Naslovna ECO2 Apple potrošio 10 milijardi dolara na propali automobilski projekat

Apple potrošio 10 milijardi dolara na propali automobilski projekat

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Projekat Appleovog automobila napunio je već čitavu deceniju, jer je proizvođač iPhonea još 2014. započeo ambiciozan plan vezan za kreiranje naprednog autonomnog vozila.

Kodnog naziva „Project Titan“ Appleov automobil je započeo epopeju s jednim ciljem na umu – da pozicionira kompaniju na samo čelo automobilske tranzicije, posebno iz razloga što su rivali poput Googlea takođe pokrenuli velike projekte u ovoj oblasti.

Appleovo automobilsko usmerenje nije nužno bilo diktirano od strane generalnog direktora, Tima Kuka, već su za to „krivi“ inženjeri koji su pritiskali rukovodeći tim da se posveti novoj ambiciji. S Apple pametnim satom koji je već bio na tržištu i postao hit, inženjeri koji su radili na njemu, bili su spremni za kreiranje novog izazovnog uređaja.

I, tako je samovozeći automobil pristigao na crtačke stolove kompanije. Šef Applea nije bio posebno oduševljen čitavom idejom, ali je znao da firma mora da investira u dotičnu oblast. Pored toga, mogla je da uđe u rizik da počne da gubi inženjere koji bi prelazili u automobilske kompanije, uključujući Teslu, posebno iz razloga što je konkurencija na ovom tržištu bila oštrija a potraga za talentima predstavljala pretnju po tehnološke gigante.

Apple je istražio nekoliko ideja u vezi s tim da postane automobilska kompanija, uključujući potencijalno preuzimanje Tesle. Već izvesno vreme znamo da je Ilon Mask razmatrao prodaju Tesle Appleu, ali je proizvođač iPhonea želeo da sve napravi sam „od glave do pete“. Kompanija nije želela da ulazi u komplikacije oko integrisanja Tesle u svoj proizvodni portfolio, tako da je pokretanje automobilske divizije od samog temelja smatrano „uglađenijim“ načinom da se uđe u svet automobila.

Iz tog razloga je Apple započeo trošenje velikih sredstava na sve što je bilo vezano za razvoj automobila, uključujući novu tehnologiju, patente, nove zaposlene s neophodnom ekspertizom u ovoj oblasti, kao i kupovinu startapa. Apple je potrošio preko 10 milijardi dolara na propali Apple Car projekat, dok je tim, koji je dobio zadatak da razvije vozilo, uključivao 2.000 zaposlenih.

Zapošljavanje iskusnog osoblja s odgovarajućim veštinama nije bilo jeftino. Apple je angažovao najbolje od najboljih, uključujući inženjere iz NASA-e, Porschea, Tesle i drugih renomiranih automobilskih kompanija. Tehnološki gigant je želeo da Apple automobil bude pionir u oblasti nove tehnologije, uprkos tome što je znao da će izvlačenje profita biti teško na dugoročnom planu.

Inženjeri koji su radili na „Apple Caru“, procenili su da će vozilo koštati preko 100.000 dolara, što je podrazumevalo da nema šanse da bude mašina za pravljenje novca, a upravo je to bilo ono čemu se Tim Kuk nadao. Apple je i dalje zarađivao ogromne sume na iPhoneu, Apple Watchu i drugim uređajima, ali je generalni direktor posmatrao stvari dugoročno. Svi signali su sugerisali da svet pametnih telefona dolazi do svog komercijalnog vrhunca, tako da se očekivalo da će prodaja iPhonea usporiti na globalnom planu. Automobilska industrija je biznis vredan 200 milijardi dolara, što znači da je ulaganje velikih sredstava bilo sasvim logično.

Međutim, čak su i ljudi koji su radili na razvoju vozila sumnjali u uspeh. Često su projekat nazivali „katastrofa Titanika“, povezujući potonuće čuvenog broda s internim kodnim nazivom projekta.

Apple je promenio brojne lidere pre nego što je na čelo automobilskog projekta došao Kevin Linč, čovek koji je zaslužan za uspeh Apple Watcha. Pokušalo se s različitim usmerenjima i idejama, da bi u određenom momentu ambicije bile odbačene u potpunosti. Stiv Zadeski, rukovodilac koji je utabao put za Apple Car projekat, napustio je tim 2016., da bi se rad na autonomnom automobilu transformisao u rad na softveru za vozilo tog tipa.

Ništa nije funkcionisalo, bez obzira na milijarde dolara “utucane” u projekat, što je dokazalo da čak i jedna od najvrednijih i najbogatijih kompanija na svetu nije svemoguća. Izveštaji su otkrivali da da je glavni razlog za propast projekta proistekao iz Appleovog neuspeha da „razvije softver i algoritme za automobil s karakteristikama autonomnog kretanja“. Apple je istražio brojne pristupe da bi ostao relevantan u automobilskom prostoru, ali je na kraju odlučio da većinu zaposlenih preusmeri ka timu zaduženom za projekte veštačke inteligencije. Ostali su napustili kompaniju.

Apple nikada nije davao komentare vezane za Apple Car, držeći detalje u tajnosti, uglavnom zbog toga što čak ni rukovodioci nisu znali koji kurs će projekat na kraju zauzeti. Uprkos deceniji rada, Apple Car projekat je propao, ostavivši proizvođača iPhonea s vrednim sredstvima koja bi mogla biti polazna tačka za neko drugo vozilo.

Međutim, Apple se verovatno neće upustiti u razvoj automobila tokom ove dekade. Čini se da je kompanija zainteresovanija za poslovanje u oblasti softvera, prvenstveno iz razloga što sada ulaže velike sume u servise kao što su Apple Maps, CarPlay i veštačka inteligencija. Siri će uskoro postati pametniji zahvaljujući VI, a javna demonstracija šta nova generacija digitalne asistencije može da uradi, trebalo bi da bude upriličena u proleće na WWDC 2024.

Po dotičnom izveštaju, tehnologija koju je razvio Apple u pokušaju da kreira automobil, takođe omogućuje kompaniji da istraži mogućnosti kod drugih proizvoda, uključujući „AirPod uređaje podržane veštačkom inteligencijom s kamerama, robotske asistente i proširenu stvarnost“.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime