Naslovna INFO Koenigsegg Gemera dobija opcionu V8 verziju

Koenigsegg Gemera dobija opcionu V8 verziju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Hoćete da unapredite Gemerin pogon? Pa, to će vas koštati dodatnih 400.000 dolara!

Koenigsegg je izdao javno saopštenje u vezi s promenama na Gemeri i ekspanziji fabrike.

Naime, standardni pogonski sklop Gemere prolazi kroz značajne modifikacije. Kompanija u rukama ima nešto što naziva Dark Matter („Tamna materija“) elektromotor, koji isporučuje 800 ks i 1.250 Nm, i izmena je prvobitnog plana, koji je podrazumevao kombinaciju trocilindarskog benzinskog motora s tri elektromotora. Jedna Dark Matter jedinica i dotični agregat s unutrašnjim sagorevanjem, isporučivali bi 1.400 ks i 1.850 Nm maksimalnog obrtnog momenta, i dalje pružajući pogon na sve točkove i vektorisanje obrtnog momenta na iste. Švedska kompanija tvrdi da smanjena masa ove postavke obezbeđuje silovitija ubrzanja.

Koenigsegg V8 verziju Gemere naziva HV8, što se odnosi na „Hot V8“. I ovaj model koristi Dark Matter elektromotor za maksimalnih 2.300 ks.

Gripen Atelier je termin koji švedska marka koristi za nove delove fabrike, koji se prostiru na 11.000 kvadratnih metara dodatne površine.

Kada je Koenigsegg Gemera debitovala marta 2020., švedski proizvođač je najavio kao model s 2,0-litarskim, trocilindarskim twin-turbo benzincem i tri elektromotora, koji kombinovano isporučuju 1.700 ks i 3.500 Nm. Ipak, neke tajne su zadržane, jer je Koenigsegg skinuo veo s 5,0-litarskog V8, kao druge motorne opcije, u isto vreme proširujući fabriku.

V8 povećava izlaznu snagu Gemere na 2.300 konja, uz maksimalni obrtni moment od 2.750 Nm kada se kao gorivo koristi E85. Nadgradnja u vidu većeg motora koji zamenjuje 2,0-litarski trocilindraš, dodaje 400.000 dolara na finalnu cenu ovog hiperautomobila s četiri sedišta. V8 je uparen s Koenigseggovim devetostepenim Light Speed Transmission menjačem.

Ova druga motorna opcija nije jedina promena koju je švedska marka namenila Gemeri, jer su instalirani tradicionalni retrovizori umesto kamera koje krase izložbeni primerak. Naravno, razlog je taj što kamere još uvek nisu legalizovane na svim tržištima, poput američkog recimo.

Gemera takođe dobija opcioni Ghost paket. On dodaje prošireni prednji spliter, S-protok, zadnje krilo i još neka aerodinamička unapređenja. Modifikacije na „nosu“ znače da više nema prtljažnog prostora ispod prednje haube.

Proširenje fabrike uključuje novi montažni prostor, salon za kupce, iskustveni centar, kancelarije, prostorije za održavanje događaja, izložbeni salon, maloprodajne prostore i dodatna skladišta. Pored svega, Koenigsegg na ovoj lokaciji gradi test stazu.

Proizvodnja Gemere će započeti krajem 2024., a isporuke kupcima 2025. Koenigsegg planira da proizvede 300 primeraka.

U martu 2022., švedski proizvođač je predstavio prvi funkcionalan prototip Gemere. U to vreme, trocilindarski agregat je mogao da se „vrti“ samo do nekih 4.500 o/min, dok bi u finalnoj formi trebalo da dostigne 8.500 o/min.

Koenigsegg procenjuje da će Gemera s trocilindarskim motorom do „stotke“ moći da ubrza za 1,9 sekundi i dostigne maksimalnih 400 km/h. Raspolaže pogonom i upravljanjem na sve točkove, kao i sistemom vektorisanja obrtnog momenta. Ovaj hibrid čisto na električni pogon će moći da prevali do 50 kilometara.

Po standardima supersportskih automobila, Gemera ima iznenađujuće luksuzan enterijer, u koji su uključena četiri sedišta s funkcijom grejanja, osam držača za čaše (gde se neki greju a neki hlade), prednji i zadnji ekrani info-zabavnog sistema, trozonski klima uređaj i bežični punjači napred i nazad.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime