Naslovna ECO2 Xiaomi SU7 pristigao u prodajne salone dan nakon premijere

Xiaomi SU7 pristigao u prodajne salone dan nakon premijere

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Xiaomi SU7 električna limuzina, oficijelno je predstavljena prošlog četvrtka. Isporučuje 495 kW (673 ks) zahvaljujući moćnoj CATL Qilin bateriji od 101 kWh, koja obezbeđuje domet do 800 kilometara.

Novajlija je u prodajne salone ušao za manje od 24 časa nakon konferencije za medije. Masovna proizvodnja startuje u prvoj polovini 2024., dok će isporuke započeti par meseci kasnije. rekao je Lej Džun, šef kompanije.

Izložbeni primerci Xiaomija SU7, prvobitno su spaženi u sedištu firme, u Xiaomi Science and Technology Parku u Šangdiju kraj Pekinga. Uslediće dodatna vozila, a u budućnosti, svi vodeći Xiaomijevi prodajni objekti u Kini imaće izložen novi automobil.

Prodavac u Xiaomi salonu u Sjuđiahuiju (Šangaj), rekao je da će prvi izložbeni automobili pristići u prvom kvartalu 2024. Član osoblja Mi Home salona u Pekingu, rekao je da su mnogi prodajni objekti suviše mali i locirani na prvom spratu šoping centara, što otežava izlaganje automobila. Po njemu, Xiaomi će morati da modifikuje veliki broj svojih prodavnica u svrhu prikazivanja novog proizvoda. Prodavac iz Mi Homea u Fošanu kraj Gvangžoua, izjavio je da rukovodioci iz Xiaomijeve centrale posećuju postojeće lokacije i biraju one na kojima automobili mogu biti izloženi.

SU7 će biti u ponudi u tri boje: Aqua plava, Mineral siva i Verdant zelena. Xiaomi je naravno u potpunosti posvećen svom ekosistemu, tako da će biti lansirani telefoni, satovi i drugi asesoari u bojama automobila.

Pored toga, kompanija je razvila HyperOS sistem, koji će zameniti postojeći MIUI OS i poslužiti kao objedinjeni operativni sistem za sve Xiaomi uređaje, od automobila i Mi Home gedžeta do pametnih mobilnih telefona. Xiaomi obećava sjajnu konektivnost i digitalno iskustvo, tako da smartfoni mogu da komuniciraju s vozilima, što znači da će vozači, primera radi, moći da prenesu prikaz s mobilnog uređaja na ekran info-zabavnog sistema. SU7 će takođe biti usklađen s Apple uređajima.

U Kini nije neuobičajeno da se automobili prodaju u šoping centrima. Gotovo svi EV startapi to praktikuju. Neki moraju da kreiraju potpuno nove prodajne salone poput BYD-a, Nia i XPenga, dok drugi mogu da koriste postojeću infrastrukturu, kao što je slučaj s Xiaomijem ili Huaweijem, koji već prodaje Aito modelu u Huawei Flagship salonima.

Cena novog elektromobila još uvek nije potvrđena, ali je Lej Džun „smirio strasti“ Xiaomijevih fanova, rekavši da će biti skuplji nego što su očekivali. Koketira se s početnom „cifrom“ nešto ispod 300.000 juana (38.000 evra).

Xiaomi je poznat po tome što u ponudi ima vrhunske proizvode po niskim cenama, a s tom filozofijom je ušao na tržište mobilnih telefona 2010. Prvi modeli, M1 i Mi2S, bili su uporedivi s glavnim modelima Samsunga iz tog vremana. Međutim, Xiaomi ih je prodavao direktno kupcima putem interneta po upola manjoj ceni, što je doprinelo prodaji stotina hiljada jedinica za nekoliko sekundi, što je izazvalo „tektonske poremećaje“ na dotičnom tržištu.

Ipak, Xiaomi nije proizvodio telefone nezavisno, već je u tu svrhu iskoristio partnere kao što su Wingtech i Inventec. Xiaomi SU7 koristi isti sistem, budući da će biti sklapan u fabrici koja je u vlasništvu BAIC Off-Road Vehicle Co., divizije državnog Beijing Automotive Industry Holding Co.Ltd (BAIC).

Izvor: CarNewsChina.com

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime