Naslovna INFO Volkswagen poslušao kupce i automobilske novinare

Volkswagen poslušao kupce i automobilske novinare

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Izgleda da su u Volkswagenu poslušali savete vaskolikog automobilskog novinarstva (i kupaca), tako da nakon brojnih žalbi u vezi s komandama osetljivim na dodir, nemačka marka vraća u igru stare dobre fizičke dugmiće.

Ekipi iz Autocara je zapao za oko koncept budućeg kompaktnog ID.2all, novog (i najmanjeg) elektromobila u ponudi, u Volkswagen City studiju u Kopenhagenu.

Ono što su zapazili je da je prisutno mnogo više fizičkih dugmića nego ranije. Po šefu dizajna enterijera, Dariusu Vatoli, kompanija potrošačima pruža ono što žele, jer „povratna informacija od strane kupaca“, posebno u Evropi, kaže da oni žele više fizičkih dugmića i prekidača.

U junu, šef Volkswagena, Tomas Šefer, izjavio je da kupci nisu zaljubljeni u dizajn kojim dominiraju površine osetljive na dodir, posebno u Golfu Mk8 i ID.3. Da podsetimo, ovu filozofiju dizajna je isforsirao bivši generalni direktor grupacije, Herbert Dis, što je „definitivno nanelo mnogo štete“ u smislu lojalnosti kupaca.

Sada, sudeći po dotičnom izveštaju, enterijer ID.2all poseduje niz osvetljenih dugmića, i to pravih, ne onih taktilnih, za upravljanje klima uređajem, a tu je i rotacioni birač za kontrolu ekrana, sličan BMW-ovom iDriveu. Sve je smešteno ispod ekrana osetljivog na dodir. Info-zabavni sistem će nastaviti da se drži kontrole osetljive na dodir, kao i pristup informacijama o vožnji.

Volkswagen će takođe postepeno iz kabine izbaciti tvrdu plastiku, kožu, hrom i lepak, što je deo tranzicije ka održivosti. Ipak, kompanija ima za cilj da početnu cenu ID.2all zadrži ispod 25.000 evra, tako da ne treba očekivati da materijali upotrebljeni u enterijeru izgledaju luksuzno.

Baziran na ulaznoj verziji nove MEB platforme, budući ID.2all će raspolagati s 226 ks, što će mu obezbediti ubrzanje do „stotke“ za sedam sekundi, kao i domet do 450 kilometara. Dizajn spoljašnjost preuzima smernice od „bube“ i Golfa, ali u modernom izdanju.

Očekuje se da ID.2all debituje u Evropi 2025., gde će se takmičiti s malim, priuštivim elektromobilima, uključujući i Renaultove pulene.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime