Naslovna AKTUELNO Tesla i MG dominiraju

Tesla i MG dominiraju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ove dve automobilske marke su dominirale u avgustu, zabeleživši veliki skok prodaje.

Najnoviji podaci JATO Dynamicsa ukazuju na interesantne trendove kada je o evropskom tržištu automobila reč.

Prošlog aprila, potražnja za čisto električnim vozilima zabeležila je drugi po obimu mesečni tržišni udeo, dostigavši 22 odsto, što je jedino slabije od 25 odsto zabeleženih u decembru 2022. Više od jednog novoregistrovanog vozila u Evropi se odnosilo na električni pogonski sklop.

U najvećoj meri ovako dobri rezultati mogu da se zahvale Tesli. Mada ima ograničenu i relativno vremešnu gamu, američki proizvođač profitira na rastućem interesovanju kupaca za električne automobile. U avgustu 2023., Tesla je registrovao 33.809 vozila u Evropi, što je rast od 240 odsto u poređenju s istim mesecom prošle godine. U prevodu, to znači da je Tesla ispred „mejnstrim“ evropskih brendova kao što su Opel, Citroen ili Fiat, sa samo 3.600 plasiranih jedinica iza Forda.

Tesla nastavlja uzlaznom putanjom

Uspeh teksaškog proizvođača je baziran pre svega na Modelima Y i 3. Prvonavedeni je ponovo bio evropski bestseler i verovatno će zadržati tu poziciju do kraja godine. To bi evropsko automobilsko tržište stavilo u zabrinjavajuću poziciju, budući da je jedna strana marka popularnija od bilo čega drugog proizvedenog na Starom kontinentu. Do sada, Tesla je prijavio više od 169.000 prodatih Modela Y, što je prirast od 216 odsto.

U slučaju Modela 3, kompanija koristi „kresanja“ cena, da bi proširila ciljnu grupu kupaca i „ukrala“ prodaju iz drugih segmenata, kao što je C, koji je veoma popularan u Evropi. Očekuje se dodatni rast kada revidirana verzija stupi na tržište.

Tesla je, zajedno s dve veće kineske kompanije (Geely i SAIC), jedini koji beleži konstantan rast po pitanju tržišnog učešća poslednjih godina. To je rezultat serije poteza preduzetih u pravo vreme: na prvon mestu postepeno uvođenje Modela 3, a zatim otvaranje više prodajnih lokacija širom Evrope, što je brendu Ilona Maska omogućilo da zadrži Model 3 primamljivim do restilizacije. Takođe je na scenu stupio Model Y, a da bi zadržala željenu stopu rasta, kompanija je započela program smanjivanja cena. Drugim rečima, Tesla na pravi način održava zamah.

Fenomen zvani „MG“

Aktuelna tranzicija od benzinskih i dizel vozila ka čisto električnim iznedrila je još jednog dobitnika – MG. Ova marka je pozicionirana kao britanska, ali su njeni modeli u potpunosti dizajnirani, razvijeni i proizvedeni u Kini. Zapravo, ovo je jedini igrač iz druge najmnogoljudnije zemlje sveta koji zaista menja pravila igre. Dok MG 4, koji je poslednji stupio na evropsko tlo, nastavlja da očarava mnoge kupce zahvaljujući konkurentnoj ceni i pozitivnim kritikama, ovaj brend je u avgustu ušao u prvih 20 u Evropi, s gotovo 14.900 prodatih primeraka.

Da bismo dobili uvid o kakvom se uspehu radi, treba reći da je brojka viša od onih koje su postigli Suzuki, Mini, Mazda ili Jeep. Na električne modele se odnosilo 59 odsto obima, što ih stavlja na sedmo mesto među najprodavanijim markama u tom segmentu, ispred etabliranih imena kao što su Opel, Audi, Škoda, Peugeot ili Renault.

Šta se dešava s tradicionalnim markama?

Uspon Tesle i MG-a dolazi na račun tržišnog učešća nekih tradicionalnih proizvođača. Volkswagen, Ford, Citroen, Peugeot i Hyundai, zabeležili su najveće gubitke na planu tržišnog udela u avgustu. Njihova električna ponuda je dobra, ali ne dovoljno dobra da bi se takmičili s Teslom i MG-om. Ovo je zapravo glavni problem tradicionalnih marki: budući da Tesla smanjuje cene, njegovi modeli neminovno prodiru u niže segmente, dok MG napada „od dole“ s veoma konkurentnim proizvodima.

Autor: Felipe Munoz (JATO Dynamics)

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime