Naslovna PREMIJERE Nova Dacia Duster naprednija nego ikada ranije i bez dizel pogona u...

Nova Dacia Duster naprednija nego ikada ranije i bez dizel pogona u ponudi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novi Duster dolazi s robusnijim dizajnom i bez dizel motora u ponudi.

Dacia je bez dileme procvetala pod Renaultovim krovom. U međuvremenu, rumunska marka koja je nekada nailazila na podsmehe, došla je do vrha prodajnih lestvica u Evropi.

Do oktobra, Sandero je bio vodeći model po pitanju prodaje na Starom kontinentu, dok se Duster nalazi u prvih 15. Sada popularni SUV ulazi u svoju treću generaciju, i postaje sofisticiraniji i napredniji nego ikada ranije. Ipak, i dalje je fokus na esencijalnim stvarima, da bi se cena držala pod kontrolom i bila značajno niža u odnosu na „prestižnije“ rivale.

Mnogima će novi stajling biti poznat, što ne treba da čudi, budući da novajlija preuzima smernice dizajna od Bigster koncepta, predstavljenog početkom 2021. Gotovo da se radi o kopiji ove studije, koja će se materijalizovati u veći model, pozicioniran iznad Dustera.

Uglavnom, novajlija izgleda robusnije od odlazeće generacije, s dodatnim plastičnim zaštitnim oplatama i masivnijom zaštitom podvozja, što jasno ukazuje na terensku prirodu vozila. Tu je i neizbežan svetlosni potpis u obliku slova „Y“, dok su ručke zadnjih vrata integrisane u C stub.

S dužinom od 4.343 milimetra, novi Duster je gotovo iste dužine kao prethodnik. Međutim, budući da koristi drugačiju platformu (prebacio se na napredniju CMF-B Renaultovu arhitekturu), uživa u više benefita. Na prvom mestu, povećana je zapremina prtljažnika za šest odsto, na 472 litra. Pored toga, zadnji putnici sada raspolažu s više prostora u visini nogu. Što se tiče dodatne praktičnosti, opcioni krovni nosač može da istrpi opterećenje od 80 kilograma.

Doduše, i dalje u enterijeru nemamo „fensi“ materijale, jer je sve ostalo jednostavno, s plastikom sposobnom da se nosi sa zubom vemena. Možda s vizuelnog aspekta stvari nisu kao kod nekih konkurenata, ali Dacijin prioritet je da kupcima pruži kabinski prostor koji će da traje, zadržavajući u isto vreme cenu niskom. Naravno, stvari baš i nisu do te mere „spartanske“, jer su tu sedmoinčni klaster instrumentacije i ekran info-zabavnog sistema od 10,1 inča, suptilno zakrenut ka vozaču. Pronalazimo i četiri osvetljena USB priključka, bežično punjenje telefona, audio sistem sa šest zvučnika i podrška za Android Auto i Apple CarPlay funkcije.

Fizičke komandne jedinice su uvek dobrodošle, a novi Duster ih se na sreću ne odriče. Pomoću njih se reguliše rad klima uređaja, a pronalazimo ih i na volanu. Pozadi, opcioni Sleep Pack pruža krevet na rasklapanje uz stočić i prostor za odlagaje stvari. U Daciji kažu da je potrebno manje od dva minuta da se sve namesti.

Kao što smo spomenuli na početku, nema više u ponudi dizel motora. Renaultov dokazani 1,5-litarski dCi je stvar prošlosti. Umesto njega, novi Duster će biti u ponudi s TCe 130 jedinicom radne zapremine 1,2 litra. Reč je o trocilindarskom turbomotoru koji funkcioniše u Milerovom ciklusu i poseduje blago hibridnu postavku. Može se naručiti s prednjim ili pogonom na sve točkove, uz asistenciju šestostepenog manuelnog menjača. U Daciji kažu da je potrošnja smanjena za 10 odsto u poređenju s neelektrifikovanom verzijom istog motora, uz izvesno poboljšanje na planu performansi.

ECO-G 100 motor koristi tečni naftni gas (TNG) i može s punim rezervoarima da prevali 1.300 kilometara (50 litara gasa plus 50 litara benzina). Rezervoar za TNG je lociran ispod poda prtljažnika, dok se benzinski nalazi ispod zadnje klupe, tako da zapremina prtljažnika ostaje neizmenjena. TNG ne samo što je značajno jeftiniji od benzina, već u Daciji kažu da je emisija ugljen-dioksida manja za 10 odsto u poređenju s benzinskim ekvivalentom.

Najvažnija novina u smislu pogona je usvajanje hibridnog sklopa, poznatog iz Joggera. Ova postavka kombinuje atmosferski, 1,6-litarski motor s dva elektromotora, 1,2-kilovatnom baterijom i automatskim menjačem. Jedan od elektromotora isporučuje 50 ks, dok drugi služi kao starter/generator. Duster Hybrid 140 podržava regenerativno kočenje, a pogon uvek inicijalno koristi isključivo električnu energiju. Dacia tvrdi da je potrošnja smanjena za 20 odsto u proseku, odnosno do 40 odsto u gradskoj vožnji. Rumunska marka procenjuje da će vozači u gradu 80 odsto voziti na čisto električni pogon.

Novi Duster ostaje kompetentan po pitanju terenske vožnje, nudeći klirens od 217 milimetara (kod AWD modela). Napadni ugao iznosi 31 stepen a izlazni 36 stepeni. Automobil čak poseduje sistem za kontrolu silaska pri strminama, koji automatski prilagođava brzinu u cilju pružanja uglađenog spuštanja. Funkcioniše pri brzinama do 30 km/h i može se aktivirati čak i pri vožnji unazad. Što se režima vožnje tiče, dostupni su: Auto, Sneg, Blato/Pesak, Off-Road i Eco.

Treća generacija popularnog SUV-a s prodajom kreće sledeće godine, i na tom planu ima ozbiljan zadatak. Imajući u vidu da je prvobitni Duster lansiran pre 13 godina, Dacia je u međuvremenu prodala više od 2,2 miliona jedinica. Od 2018., Duster je najbolje prodavani SUV u Evropi na planu maloprodaje. Da bismo dobili uvid u njegov uspeh na Starom kontinentu, treba reći da se gotovo 1.000 jedinica proizvodi svakog dana u fabrici u Piteštiju u Rumuniji. To znači da svakog minuta po jedno novo vozilo siđe s proizvodne linije.

Takođe treba očekivati da Renault prodaje verziju sa sopstvenom oznakom na tržištima na kojima Dacia nije prisutna. U 2023. rumunska marka je prisutna na 44 tržišta.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstTEST: Volkswagen Multivan T7
Sledeći tekstVolvo EX30 predstavljen u Srbiji

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime