Naslovna INFO Mate Rimac predviđa svetlu budućnost za Bugatti

Mate Rimac predviđa svetlu budućnost za Bugatti

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef kompanije kaže da bi ljudi bili iznenađeni kada bi saznali koliko je Chiron bio profitabilan.

Pre desetak godina, Veyron je od strane finansijskih analitičara bio ocenjen kao fijasko za svoju matičnu kompaniju u smislu zarade. Volkswagen grupacija je navodno izgubila 6,24 miliona dolara za svaki od 450 prodatih automobila tokom desetogodišnjeg životnog ciklusa ovog modela. S tim u vezi, iz Molshajma su negirali te izveštaje, rekavši da navedene brojke nisu verodostojne.

Međutim, analitičari su takođe izjavili da su podaci „očigledno veoma aproksimativni“, tako da ne treba da budu uzeti „preozbiljno“. Čak i da je tako, teško je zamisliti da je Bugatti napravio bilo kakav novac s Veyronom. Međutim, sve se promenilo s njegovim naslednikom, Chironom. Francuska kompanija je ostvarila lep profit na svih 500 prodatih primeraka. Bar tako tvrdi Mate Rimac.

U nedavnom intervjuu, šef novoformiranog Bugatti-Rimac entiteta, rekao je da bi ljudi bili iznenađeni kada bi saznali koliko je Chiron bio profitabilan, dodavši da je i on sam bio iznenađen.

Međutim, priznao je da je kompanija bila manje uspešna iz poslovne perspektive razvoja automobila. Po trideset četvorogodišnjem hrvatskom preduzetniku, njegovoj kompaniji je bilo potrebno manje novca da konstruiše Neveru od glave do pete, u poređenju sa sredstvima koja je VW upumpao u Chiron, mada su W16 motor i Ricardo automatski menjač s dvostrukom spojnicom praktično preneseni iz Veyrona.

Mate Rimac objašnjava da su visoki troškovi generisani time što dobar deo razvoja nije vršen unutar kuće već je bio prebačen na spoljne firme. Kada je došlo vreme da se misli na budućnost posle Chirona, VW grupacija je morala da odluči, ili da investira milijarde u elektrifikaciju Bugattija ili da eutanazira ovu kultnu marku. Mate Rimac je spomenuo da je „neko“ došao na ideju da se francuski proizvođač hiperautomobila spoji s Rimcem, što je on opisao kao dobitnu situaciju za sve.

Za kupce je to dobitak „jer mi imamo uzbudljive nove proizvode koji pristižu. Nećemo tavoriti u mestu, već ćemo cvetati.“ To je „win-win“ situacija i za zaposlene, budući da će se kompanija širiti, a dobitak se ogleda i iz korporativne perspektive, za obe strane. Što se VW-a tiče, to će pomoći konglomeratu da Bugatti održi u životu i obezbedi mu budućnost. Za Rimca, čast je da bude na kormilu jednog od najstarijih i najcenjenijih brendova u automobilskoj industriji.

Međutim, šta to budućnost donosi Bugattiju? Novi model s motorom s unutrašnjim sagorevanjem je već potvrđen i biće „temeljno elektrifikovan“. Posedovaće karakteristike koje do sada nisu viđene i trebalo bi da bude obelodanjen 2024., kada će po Rimcu svet biti „zapanjen“ naslednikom Chirona. Nadamo se da će 16 cilindara ostati u igri, ali za sada ništa nije zvanično potvrđeno.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime