Honda je u procesu pojednostavljivanja ponude u Japanu, a to podrazumeva ukidanje modela CR-V, Insight i Shuttle na domaćem tržištu.
Pored toga, japanska kompanija privremeno izbacuje i Accord s JDM tržišta do dolaska nove generacije.
Proizvodnja CR-V-a, Insighta i Shuttlea se završava u avgustu. Nema odluke u vezi s uvođenjem verzija naredne generacije ovih modela u Zemlji izlazećeg Sunca, kaže se u izveštaju Best Cara. Sklapanje Accorda za japansko tržišta se završava u septembru.
Po navodima, Honda je ukinula 10 modela na domaćem tržištu u poslednje dve godine. Ostali su Acty, Clarity, Legend, NSX, Odyssey i S660.
Što se SAD tiče, Honda je preko „velike bare“ upravo predstavila šestu generaciju CR-V-a, koji u prodaju ulazi kao model za 2023. modelnu godinu. Novajliju odlikuje „isklesanija“ pojava po pitanju karoserije, dok kabinski prostor poseduje detalje iz aktuelnog Civica.
Kada je pogon u pitanju, izbor dolazi u vidu 1,5-litarskog turbo četvorocilindraša sa 193 ks ili hibridnog sklopa u čijem je srcu 2,0-litarski motor s 207 konja i 335 Nm.
Honda je već potvrdila da je nova generacija Accorda na putu, a treba da debituje 2023. Naravno, špijunske fotografije su se već pojavile na globalnoj mreži. Izgleda da će novajlija biti nešto veći u poređenju s aktuelnim sedanom, dok karoserija preuzima smernice od novog Civica. Što se dostupnih pogonskih sistema tiče, oni su još uvek misterija, ali iz kompanije javljaju da će hibridna opcija i dalje biti prisutna.
U aprilu, Honda je objavila planove vezane za ukidanje Insighta na američkom tržištu. Kompanija namerava da pozicionira budući Civic Hybrid kao zamenu za Insight u okviru ponude.
Nema dostupnih detalja još uvek u vezi s Civic Hybridom za SAD. Evropski Civic e:HEV kombinuje 2,0-litarski četovorocilindraš u Atkinsonovom ciklusu s dva elektromotora. Zajedničkim snagama isporučuju 184 ks i 315 Nm.
Auto Moto Show