Naslovna AKTUELNO Električni noviteti u narednih nekoliko godina

Električni noviteti u narednih nekoliko godina

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Na horizontu se pomaljaju desetine novih električnih automobila, SUV/krosovera i kamioneta.

Budućnost je u električnim automobilima. U godinama pred nama praktično svaki putnički automobil će biti baterijski pogonjen.

Proizvođači automobila širom sveta planiraju revidiranje svojih ponuda s novim, uzbudljivim elektromobilima, od kojih će mnogi debitovati u narednih pet godina. Pred nama je lista onoga što možemo da očekujemo:

Acura ZDX (2025.)

Hondina premijum filijala vraća ZDX oznaku u igru, a ona će biti rezervisana za njen prvi čisto električni model, baziran na Hondi Prologue, koja koristi GM-ovu tehnologiju. Acura tek treba da objavi specifikacije, ali fotografije testnog prototipa nam otprilike daju ideju šta možemo očekivati.

Alfa Romeo Giulia (2025.)

Italijanska marka je potvrdila dolazak naredne generacije Giulije, koja u igru ulazi 2025. Naravno, novi model će biti s čisto električnim pogonom, s tim što se očekuje da će Quadrifoglio verzija isporučivati oko 1.000 ks, što je značajan skok u odnosu na trenutnih 520 konja.

Apple Car (2026.)

O vozilu kodnog naziva „Titan“, kolaju glasine već godinama. Razvoj traje gotovo deceniju, mada još uvek nema naznaka kako će izgledati. Ipak, najnovije glasine kažu da će biti lansiran 2026.

Audi A6 e-tron (2024.)

Mada je A6 e-tron na fotografiji konceptni model, Audi kaže da on reflektuje dizajn serijskog primerka više nego što smo to prvobitno mislili. Počivaće na PPE (Premium Platform Electric) platformi VW grupacije i posedovaće 800-voltnu arhitekturu. Očekivana autonomija iznosi 645 kilometara po punjenju.

Buick Electra (2025.)

Sećate li se Buicka? On još uvek proizvodi automobile za američko tržište, mada najveći deo prihoda dolazi iz stranih tržišta poput Kine. Prvi električni model ove marke je dobio i odgovarajući naziv – Electra. Reč je o dopadljivom krosoveru koji se već prodaje van granica matične zemlje.

Cadillac Celestiq (2025.)

Celestiq je Cadillacov pokušaj da se pozicionira u tržišnoj niši u kojoj se nalaze Mercedes-Maybach, Bentley i Rolls-Royce. Reč je o dugačkoj limuzini karakterističnog dizajna, s cenovnom etiketom na kojoj stoji više od 300.000 dolara.

Canoo Pickup Truck (2026.)

Canoo je još jedan EV startap iz Kalifornije, koji planira da poremeti pozicije tradicionalnih proizvođača. Njegov prvi model, jednostavno nazvan Pickup Truck (kamionet), ne liči ni na šta što se kreće današnjim putevima. Početak proizvodnje se očekuje 2024.

Canoo Lifestyle Vehicle (2026.)

Drugi planirani model Canooa, Lifestyle Vehicle, koristi isti anfas kao i kamionet, ali mu je karoserija u kombi stilu. Bez dileme interesantan model, koji odstupa od današnje „konfekcije“.

Chevrolet Blazer EV (2024.)

Novi Chevy Blazer možda nije terenski orijentisan kao nekada, ali je svakako atraktivan, prvenstveno zbog toga što nova električna verzija u SS paketu isporučuje 565 ks, što je dovoljno da u sprintu do „stotke“ nadmaši sve ostalo što je u ponudi ove marke.

Chevrolet Equinox EV (2024.)

Equinox EV je daleko pitomija solucija u segmentu električnih krosovera, s konzervativnim ali u isto vreme futurističkim izgledom i autonomijom od 402 kilometra u osnovnoj formi, uz atraktivnu cenu od oko 30.000 evra.

Chevrolet Silverado EV (2024.)

Chevyjem prvi električni Silverado je najvažnije vozilo američke marke poslednjih godina. Stavio se naspram takvih imena kao što su Ford F-150 Lightning i Ram 1500 REV, ali i novajlija poput Riviana R1T i Tesla Cybertrucka. S dostupnih 725 kilometara dometa, nova generacija ima čemu da se nada.

Chevrolet Corvette EV (2025.)

Chevrolet je još 2022. potvrdio da razvija čisto električni Corvette. Doduše, kompanija tek treba da objavi detalje vezane za ovaj automobil i obelodani da li se radi o C8 trimu ili varijanti naredne generacije C9. Bilo kako bilo, biće to velike vesti za ljubitelje sportskih automobila.

Chrysler Airflow (2025.)

Ovaj američki proizvođač već dugo vremena nije lansirao neki novi model. Ipak, to će se promeniti s prvim električnim modelom Chryslera. Prvobitno Airflow, predstavljen u konceptnom izdanju, trebalo je da uđe u serijsku proizvodnju do 2025. Međutim, stvari su se od tada promenile što se reflektovalo u promeni dizajna i imena.

Dodge Charger Daytona SRT (2024.)

Dodge se u velikoj meri oslanjao na V8 „muscle“ modele, i to je trajalo dugi niz godina, ali električna revolucija podrazumeva drugačiju vrstu „mišića“. Charger Daytona SRT koncept, sa stepenovanom transmisijom i sintetičkim V8 zvukom, trebalo bi da promeni pravila igre, a očekuje se krajem 2023.

Honda Prologue (2024.)

Japanska marka pomalo kaska u segmentu električnih automobila, mada će se to promeniti s Prologueom. S komponentama i dizajnom baterija koje potpisuje General Motors, električni krosover s prodajom kreće krajem 2023.

Faraday Future FF91 (2024.)

Ovaj proizvođač je imao dug i izazovan put ka proizvodnji svog prvog automobila, FF91. Prototip egzistira još od 2017., a od tada, kompanija se suočavala s nelikvidnošću i finansijskim problemima. Ipak, kalifornijski startap obećava da će prve primerke isporučiti ove godine.

Fiat 500 (2025.)

Fiatov mališan je 2020. postao čisto električan, a kao takav vratiće se i na američko tlo 2024.

Fisker Pear (2025.)

Fisker tek treba da objavi detalje u vezi sa svojim novim modelom pod imenom Pear. Ipak, ono što znamo je da će biti najmanje vozilo u ponudi kompanije i koštaće nešto preko 30.000 dolara. Fisker planira da započne proizvodnju 2024.

GMC Sierra Ev  (2024.)

Sierra EV možda nije tako monumentalan model kao drugi GMC-ov električni kamionet, Hummer EV, ali je jednostavno impresivan na neki drugi način. Kada krene u prodaju sledeće godine u Denali Edition 1 formi, očekuje se da nastupi sa 765 ks i pruži domet do 645 kilometara.

Hyundai Ioniq 7 (2024.)

Ioniq 7 će biti prvi Hyundaijev veliki električni krosover, dimenzija otprilike identičnih kao Palisade s tri reda sedišta. Automobil na fotografiji je koncept, ali za očekivati je da dobar deo dizajna bude prenesen na serijski model. Očekivana autonomija je preko 480 kilometara.

Hyundai Ioniq 5 N (2024.)

Ioniq 5 N je prvi čisto električni performantni model Hyundaijeve performantne divizije. Raspolagaće s oko 600 konja zahvaljujući dvomotornom pogonskom sklopu. Naravno, pogon je na sve točkove, uz revidiran sistem ogibljenja.

Hyundai Ioniq 6 N (2025.)

Ovaj model bi trebalo da bude čak i „luđi“ od Ioniqa 5, baziran na atraktivnijem dizajnu i efikasnijoj aerodinamici. Očekujemo sličan pogonski sklop sa sličnim performansama, kao i dizajn koji podseća na RN22e koncept.

Jeep Wrangler EV (2024.)

Kultni američki proizvođač tek treba da potvrdi postojanje serijskog električnog Wranglera, ali jeste prestavio čisto električni Magneto tokom Easter Jeep Safarija 2023. Očekuje se da serijska verzija pristigne negde ove godine, s tim što će verovatno više ličiti na standardni Wrangler.

Jeep Recon (2024.)

Ovo je čisto električna zamena za Renegade. Reč je o malom krosoveru s izgledom karakterističnim za Jeep, zajedno s terenskim komponentama kao što su zaštitna oplata podvozja i blokade diferencijala. Proizvodnja će započeti sledeće godine.

Jeep Wagoneer S (2024.)

Možda naziv nije neki, ali čisto električna zamena za Grand Cherokee neće biti nazvana „Wagoneer S“, on samo „čuva mesto“. Ne zna se mnogo o ovom električnom SUV-u, sem da su gabariti i dizajn generalno evidentirani od strane koncepta. Očekivana autonomija iznosi 645 kilometara, uz snagu od nekih 600 konja.

Kia EV9 (2024.)

Telluride predstavlja veliki hit u Americi, tako da je sasvim logično lansiranje još jednog SUV-a s tri reda sedišta, ovoga puta s čisto električnim pogonom. Oštre linije Kije EV9 pozajmljene su od koncepta. Očekuje se da jednim punjenjem može da prevali maksimalnih 482 kilometra. U proizvodnju bi trebalo da uđe krajem ove godine.

Lagonda All-Terrain (2026.)

Aston Martin Lagonda All Terrain je predstavljen kao koncept još 2019., a u međuvremenu, kompaniju je kupio kanadski milijarder, Lorens Strol. Ova akvizicija je za posledicu imala odlaganje projekta, a nove glasine kažu da će proizvodnja startovati 2025., mada ništa nije zvanično potvrđeno.

Lincoln Star (2025.)

Koncept je obelodanjen 2022., s tim što se očekivalo da serijska proizvodnja krene do 2024. Ovo je prvi čisto električni model američke premijum marke, koja planira da do 2030. finalizuje tranziciju. Takođe se očekuje da dobar deo mehanike deli s Ford Mustangom Mach-E.

Lotus Eletre (2024.)

Eletre predstavlja masivan korak za Lotus, jer je reč o prvom SUV-u kompanije i prvom pravom serijskom elektromobilu (ne računajući Eviju ograničenu na mali broj primeraka). U vrhunskom izdanju, Eletre isporučuje 900 ks zahvaljujući 800-voltnom baterijskom sistemu, uparenim s pogonom na sve točkove.

Lotus Envya (2025.)

Britanski proizvođač se ne zaustavlja sa SUV-om, jer planira da konstruiše i limuzinu, koja bi trebalo da ponese naziv Envya. Očekuje se da se stavi naspram imena kao što su Porsche Taycan i Tesla Model S, sa sličnim pravolinijskim performansama i autonomijom.

Lucid Gravity (2024.)

Gravity je drugi model Lucid Motorsa, nakon sjajne Air limuzine. Reč je o krosoveru sličnog dizajna, koji bi trebalo pogonske sklopove i opcije da podeli s Airom, što podrazumeva performanse superautomobila.

Maserati GranTurismo Folgore (2024.)

Italijanska superpremijum marka ulazi u čisto električnu budućnost s baterijski pogonjenom verzijom čuvenog GranTurismo kupea, pod nazivom Folgore. Koristi tromotornu postavku koja isporučuje 830 ks, što obezbeđuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,7 sekundi. U prodajne salone bi trebalo da uđe do kraja ove godine.

Maserati Grecale Folgore (2024.)

Naravno, ovo je daleko praktičnija Maseratijeva elektirčna ponuda. Reč je o novom krosoveru, opremljenim paketom baterija od 105 kWh. Još uvek nema informacija vezanih za specifikacije i performanse, ali bi i on trebalo da krene s prodajom do kraja godine.

Mercedes-Benz EQA (2024.)

EQA je najmanji električni krosover štutgartske kompanije, što znači da se u ponudi pozicionirao ispod EQB-a. U Evropi je već u prodaji, s tim što bi ove godine trebalo da pristigne i u SAD.

Mercedes-Benz EQG (2024.)

Električni G-Wagen, nazvan EQG, verovatno je najuzbudljiviji električni SUV koji treba da bude lansiran ove godine. Koristi isti kultni stajling kao i konvencionalna G klasa.

Mini Cooper EV (2025.)

Aktuelni električni Mini Cooper je krajnje zabavan automobil, a za očekivati je da novajlija nastavi u tom stilu. Proizvodnja će započeti sledeće godine, mada je Mini već objavio nekoliko fotografija. Što se tiče detalja vezanih za pogon i performanse, verovatno ćemo ih blagovremeno saznati kako se bliži premijera.

Mini Countryman EV (2024.)

Cooper nije jedini model britanske marke koji će proći tretman potpune elektrifikacije. Mini je potvrdio da će i Countryman biti u ponudi s čisto električnim pogonom.

Polestar 3 (2024.)

Ovo je treći model švedske kompanije, odnosno prvi krosover. Očekuje se da bude bestseler, a u Performance izdanju raspolaže s 525 ks i autonomijom od 435 kilometara.

Polestar 4 (2025.)

Polestar 4 se može nazvati elegantnijim, više sportskim Polestarom 3. Očekuje se da usvoji isti pogonski sklop i postavku enterijera, ali uz poseban dizajn spoljašnjosti bez zadnjeg prozora.

Polestar 5 (2024.)

Ovaj model će biti direktan konkurent Teslinom Modelu S, nudeći izuzetne performanse i atraktivan limuzinski izgled. Polestar tek treba da objavi specifikacije, a na tom planu očekujemo velike stvari.

Polestar 6 (2026.)

Polestar 6 je moderni Tesla Roadster, koji se iz mašte materijalizuje u stvaran svet. Radi se o sportskom dvosedu s 896 ks, koji do „stotke“ ubrzava za nešto više od tri sekunde i može da pojuri do 250 km/h. Očekuje se da prve isporuke započnu 2026.

Porsche Macan EV (2024.)

Marka iz Cufenhauzena je potvrdila još 2019. da će naredni Macan biti čisto električan. Najpotentnija verzija će raspolagati sa 607 ks i 1.000 Nm, što će osigurati da bude jedan od Porschea s najboljim ubrzanjem. S prodajom bi trebalo da krene pre isteka ove godine.

Ram 1500 REV (2025.)

1500 REV je Ramov ulazak na tržište električnih kamioneta. Raspolaže nekim zaista ozbiljnim brojkama, poput baterije od 229 kWh, koja obezbeđuje domet od preko 800 kilometara. Ono što je još „luđe“ je što je u planu još veća baterijska opcija, nakon što ovaj kamionet krene s prodajom 2024.

Rolls-Royce Spectre (2024.)

Neki smatraju da je Rolls-Royce odavno trebalo da uđe u elektrifikaciju, jer njegovi nečujni, elegantni modeli, samo bi profitirali na odustvu konvencionalnog pogona. Ipak, tu je Spectre, koji obećava viši nivo rafiniranosti nego bilo koji drugi Rolls iz prošlosti.

Volkswagen Scout Pickup i SUV (2026.)

Volkswagen poseduje prava na rasformiranog proizvođača kamioneta International Harvester od 2020. Nemci planiraju da ožive ovu marku i učine je čisto električnom, s tim što bi Scout kamionet i SUV trebalo da stupe na scenu 2026.

Sony-Honda Afeela Sedan (2026.)

Sony i Honda su se udružili u cilju proizvodnje i prodaje automobila pod markom Afeela. Prvi model, u limuzinskoj karoserijskoj konfiguraciji, očekuje se da pristigne 2026. „napakovan“ novom tehnologijom i ekranima osetljivim na dodir.

Tesla Cybertruck (2025.)

Tesla je predstavio Cybertruck još 2019., uz obećanje da će serijska proizvodnja započeti 2021. Kao što je slučaj sa svakim novim Teslinim modelom, došlo je do brojnih odlaganja i neispunjavanja obećanja prema ljudima koji su rezervisali svoj automobil. Ipak, čini se da će proizvodnja započeti ove godine.

Tesla Roadster (2025.)

Druga generacija Roadstera je još veći „prekršilac“ od Cybertrucka. Predstavljen još 2017., ovaj model tek treba da uđe u serijsku proizvodnju. Šef kompanije, Ilon Mask, rekao je bi proizvodnja mogla da započne 2024., ali bez bilo kakvih striktnih obećanja. Dakle, videćemo…

Volkswagen ID.7 (2025.)

ID.7 je najnovija akvizicija Volkswagenovoj električnoj gami. Reč je praktično o električnom „Passatu“ modernog izgleda u skladu s vladajućim načelima, s autonomijom od 482 kilometra.

Volvo EX90 (2024.)

EX90 je veliki Volvo SUV budućnosti. Reč je o pravom sedmosedu prepoznatljive švedske pojave, s gotovo 500 ks i 900 Nm, uz mogućnost prevaljivanja 482 kilometra uz jedno punjenje. Volvo će prodaju ovog modela započeti 2024.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime