Naslovna INFO Novi Civic Type R se predstavio publici (GALERIJA)

Novi Civic Type R se predstavio publici (GALERIJA)

Prošlo je više od godinu dana otkada smo videli fotografije prvih kamufliranih prototipova Honde Civic Type R. Oficijelna tizer kampanja japanske marke je započela pre šest meseci, počev od prisustva novajlije na automobilskim manifestacijama do postavljanja rekordnog kruga.

Svi dotični primerci su bili kamuflirani, ali konačno, čekanju je došao kraj. Međutim, par „detalja“ još uvek nije poznato, a oni se odnose na snagu, performanse i cenu.

Naravno, reč je o ključnim informacijama kada je jedan ovakav automobil u pitanju, ali Honda obećava da ćemo uskoro znati više. Ono što možemo konstatovati je da se radi o najsnažnijem Type R modelu do sada. Zapravo, iz japanske kompanije javljaju da je ovo najbrže i najmoćnije Hondino vozilo u ponudi.

Pogonsku jedinicu čini evolucija 2,0-litarskog turbo četvorocilindraša iz odlazećeg modela, a snaga se i dalje kanališe na prednje točkove uz pomoć šestostepene manuelne transmisije. Dakle, nema sekvencijalnog menjača, pogona na sve točkove niti hibridne tehnologije, što znači da u smislu pogonskog sklopa imamo posla s pravim tradicionalnim „hot hečom“.

Kao što nije spremna da s nama podeli detalje u vezi s motorom, isti slučaj je i s platformom, za koju se kaže da je „unapređena“. Ono to znamo je da automobil niži, duži i širi u odnosu na prethodni model. Takođe poseduje garnituru širih Michelin Pilot Sport 4S pneumatika, koji su bez dileme dali svoj doprinos obaranju rekorda na Suzuki.

S vizuelnog aspekta, konačno imamo pravi uvid u novajliju i njegovo sada suptilnije zadnje krilo. „Anfas“ deluje nešto agresivnije s mrežastom maskom i revidiranim usisnim otvorima u uglovima. Suptilni bočni pragovi se pružaju iza prednjih lukova točkova, doprinoseći boljem protoku vazduha. Točkovi CRT-a skladno popunjavanju lukove, a u cilju osiguravanja sportskog izgleda, novi „hot heč“ ima šira zadnja vrata u odnosu na standardni Civic. Pozadi počiva difuzor i poznata tema s tri završetka izduvnih cevi.

Što se unutrašnjosti tiče, tu imamo mešavinu crvenog i crnog. Crvenu boju pronalazimo na sportskim sedištima, tepisima, oznakama i kontrastnim šavovima. Crno prekriva ostatak enterijera, uključujući dopadljivu armaturnu tablu koja je prenesena iz standardnog modela. Specijalan +R režim vožnje dodaje neke vizuelne atrakcije na displeju, a ekran info-zabavnog sistema pruža informacije o vozilu u realnom vremenu.

Honda očigledno ima još dosta toga da podeli s publikom u vezi s novim Civicom Type R. Samim tim, jasno je da je ovo bila pre svega vizuelna prezentacija automobila koji će verovatno biti poslednji neelektrifikovani Type R. Kompletne podatke o novajliji ćemo imati u jesen, kako se bude bližio početak proizvodnje.

Auto Moto Show

Prethodni tekstEvolucija logotipa Aston Martina od 1921. do 2022.
Sledeći tekstModeli mejnstrim marki VW grupacije će deliti većinu komponenti uz različit dizajn

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime