Naslovna INFO Volvo EX30 predstavljen u Srbiji

Volvo EX30 predstavljen u Srbiji

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Održano je domaće predstavljanje novog, čisto električnog Volvoa EX30, koji će se proizvoditi i u fabrici u Gentu, u Belgiji, od 2025.

Odluka da se doda drugi proizvodni pogon, pored onog u  Žangđijakouu u Kini, gde je proizvodnja započela ranije u toku ove jeseni, donesena je nakon snažne inicijalne potražnje za drugom generacijom malog električnog krosovera, kažu u švedskoj kompaniji. Prve isporuke kupcima će biti obavljene krajem ove godine.

Novi Volvo EX30 nastupa kao najmanji SUV ovog proizvođača, a ujedno je i njegov najmanji električni model do sada. Radi se o priuštivijoj alternativi XC40 Recharge i C40 Recharge električnih SUV modela, orijentisanoj ka gradskoj eksploataciji.

Tome u prilog idu njegove dimenzije, budući da je dugačak 4.233 milimetra, širok 1.837 a visok 1.555 milimetara, s međuosovinskim rastojanjem od 2.650 milimetara. Volvo kaže da je šasija EX30 podešena na način da se izvuče maksimum iz njegovih kompaktnih dimenzija, niske tačke težišta i relativno male i ravnomerno raspoređene mase od 1.830 kilograma.

Pored toga što usvaja isti prefiks u okviru nomenklature kao veći EX90, EX30 preuzima i njegove smernice dizajna, što se pre svega odnosi na zatvorenu prednju masku, digitalni svetlosni potpis u vidu „Torovog čekića“ razdvojena zadnja svetla i donekle sličnu postavku armaturne table.

Naravno, EX30 nije umanjena kopija EX90. Profil krasi uzlazna bočna linija, koja se završava u „ugojenom“ C stubu, što pruža optičku iluziju plutajućeg krova. Hauba se dramatičnije spušta prema „nosu“ vozila a mišićavi lukovi točkova su naglašeniji od onih na EX90.

Što se unutrašnjosti tiče, tu pronalazimo miminalistički dizajn u skandinavskom stilu, uz prisustvo vrhunske tehnologije. Dijagonala od 12,3 inča kao da je postala standard u današnje vreme po pitanju ekrana info-zabavnog sistema, dok takozvani „saund bar“ prekriva kompletnu gornju sekciju armaturne table ispod vetrobranskog stakla, što je prvi put da je takvo rešenje primenjeno u jednom automobilu.

U Volvou kažu da su blisko sarađivali s renomiranim partnerima kao što su Google, Apple i Qualcomm, u cilju isporuke najboljeg mogućeg korisničkog iskustva.

Kada govorimo o pogonskim sklopovima, kupci EX30 će moći da biraju između tri varijante. Na prvom mestu, u ponudi je ulazna verzija sa zadnje postavljenim motorom koji isporučuje 272 ks i 343 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Energiju crpi iz LFP baterijskog paketa, koji raspolaže upotrebljivim kapacitetom od 49 kWh, što u prevodu obezbeđuje procenjeni domet od 344 kilometra. Do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h.

Tu je i model s produženom autonomijom, koji koristi usluge istog zadnje postavljenog elektromotora, s tim što baterija u ovom slučaju nudi kapacitet od 69 kWh. Samim tim, autonomija iznosi 476 kilometara. Iz stanja mirovanja do „stotke“ ubrzava za 5,3 sekunde, dok mu je maksimalna brzina identična kao kod ulaznog modela.

Perjanica dolazi u vidu modela s dva elektromotora, koji nosi naziv Twin Motor Performance. Radi se o najperformantnijem Volvoovom modelu do sada. Koristi usluge baterije od 69 kWh i može uz pomoć jednog punjenja maksimalno da prevali 450 kilometara. Sprint do „stotke“ obavlja za samo 3,6 sekundi, dok mu je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h kao u slučaju prethodne dve varijante.

Kada je o punjenju reč, verzije koje koriste NMC baterije mogu da se pune maksimalnom stopom od 153 kW, što u prevodu znači da baterija od 10 do 80 odsto može da se napuni za nešto više od 26,5 minuta. U slučaju LFP jedinica, maksimalna snaga punjenja iznosi 134 kW, a vreme potrebno za ekvivalentnu napunjenost iznosi 26 minuta.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime