se njima pokrije armaturna tabla, jer bi to bio glavni faktor odvraćanja pažnje. Bez zalaženja u detalje, Imparato se takođe osvrnuo na to da će „specijalne karakteristike“ biti ugrađene u info-zabavne sisteme nove generacije.

U odvojenom intervjuu, šef dizajna Alfe Romeo, Alehandro Mesonero-Romanos, izjavio je da želi da se vrati u budućnost razvojem retro-inspirisanih elektromobila. Mali krosover koji smo spomenuli na početku članka, koji je praktično „brat blizanac“ Jeep Avengera, biće prvi nosilac dotične filozofije, evocirajući na duh šezdesetih, kroz detalje dizajna usvojene iz automobila kao što su Giulia SZ i TZ. Coda Tronca (kratak rep) motiv će biti oživljen, ne samo zarad povratka klasičnih linija, već u cilju kreiranja elegantnijih formi s boljom aerodinamikom i unapređenom efikasnošću.

U međuvremenu, Alfa Romeo se priprema za „poslednji ples“ s motorima SUS. Jedinstven performantni model poziciniran iznad Giulie i Stelvia Quadrifoglio biće lansiran kasnije tokom 2023. Potencijalni superautomobil takođe bi mogao da stupi na scenu, s cirkularnim zadnjim svetlima u stilu 4C i 8C.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime