Naslovna ECO2 Bez Tesle Cybertruck u Evropi?

Bez Tesle Cybertruck u Evropi?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Velika masa, naklonjenost Evropljana ka manjim vozilima i specifičan priključak za punjenje, čine Cybertruck vozilom koje teško da će pustiti korene na Starom kontinentu.

Prvi serijski primerci Tesla Cybertrucka konačno su isporučeni prošle nedelje, nakon četiri godine kašnjenja, glasina i brojnih opaski Ilona Maska kroz njegovu omiljenu komunikaciju s ostatkom sveta – Twitter iliti X društvenu platformu.

Međutim, dok američki kupci koji su naručili „uglasti“ električni kamionet mogu očekivati da će ga se dočepati negde u toku sledeće godine, evropski vlasnici rezervacija ne bi trebalo da gaje podjednake nade.

Razlog za to je lista specifikacija, koja bi, iako impresivna, mogla učiniti prvi Teslin kamionet nekom vrstom zabranjenog voća na Starom kontinentu.

S 857 ks i sprintom do 96 km/h za samo 2,6 sekundi, Cybetruck je izuzetno brz kamionet. U isto vreme je i težak. S masom od čak 3.100 kilograma tromotorne perjanice Cyberbeast i baterijom od 123 kWh, Cybertruck je jednostavno pretežak da bi se vozio uz regularnu B kategoriju u Evropi.

Doduše, dozvola B kategorije podrazumeva mogućnost upravljanja vozilom čija je maksimalna bruto težina 3,5 tona. Iako je masa Cybetrucka ispod te granice, u nju nije zaračunata nosivost, koja iznosi 1.135 kilograma. Kada napravimo matematiku, dobijamo 4.235 kilograma, i to bez putnika.

Prema zvaničnom VIN dekoderu koji je dostavljen regulatorima ranije u toku ove godine, Cybertruck ima dva moguća rangiranja bruto težine vozila (GVWR):

  • Klasa G: više od 3.629 kg do 4.082 kg
  • Klasa H: više od 4.082 kg do 4.536 kg

Kao što možemo videti, najniži rejting je već iznad evropskog limita. To bi značilo da bi, ako bi se prodavao u Evropi, kupac Cybertrucka morao da ima dozvolu C kategorije, koja je na namenjena vozilima koja imaju GVWR od preko 3,5 tona.

U prevodu, potrebna je dozvola za upravljanje kamionom, što po automatizmu iziskuje veće troškove u odnosu na dobijanje dozvole B kategorije. S druge strane, zašto bi neko polagao za C kategoriju ako ne planira da se bavi prevozničkim poslom? Dakle, veliki minus za Cybertruck što se evropskog tržišta tiče.

Još jedan faktor koji bi mogao da utiče na to da Teslin kamionet ostane preko „velike bare“ je ograničena popularnost ovakvih automobila u Evropi. Manji kamioneti kao što su Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Volkswagen Amarok i Ford Ranger vladaju ovim segmentom na Starom kontinentu, tako da bi kamionet veličine Cybertrucka teško ovde zauzeo značajnije pozicije.

Na kraju, tu je problem priključka za punjenje. Mada je Teslin, takozvani severnoamerički standard punjenja (NACS) koji se u međuvremenu pokazao najboljim, na putu da postane de facto izbor na tržištima SAD i Kanade, Evropa je prihvatila CCS2 utikač. Čak i evropski Tesla Superchargeri dolaze s CCS2 konektorom.

Dakle, da bi prodavao Cybertruck u Evropi, proizvođač iz Ostina bi morao nekako da implementira CCS2 priključak na Cybetruck, što podrazumeva i hardverska i softverska podešavanja, koje bi u Tesli mogli smatrati suviše komplikovanim.

Teško je doći do egzaktnih brojki, jer su kamioneti obično u paketu s drugim lakim komercijalnim vozilima poput kombija, ali 2020. godine je u Evropi prodato samo 116.280 kamioneta, prema članku Automotive Newsa.

To je svetlosne godine daleko od oko tri miliona kamioneta prodatih u SAD 2020., što Evropu čini još manje privlačnim tržištem za Teslu, koji planira da proda čak 250.000 Cybetrucka do 2025.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstSajam automobila u srcu Šumadije od 7. do 10. decembra
Sledeći tekstDva jaka kineska igrača udružuju snage na sistemu zamene baterija

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime