Naslovna INFO Alfa Romeo: naši kupci ne žele ogromne ekrane u svojim vozilima

Alfa Romeo: naši kupci ne žele ogromne ekrane u svojim vozilima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ono što kupci takođe ne žele je da znaju kakvo će vreme biti za tri nedelje.

Mercedesov Hyperscreen nudi ukupno 56 inča „ekrana“, inč više od Cadillacovog Celestiqa i osam inča više od Lincoln Nautilusa. U vlasnike hipetrofiranih ekrana treba ubrojati i Cadillac Escalade (38 inča), Lucid Air (34 inča) i Buick LaCrosse (30 inča).

Alfa Romeo, s druge strane, ima drugačije prioritete, jer su interna istraživanja pokazala da kupci automobila kultne italijanske marke ne žele džinovske ekrane koji se pružaju duž čitave armatune table.

U nedavnom intervjuu, šef Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato, rekao je da budući modeli neće dobiti masivne ekrane: „Poštujem ono što Mercedes radi na planu digitalne tehnologije, naravno, ali moji kupci nisu u potrazi za metar širokim ekranima info-zabavnih sistema, niti žele 200 sistema asistencije koje će svako malo aktivirati i deaktivirati.“ On je dodao da tipičan kupac Alfe ne želi da zna kakvo će biti vreme za tri nedelje, već jednostavno želi da vozi automobil.

Imparato je spomenuo da će „cannocchiale“ (klaster instrumentacije s dvostrukim „kačketom“ u teleskopskom stilu) ostati na snazi, uz dodatak velikog „head-up“ displeja.

Ono što je interesantno je što je šef Alfe takođe spomenuo da bi HUD mogao da projektuje „duh automobil”), što bi vozaču moglo da pomogne da bolje pozicionira vozilo na putu. On je dodao da će prvi model s novim dizajnom armaturne table stupiti na scenu 2025., i usvojiće STLA Brain električnu arhitekturu.

Po današnjim standardima, ekrani koji su u ponudi Alfe su mali, uzimajući u obzir da Giulia i Stelvio raspolažu displejima info-zabavnog sistema dijagonale 8,8 inča, dok Tonale poseduje veću jedinicu od 10,25 inča. Sva tri modela odlikuje digitalni klaster instrumentacije od 12,3 inča.

„Blizanac“ Jeep Avengera, koji tek treba da bude imenovan, biće četvrti model u ponudi italijanske marke. Na scenu treba da stupi sledeće godine kao prvi čisto električni model Alfe u formi malog krosovera.

U prethodnom intervjuu, Imparato je izjavio da će budući modeli dobiti info-zabavne sisteme sa „specijalnim karakteristikama“ i ekranima dijagonale „preko 13 inča“. Nakon ulaska u neki od modela naredne generacije, čiji je dolazak zakazan za 2025., vlasnicima će biti postavljeno pitanje da li bi voleli da voze samostalno ili da automobilu prepuste odrađivanje kompletnog posla, rekao je Imparato. Lakše reći nego uraditi, rekli bismo, ali ideja koja je na umu šefu Alfe Romeo je da izbegne zabunu u vezi s ponašanjem automobila, odnosno da li se vozi „manuelnim“ putem ili ne.

Da podsetimo, u planu su čisto električni Quadrifoglio modeli, s čak 1000 ks, dok će nova generacija tehnologije baterija podržati bežično punjenje. Ipak, pre nego što nastupi puna električna revolucija, biće skinut veo s benzinski pogonjenog superautomobila 30. avgusta.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime